Bölüm - 23

4.4K 191 6
                                    

Alkın Saraç

             Depo nun önüne gelince arabayı kenara çekip indim. Babamız olacak herifin adamlarını bulmuştuk ve bizim depoya almıştık.

           Hemen içeri girdik. Adamların bizi gördüklerinde gözlerinden geçen korku hemen ötüceklerinin habercisiydi.

             "Eveett. Nedwn burada olduğunuzu söylememe gerek yok sanırım. Kızımın yerini söyleyin ve en acısız şekilde geberin. " dedim.

            Yalım "Ya da söylemeyin ve ölmek için yalvarın."dedi. Adamlardan biri "Biz Denizin nerede olduğunu bilmiyoruz. Sadece dediğini yapıp kızı ve diğerlerini kaçırdık. "dedi. Daha fazla kendimi tutamayıp adamın yüzüne yumruk atmıştım.

           "Son kez söylüyorum. Adam akıllı cevap verin. Kızım nerde?!!"dedim. Diğer adam "Yazlıkta ya da dağ evinde olabilir. Lütfen bizi serbest bırakın."dedi.

         Oldu. Başka isteğin var mı? Silahımı çıkarttım ve adamın kafasına sıktım. Sonra Akel ve Yalıma dönüp "Akel evlerin yerini bul. Kızımı almaya gidiyoruz."dedim.

Geliyorum bir tanem.

Daha fazla ayrı kalmicaz.

Lina Saraç

               Odada oturmaktan çok sıkılmıtım. Ayrıca hala çok korkuyordum hala. Tam o sırada aşağıdan sesler geldi.

           Adım sesleri git gide yaklaşıyordu. Kimdiki bu?

Alkın Saraç

              Evin önüne gelince arabadan indik ve hızla eve  girdik. "Tüm odalara bakın."dedim.

           Bende yukarı kata çıktım. Tüm odalara tek tek bakmıştım ama kimse yoktu. Son bir oda kalmıştı. Derin bir nefes aldım ve "Umarım burdasındır kızım."dedim ve kapıyı açtım.











Veeee bölüm sonu.

Nasıldı?

Tam yerinde bitirdim ama dimi.

Yaşasın kötülük. Jdjdjsjdj

Diğer bölümde görüşmek üzere.

Bay bay.




LİNA | TAMAMLANDI |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin