Chef Bi - Lavinia
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gözüme gelen ışıkla gözlerimi araladım. Yalım abim vardı yanımda. Yalım abimin boynuna tüy kadar hafif bir öpücğk kondurdum ve zar zor çıkan sesimle "Aabii. Hadi kalk artık. Sabah oldu." dedim. Abim hemen uyanmıştı.
Gülümsedi ve çenemden öpüp "Günaydın bebeğim." dedi. Saçları dağılmıştı ve uykulu sesiyle ayrı bir tatlı görünüyordu. "Şu an çok tatlı görünüyorsun."dedim. Abim küçük bir kahkaha attı ve" Yaa. Demek öyleee. "deyip aniden kalktı ve beni gıdıklamaya başladı.
Tüm ev kahkahalarımızla yankılanırken diğerleride odaya girmişlerdi." Y-yaaa. Lütfen k-kurtarın b-benii. "dedim kahkahalarım arasında.
Alkın abim" Kahramanın burda kızım. "deyip beni kucağına almıştı. Bende hemen kollarımı boynuna doladım ve" İyiki benim kahramanımsın babacıımm. "dedim." Hadi kahvaltıya herkes. "dedi abim ve aşağıya indi.
Benimle birlikte sandalyeye oturdu." Hadi hemen ye kızım. Somra ilaçlarını içiceksin. "dedi." Baba ben sadece yoğurt ve reçel yicem. Bide meyve suyu içicem. "dedim. Abim" Tamam bebeğim. Sen ne yemek istersen ben sana yediririm. "dedi.
Kahvaltı bitince ilaçlarımı içmiştim ve şimdide salonda oturuyorduk. Hepsi işle ilgigli konuşuyorlardı. Barın ve Barkın bile. Offf. Ama bem çok sıkıldımm.
Biraz bahçeye çıksam sorun olmaz heralde. Hem zaten abimlerde beni fark etmezler. Biraz tek dolaşırım.Yavaşça kalktım ve peluş ayımı alıp dışarı çıktım. Bahçe çok güzeldi. İlerde gördüğüm elma ağacıyla gülümsemeden edememiştim. Elmaya bayılırdım. Hemde çok güzel görünüyorlardı. Olgunlaşmış olanları toplarsam abilerime sürpriz yapabilirdim.
Peluş ayıcığımı banka bırakıp "Sen bekle burda Mino. Ben abimlere elma toplıyıp gelicem." dedim ve duvar kenarındaki merdiveni alıp ağaca yasladım. Sepetide koluma takmıştım.
Abilerim ve üçüzlerim çok seviniceklerdi. Yavaşça merdivenleri çıktım ve sağlam bir dalın üstğne oturup toplaya bildiğim kadar elma topladım. Ama sepetle inemezdim. Barınamı seslensem acaba? Yok ama sürprizim bozulur.
Sepetin kapağını kapatıp hafif eğilip sepeti aşağı attı. Neyse ki bir şey olmamıştı.
Sağ ayağımı merdivenin basamağına koydum sonra diğer ayağımıda. Tam inerken ayağımın kaymasıyla gözlerimi sıkıca kapattım. Allahım lütfen fazla acımasın bir yerim.
Gözlerim sıkıca kapalıyken düşmediğimi fark etmemle gözlerimi araladım. Alkın abim vardı karşımda. Beni o tutmuş demekki.
"Baba." dedim şirince. Abim "Kızım neden bize haber vermeden dışarı çıkıyorsun? Ya fark etmesetdimde düşseydin? Ya bir yerine bir şey olsaydı? Ne yapardık biz o zaman?" demesiyle dudaklarımı büzdüm ve "Özür dilerim baba. Ben sadece size sürpriz yapmak için elma toplamak istemiştim." dedim.
Abim" Teşekkürler miniğim ama bir daha benden habersiz hiçbir yere gitmek yok. Sonra ben kızımı çok merak ediyorum. "dediğinde" Kızdınmı peki? "dedim. Abim dudaklarıma minik bir öpücük kondurdu ve" Hayır kızmadım kızım. Ben sana hiç kızabilirmiyim. Hadi gel birlikte elmaları yıkayalım ve içerdekilere verelim. "dediğinde boynuna sarıldım ve" Tamam babaa. "dedim.
Abim sepeti aldı ve içeriye girdi. Benimle birlikte mutfağa geçti. Birlikte elmaları yıkadık ve salona geçtik. Herkese verdim ve bende koltuğa oturdum. Ama ayıcığım yoktu. Hemen kalktım ve etrafa bakmaya başladım. Toprak abim" Ne arıyorsun bebeğim? "deyince telaşlı sesimle" Mino yok abii. "dedim.
Salonun altını üstüne getirmiştim ama yoktu. Nereye koydumkii?
O benim için çok değerliydi. Gözlerim istemsiz dolarken Alkın abim beni kucağına aldı." Bebeğim ağlama lütfen. Buluruz şimdi. Buralardadır. "dedi." Ama babaa. O benim için çok değerlii. Hem sen aldın hemde ilk oyuncağım. "dediğimde abim bana sarıldı ve boynumdan öpüp" Kurban olurum ben sanaa. "dedi.
O sırada Akel abim" Bulduum. "deyince hemen ona döndüm. Elinde Minom vardı." Olleyyy. Minomm. Teşekkürler abi. "dedim. Abim beni kucağına aldı ve Minoyu elinde kukla gibi oynatıp sesini değiştirerek" Ben Mino ve Linayı çok özledim. Beni bahçede unutmuş yaa. Biraz kırıldım. "demişti.
Hemen Minoyu aldım ve sıkıca sarıldım." Özür dilerim Minom. Bir daha seni hiç bir yerde unutmicam. "dedim. Uzra abim" Bazen o yıyı bizden daha çok sevdiğini düşünüyorum. "dediğinde hepimiz gülmüştük.
O sjrada dışardan gelen silah sesleriyle çığlık atıp abime sokuldum. Çok korkuyordum. Ne oluyorduki?
Nasıılll?
Beğendinizmi??
İnstegram bölümü yapçaktım ama erteledim.
Haydee diğer bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİNA | TAMAMLANDI |
ChickLit7 adam, 1 kız. "Sen bizim nefes alma sebebimizsin." "Sizde benim koca adamlarımsınız." "Sen benim biricik kızımsın. Herşeyimsin. Sen kalbimin atma sebebisin." "Sende benim babamsın. İlk ve son değil. İlk ve sonsuz aşkımsın." BAŞLIYORUZZ!!