Korkudan titrerken abime daha çok sokuldum. "A-Abi korkuyorum." dedim titreyen sesimle. Akel abim kulağıma fısıldayarak "Korkma bebeğim. Abimler bakıp gelicekler." demişti ama korkuyordum işte.Silah sesleri geldikten sonra abimler gitmişlerdi. Şu anda evde ben, Akel abim ve üçüzlerim vardık. "Ya onlara bişey olursa." dedim. Ağlamaya başlamıştım yine. Akel abim gözlerimden öpüp "Kurban olduğum ağlama. Gelicek abimler. Hiç bir şey olmicak." dedi.
Tam o sırada abimler içeri girdi. Hemen babamın kucağına gittim. "Babaaa. Ben çok korktuumm. O sesler neymiş?"dedim. Abim koltuğa oturdu ve" Bir şey yokmuş kızım. Avcılarmış. Bizde düzgünce uyarıp gönderdik. "deyince gülümsedim ve" Gerçektenmii? Bende çok korkmuştum size bir şey olucak diye. "dediğimde abim" Bizim yanımızdayken korkmana gerek yok bebeğim. Ayrıca bize hiçbir şey olmaz. Kimse bize birşey yapamaz. "demişti.
Kollarımı iki yana açıp" O zaman aile 8 kardeş sarılmasııı. "dedim. Bunu dememle hepsi gülümseterek kollarını etrafımıza sardılar.
" İyiki varsınız. Sizi çok seviyorum. "dedim.
Akel abim" Bizde seni seviyoruz bebeğim."dedi.
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
Akşama kadar abilerimle sohbet etmiştik ve şimdide hep birlikete yemek hazırlıyorduk. Tabii beni hiç yerimden kıpırdatmıyorlardı.
Çorbanın taştıpını görünce hemen oturduğum masadan atladım. Evet. Masada oturuyordum. Çünkü Alkın abim beni buraya oturtmuştu. Ve benim için birazcık yüksekti. Ocağın yanına gittim ve altını kapattım. O sırada havalanmamla küçük bir çığlık attım. Toprak abimdi.
"Abicim burası senin için tehlikeli. Neden geldin buraya?" deyince kaşlarımı çattım ve "Çorba taşıyordu ve bende altını kapattım. Neden benim bir şey tapmama izin vermiyorsunuzki. Hani hep birlikte yemek yapıcaktık. Siz beni kandırıyorsunuz. Küstüm size yaa."dedim.
Ama hep böyle yapıyorlar. Birlikte mutfağa giriyoruz ama ben onları izliyorum. Toprak abşm dudağımdan öpüp" Kalbim. Aşkım. Birtanem. Biz sana bir şey olur diye korktuğumuz için mutfakta bir şey yaptırmıyoruz sana. Ama çok istiyorsan bana akşama güzel bir pasta yapmam için yardım edebilirsin. "dediğinde güldüm ve abimin yanaklarından öpüp" İsterim tabiikii. Hadi hadi hemen yapalımm. "dedim.
Toprak abim harika tatlılar yapardı. Yalım abim ve Alkın abimin ise yemekleri muhteşemdi. Ama Barın, Barkın, Uzra abim ve Akel abim bşrlikte bir çorba yapmayı beceremezlerdi.
Toprak abim" Hadi prenses sen malzemeleri çıkart bende karıştırıyım. "dedi.
Hadi bakalım başlasın eğlenceee.
Veeee bittiii....
Nasıldıı??
Biraz kısa oldu. Soryy
Oy ve yorum atmayı unutmayın.
Sizi çooookkkk seviyorumm.
Görüşmek üzere.
💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİNA | TAMAMLANDI |
ChickLit7 adam, 1 kız. "Sen bizim nefes alma sebebimizsin." "Sizde benim koca adamlarımsınız." "Sen benim biricik kızımsın. Herşeyimsin. Sen kalbimin atma sebebisin." "Sende benim babamsın. İlk ve son değil. İlk ve sonsuz aşkımsın." BAŞLIYORUZZ!!