Bölüm - 49 > FİNAL <

6.4K 207 111
                                    


18 OCAK SALI.

İYİ OKUMALAR.

.

.

Lina Saraç

              Bugün hep birlikte haftasonu tatiline çıkıyorduk. Ve Yalım abimin katamaranıyla çok heycanlııı. O kadar güzelki. Bavuluma tüm yazlık kıyafetlerimi doldurdum ve zor olsada bavulu kapattım. O sırada odaya babam girdi. Yanıma geldi ve "Hazırmısın bebeğim? " dedi. "Evet babacım. Üstümü giyinip geliyorum hemen." dedim. Babam "Tamam birtanem. Ben bavulunu indiriyim o zaman." dedi. "Tamam babaacım." dedim.

              Babam bavulu eline aldığında kaşları çatılmıştı. "Bu neden bu kadar ağır güzelim?" dediğinde dudağımı ısırdım ve "Napiyim baba. Tüm kıyafetlerimi götürmek istedim. Hepsi çok güzel. Bu yüzdende tüm yazlıkları koydum." dedim. Babam bavulu yere koydu ve açtı.

                   "Gel hadi birlikte düzeltelim o zaman." dediğinde yanına gittim. Babam ilk önce eline bir şort aldı ve "Bunu götürme yaa. Bunun modası geçti. " deyince gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Resmen kıskandığını söylememek yerine modası geçmiş diyordu. Koskoca Alkın Saraç modayla ilgilenmiyordu tabikide. Gülme Lina.

              Eline croplarımdan birini aldı ve "Bununda rengi solmuş gibi. Giyme." dedi. Daha fazla dayanamayıp kahkaha atmaya başlamıştım. Babam ilk önce kaşlarını çatmış sonrasında o da bana eşlik etmişti. Sonunda gülmeyi bıraktım ve "Babbacım denizin ortasında olucaz ve siz yanımdasınız. Yani giymem sıkıntı olmazki." dedim. Babam belimden tutup kendine çekti "Haklısın sanırım kızım. Ayrıca geçen haftaki olayı unutmadım. Benden başkasına aşkım dedin." deyince ellerimi yanaklarına koydum ve çenesinden öptüm. "Sana her zaman söylediğim gibi yakışıklı karalım. Sen benim ilk ve son aşkımsın. Ve bu asla ama asla değişmez. Kimse değiştiremez bunu. " dedim.

                 Derin bir nefes verdi ve boynumdan öpüp "Senin kalbine kurban olurum." dedi. Tam o sırada odamın kapısı açıldı ve içeri abilerim, üçüzlerim ve kardeşim girdiler. Burak "Allah muhabbetinizi arttırsın valla. Biz aşağıda ağaç olalım. Ama siz burada konuşun." deyince babam "Sus lan velet." dedi. Barın "Neden sussun abi? Haklı çocuk." dedi. Burak "Çocuk değilim ben." dedi sinirle. Ayağa kalktım ve "Hey. Beyler sakin. Ben üstümü giyinip geliyorum hemen." dedim ve giyinme odama girip hızlıca üstüme gri şortlu bir takım giyindim ve çıktım.

              Yalım abim "Böyle mi geliceksin?" deyince babam benim cevap vermeme izin vermedi ve "Sakın bebeğime karışmıyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


              Yalım abim "Böyle mi geliceksin?" deyince babam benim cevap vermeme izin vermedi ve "Sakın bebeğime karışmıyorsunuz." dedi. Akel abim "Hadi o zaman. Gidiyoruz." dedi ve kotuk altlarımdan tutup omuzlarına oturttu. "Uzra abim "Abi dikkat ette düşürme miniğimizi." dedi. Abim sinirle "Sus lan. Ben hiç düşürürmüyüm bebeğimi." dedi. Toprak abim "Bu tatil harika olucak vallahi. Şimdiden şezlongta uyumanın hayalini kuruyorum." deyince Barkın "Hele kokteyller mükemmel." dedi. Burak "Siz anlattıkça heycanım artıyor. Hayatımda ilk defa tatile çıkıyorum." dedi.

LİNA | TAMAMLANDI |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin