Bölüm - 22

4.5K 204 27
                                    

Yalım Saraç

Sonunda çocukların bulunduğu depoyu bulmuştuk. Hemen arabalara binip yola çıktık. Deponun önüne gelince Alkın abim önde biz arkasında depoya gittik. Barın ve Barkın elleri zincirli bir şekilde oturuyorlardı ve durumları çok kötüydü.

Hemen yanlarına gittik. Barın "A-abi. Lina. Linayı götürdü."dedi. Zar zor konuşuyor du. Toprak "Konuşma. Daha fazla yorulmaman lazım. "dedi. Barkın "Abi. Bizi boşverin. Linayı bulun. Onun. Sana. İhtiyacı. Var."dedi ve sonrasında ikiside bayıldı.

Alkın abim "Alah kahretsin. Çok kan kaybediyorlar. Çabuk hastaneye."dedi. Barın ve Barkını arabaya bindirip hadtaneye gittik. ikiside yoğun bakıma alınmıştı.

Alkın abim "Yalım ve Akel siz benimle gelin. Sizde burda kalın. Bir şey olursada bize haber verin."dedi. Ben ve Akel abimin arasından giderken abim bize döndü ve"Kızım olmadan asla ama asla bu hastaneye adım atmicaz."dedi.

           "Tamam abi."dedim. Akel "O zaman hadi gidip kızımızı alalım o şerefsiz heriflerden."dedi. Arabalara bindik ve yola çıktık.

     Geliyoruz prensesim. Dayan. Bulucaz seni.




Lina Saraç

  
            Uzun bir süredwn sonra araba durmuştu. Adam kapıyı açtı ve beni kolumdan tutup arabadan indirdi. "B-burası neresi?N-nereye getirdiniz b-beni?"dedim.


         Bana döndü ve"Kapa çeneni ve yürü hemen."dedi. Çok öfkeli görünüyordu. Hızlıca başımı salladım ve yürümeye başladım.

 
          Çok büyük bir villaya gelmiştik. Adam kapıyı çaldı ve orta yaşlardanbir kadın açtı kapıyı. İçeri girdik ve salona geçtik. "Geç otur şuraya sesinide çıkartma sakın. Yoksa keserim o dilini."dedi. Hemen koltuğa oturdum.

            "Ceren buraya gel çabuk!!"diye bağırınca korkudan koltuğa daha çok sinmiştim. Kız gelince beni işaret edip "Şunu odasına götür. Deniz bey gelmedende çıkmasın dışarı."dedi. Kız "Emredersiniz efendim."dedi ve yanıma geldi."Biyrun küçük hanım. Odanız yukarıda."dedi.ayağa kalktım ve arkasından yürümeye başladım.

          Çok korkuyordum. Vücudumun titremesine engel olamıyordum. Ayrıca Deniz bey dedikleri kişi kimdiki? Neden beni onun evine getirdiler?

Babacım ne zaman geliceksin?

Bir an önce gel lütfen.

Ben seni çok özledim.










Veeeee bölüm bittii

Nasıldı?

Bence pek güzel yazamadım.

Beğenmezseniz tekrar yazarım.

Diğer bölümde görüşmek üzere.

Babayyy.

LİNA | TAMAMLANDI |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin