Bölüm-14

5.8K 218 10
                                    

          Sabah erkenden kalkmıştım. Bugün canım babişimlen baba kız günü yapıcaazz.

      Çokk güzel olcak.

          Yavaşça yatağa uzandım ve abimin boynundan ve çenesinden öptüm. "Babaa. Hadi uyaann. Bugün baba kız günü yapçaz. Unuttunmu yoksa?" dedim.

        Abim hızla beni kucağına çekti ve "Hiç unuturmuyum prensesim?" dedi. Sonra benimle birlikte yataktan kalktı. "Sanırım tıraş olmam gerekiyor. Bana yardım edermisin prensesim?" dedi. "Ederim tabikide." dedim.

          Abim banyoya girdi ve beni banyonun fayansına bıraktı. Sonra elime traş köpüğünü ve tıraş bıçağını verdi.

         İlk önce köpüğü sürdüm. Abim köpüğü alıp burnuma sürünce "Yaa. Babaa." dedim. "Tamam. Yapmicam bir daha." dedi.

        İşim bitince abim yüzünü yıkadı. "Nasıl olmuş?" dedim. "Harika." dedi ve yanağımdan öptü. "Baba biliyormusun eminim herkes bizi çok kıskanıyordur. Çünkü sen harika bir abi ve babasın. İyiki varsın. İyiki benim babam olmuşsun. Ben aslında anne ve babamızı çok merak ediyorum. Ama sen bana hem anne hemde baba oldun. Teşekkür ederim baba." dedim.

         Abim" Asıl ben teşekkür ederim kızım. Sen olmasan ben o olaydan sonra toparlanamazdım. Sen bana hayat oldun. Nefes oldun. İyiki varsın. İyiki benim kızımsın. "dediğinde sıkıca sarıldım. Abimde bana sarıldı ve başımın üstünden koklayarak öptü. Sonra beni tekrar kucağına aldı." Hadi bakalım kahvaltı vakti. Üstümüzü giyinelim."dedi.

        Odaya geçti ve dolabı açtı." Baba bana kot tulumumu çıkart. Altınada mavi sweatshirt giyincem. Ayakkabılarımda şu nikelı mavi olanı giyicem. Sende saçlarımı örermisin? "dedim.

   
       Abim" Emredersiniz prensesim. "dedi ve giyeceğim kıyafetleri aldı. Sonra venş yatağa bıraktı. Tam o sırada abime bir telefon gelince camın önüne gitti. Bende yatakta zıplamaya başladım. Çok eğlenceliydi.

        Abim telefonu kapatıp gelince" Kızım düşersin gel buraya. "dedi." Banane yatakta zıplamak çok eğlenceli. "dedim. Abim benim bu halime gülüp" Hadi beneğim. Kahvaltıya geç kalıcaz. "dediğinde yanına gittim. Abim üstümü çıkardı ve ilk önce sweatshirtü giydirdi. Sonra tulumumu giydirdi. Sonrada saçlarımı ördü.

       " Çok güzel oldun bebeğim. Hadi şimdi bana kıyafet seç. "dedi. Kalktım ve abimin dolabının önğne gidip açtım. İçinden lacivert sweatshirt ve mavi pantolonu aldım. Ayakkabı olarakta lacivert spor ayakkabılarını çıkarttım. Abime verince gülümsedi ve" Hmm. Yani diyorsunki benimle pişti ol. "deyince dudaklarımı büzdüm ve" Ama baba kız günlerinde hep aynı giyiniriz. Ama istemiyorsan başka şeyler giyin. "dedim.

         Hızlıca beni kucağına çekti ve" Hayır bunlar mükemmel. Benim kızım seçerde ben beğenmemmi. "dedi ve kıyafetleri alıp banyoya gitti. Giyinip gelince beni tekrar kucağına aldı ve aşağıya indi. Mutfağa girince" Güünaydıınn abileriimm ve üçüzlerim. "dedim. Abşm beni Barın ve barkının ortasındaki sandalyeye bıraktı ve kendiside sandalyesine oturdu. Barın ve Barkın yanaklarımdan öpüp" Günaydın üçüz. "dediler.

         Sonra herkes ilk benim tabağımı doldurdular sonra kendileri yemeğe başlamışlardı. Bende tabağımı yemeye başladım.

    
      Tam o sırada telefonum çaldı. Beni arayabilecek herkes burdaydı. Abimler hepsi vana dönmüştü ve üçüzlerim de. "Kızım kim arıyor?" dedi abim. Yabancı numaraydı. Telefonu abime verdim. "Bilmiyorum baba." dedim. Babam telefonu açtı ve bir süre karşı tarafı dinledi.

       "Tamam ben en yakın zamanda gelicem." dedi ve kapattı. "Kimmiş baba?" dediğimde "Okuldan aradılar. Devamsızlığınız sınırdaymış." dedi. Üçümüz aynı anda "Okul vardı dimi yaa." deyince herkes gülmüştü.

        ❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️

        Kahvaltıdan sonra abim ve ben dışarı çıkmıştık. Sahilde yürüyüş yaparken pamuk şekerci görünce "Babaa. Pamuk şeker alalııımm." dedim. Abim "Tamam. Sen bekle ben alıp geliyim." dedi.

        Kollarımı ona uzatıp "Hayır ben bir koalayım ve koalalar babalarından ayrılmazlar." dedim. Abim gülümseyerek beni kucağına aldı bende kollarımı boynuna doladım. Bacaklarımıda beline.

       Abimin boynundan öpüp " Seni seviyorum." diye fısıldadım kulağına. Abimde boynuna minik bir öpücük kondurdu ve" Bende seni. Hemde hayal bile edemiceğin kadar çok. "dedi.

İyiki vardı. İyiki babamdı.









Geç oldu sorry.

Nasıldı?

Güzel bir baba kız bölümü yaptım.

Beğendinizmi?

Oy ve yorum atmayı unutmayın.

Görüşürüz.

LİNA | TAMAMLANDI |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin