Alkın - 18
Yalım - 14
Akel - 12
Uzra - 11
Toprak - 9
Barın - 3
Barkın - 3
Lina - 3
.
.
Alkın sonunda üçüzleri uyutmuştu ve yorgunlukla kendini yatağa atmıştı. Üçüde çok geç olmasına rağmen uyumamışlardı. Diğerleride uyutmak için uşraşsalarda bir işe yaramamıştı. Alkın kardeşlerine kıyamayıp hepsini odalarına göndermişti. Sonra ise üçüncüde uyutmuştu. Tam uykuya dalacakken Barının sesiyle araladı gözlerini. Ağlıyordu. "Barın. Ne oldu? Niye ağlıyorsun?" dedi. Barın abisinin kucağına gidip kafasında boynuna gömdü.
Alkın sakinleşmesi için sırtını sıvazlıyordu. Barın ilk kez konuşarak "Baba." deyince Alkın öylece kalakalmıştı. Kardeşi ona baba demişti. Barına döndü ve "Barın. Sen ne dedin az önce!" dedi şaşkınca. Barın ise abisinin ona kızdığını sanmıştı ve gözleri dolmuştu. Sesi titreyerek "Baba." dedi. Alkın kardeşine sarılıp "Şştt. Ağlama oğlum. Bak baban burda." dedi.
Bu öyle güzel bir histiki. Barkın da üçüzünü hissetmiş gibi uyanmıştı ve Barının Alkına sarıldığını görünce kıskanmıştı. O da abisinin kucağına gitti ve ilk kez konuşarak "Baba." dedi. Alkının mutluluğu ikiye katlanmıştı. Barkını da kucağına aldı ve sarıldı. "Oğlum." dedi. İkisininde başından öptü.
İkiside uyuyunca tekrar yatağa yatırdı ikisinide ve üçününde başına birer öpücük kondurup kendide yatağa uzandı ve uykuya daldı.
.
.
Sabah
Sabah olduğunda Alkın üçüzlerin yatakta zıplamalarıyla uyanmıştı. Barın abisinin uyandığını görünce hızla üstüne atladı ve "Babaaa." deyip yanağından öptü. Barkın da abisinin yanına yatıp yanağından öptü. "Baba" diyip sarıldı boynuna. Lina ise ikisininde itmeye çelışarak Alkının göğsüne yatmıştır ve çenesinden öpüştü.
Alkın da Linanın başından koklayarak öptü ve "Hepinize günaydın. Hadi bakalım. Yürüyün banyoya." dedi.
Üçünede banyo yaptırdıktan sonra aşağıya indi. Diğerleride sofradaydı. Alkın "Günaydın." dedi gülümseyerek. Yalım "Abi. Hayırdır neden bu kadar mutlusun?" dedi. Alkın "Hiiç." dedi ve üçüzleri mama sandalyelerin oturttu. Barın "Baba. Mam." dedi. Herkes şaşkınca Alkın bakarken Alkın "Bakmayın öylede yemeğinizi yiyin. Dışarı çıkıcaz." dedi.
Yalım "Aslında şaşırmamak gerek. Alkın abim çocuklarla çok ilgileniyor. Her şeylerini o yapıyor." dedi. Alkın "Sadece ben yapmıyorumki. Sizde bana çok yardımcı oluyorsunuz. Amcam ve yengemde çok ilgileniyorlar." dedi.
Toprak "Abi. Amcam ve yengem ne zaman gelicekler?" dedi. Alkın "Yarın akşam yola çıkıcaklar abicim." dedi ve saçlarını karıştırdı. Milan bey ve Kübra hanım iş gezisine çıkmışlardı. İki haftada gezmek istemişlerdi. Bu yüzden bir aydır yurt dışındalardı. Alkın çocuklara kahvaltılarını yaptırıp üstlerini giydirdi ve tekrar aşağıya indi. Diğerleride hazırladı.
Birlikte dışarı çıktılar ve parka gittiler. Çocuklar neşeyle oynarken diğerleride onları izliyorlar mutlulukla.
Alkın Yalım döndü ve "Yalım. Ne olursa olsun dağılmayalım tamammı? Hep böyle kalalım. Söz ver. Yurt dışında okumaya gitmiceksin. Anneme bir söz verdim. Ve sözümü tutmak zorundayım kardeşim." dedi.
Yalım burs çıkmıştı ve yurtdışında bir okula gitmeye hak kazanmıştı. Ama ailesini bırakmakta istemiyordu. Yalım gülümsedi ve" Söz veriyorum abi. Gitmicem. Zaten bırakamam sizi." dedi. Alkında gülümsedi ve kardeşinin kafasını göğsüne çekip saçlarını karıştırdı.
Diğerleride yanlarına gelmişlerdi. Akel" Hayırdır? Neyi kutluyorsunuz? "dedi. Yalım" Yutdışına gitmemeye karar verdim. "dedi. Akel, Uzra ve Toprak aynı anda" Gerçektenmi??! "deyince Yalım" Evet. "dedi. Üçüde aynı anda Yalımın üstüne atlamışlardı. Hepsi çimenlere düşmüştü. Üçüzlerede gülerek üstlerine atlamışlardı. Alkın ise yüzündeki gülümsemeyle onları izliyordu.
Mutlulardı.
Ve herşey rağmen bu asla değişmicekti.
Veeee bölüm bittiii.
Nasıl olmuuşş?
Beğendinizmi?
Oy ve yorum atmayı unutmayın.
Sizi çok seviyorum.
Babay.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİNA | TAMAMLANDI |
ChickLit7 adam, 1 kız. "Sen bizim nefes alma sebebimizsin." "Sizde benim koca adamlarımsınız." "Sen benim biricik kızımsın. Herşeyimsin. Sen kalbimin atma sebebisin." "Sende benim babamsın. İlk ve son değil. İlk ve sonsuz aşkımsın." BAŞLIYORUZZ!!