Bölüm - 48

2.8K 140 44
                                    


16 OCAK PAZAR.🌇

İyi okumalar.

.

.

Lina Saraç

                     Sonunda mutfak tamamen tertemiz olunca Can ile birlikte pertimiz çıkmışk halde kendimizi koltuklara attık. Can "Yemin ediyorum her yerim çok kötü ağarıyor. " dedi. "Al benden de o kadar. Kemiklerim sızlıyor. Ben hayatımda bu kadar iş yapmadım yaa." dedim.

                 Diğerleri bu halimize gülerken canım üçüzlerim iki yanıma oturdular. Barın beni kucağına yatırırken Barında bacaklarıami bacaklarının üzerine koymuştu. Barın eğilip çenemden öptü ve "Kurban olurum ben sana bebeğim. Çokmu yoruldun?" dedi. Konuşacak halim bile yoktu. Sadece kafamı salladım ve gözlerimi kapattım.

                Yalım abim beni kucağına aldı ve "Burda uyuma birtanem. Ben seni odana çıkartiyim." dedi. "Hı hı." diye bir ses çıkartarak onaylamıştım ve başımı abimin boynuna gömmüştüm. Akel abim "Ama bir şey yemediki. Aç aç yatmasın." dedi. Uzra abim "Akel abim haklı. İlk önce bir şeyler yesin. Yoksa hasta olabilir. " dedi. Toprak abim " Ben pizza sipariş ediyorum şimdi Getirden. Hemen sıcak sıcak gelir." dedi.

               Can " Çok iyi olur valla."dedi. Baran "Lina patates kızartması çok seviyor. Bence patates kızartmasını ayriyetten çok sipariş etmeliyiz." deyince istemsiz gülümsemiştim. "Baranım haklı. Çok severim. Abicim sen 2 3 kutu iste." dedim gözlerimi yarım yamalak açarak. Burak "Baranım derken ablacım? Sahiplik ekini kaldırsakmı acaba?" deyince "Kıskanç aşkım benim yaa. Sen büyüdünde ablanımı kıskanıyorsun?" dedim Burağa dönerek.

               Burak "Tabikide kısanıyorum. Ablam değilmisin." dedi. Berk "Pek ablan gibi değil valla. Kardeşin gibi." deyince hapsi gülmüştü. Kaşlarımı çattım ve abimin kucağından indim. Kollarımı önümde bağladım ve "Hepinizle küstüm ben yaa." dedim. Abilerim, üçüzlerim ve Burak hızla ayağa kalkıp yanıma gelmişlerdi.

              Akel abim "Aşkım özür dileriz. Küsme bize. Biz dalga geçme anlamında gülmedikki." dedi. Yalım abim  "Akel haklı birtanem. Sen böyle çok tatlı ve güzelsin." dedi. Barın "Hemde dünyanın en güzelisin aşkım. Küsme bize ama dayanamaz bu kalp buna." deyip elini kalbine koyunca yavaştan erime pozisyonuna geçiş yapmıştım. Ama yaa. Bunlara küsülürmü hiç. Şu bakışlar bile birer sevgi şelalehi resmen. Uzra abim "Affetmiş gibi bakıyorsun." dedi.

            Berk "Canım kankam benim. Ben çok tatlı olduğunu ifade aeatmek istemiştim." deyip yanağımdan öpünce Yalım ebim sinirle ensesinden tutup gariye çekti. "Geri dur lan it herif!!" dedi sinirle. Berk ise "Tamam abi yaa." dedi. Baran "Küsme bize prenses. Baksana. Şu koca oğlanlar senin için ne hallere düşüyor." dedi.

Yok valla.

Daha fazla dayanamicam.

                     Kollarımı iki yana açıp gülümsememle hepsinin yüzünde memnun bir gülümseme oluşmuştu ve karşımdaki 10 koca adam kollarını etrafıma dolayrak bana bir kez daha ne olursa oslssun güvende olduğumu hissettirmişlerdi. Hissettiğim sevgi içime sığmıyor gibiydi. Kalbim bu adamlarla sıcacıktı. Burak "Ablam olmasa ne yapardım diye asla düşünmedim. O olmasa bizde yokuz gibi bir şey olurdu. Varkığımın sebebi gibi." deyince güldüm ve "Ya yerim seni çocuk." dedim.

                mHepsi geri çekilince hızla Burağın üstüne atladım ve yüzünün her yerine öpücükler kondurdum. O keyifle gülrken arkadan gelen homurtular abilerim ve üçüzlerimin kıskandıklarının belirtisiydi.

Tüm yorgunluğum bir andayok olmuş gibiydi.

Bu adamları çok seviyordum.

Ve bu dünyanın altı üstüne gelse bile değişmeyecek bir gerçekti.







VEEE BÖLÜM BİTTİ.

NASILDI?

BEĞENDİNİZ Mİ?

OY VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN.


BU BÖLUMDE KİMLER SEVGİ YUMAĞI OLDU?

ÇOK TATLI DEĞİLLER Mİ?

DIGER BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ.

BAAAAYYYYY.

İYİ GECELER.

LİNA | TAMAMLANDI |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin