Bölüm - 47

2.5K 146 61
                                    


12 OCAK ÇARŞAMBA.

İYİ OKUMALAR DİLİYORUM CANLARIM.

.

.

Alkın Saraç

                  Arabamı evin önünde durdurdum ve hızlıca arabadan indim. Bebeğimi özlemiştim. Sıkıca sarılıp kokusunu ciğerlerime doldurmak istiyordum. Kapıyı çaldığımda Baran açmıştı. "Çok çabuk gelmişsiniz abi." dedi. Tedirgin ve korkmuş görünüyordu. "Çekilsene lan girelim. " dedim. Hızla kenara çekildi.

             Salona girdiğimde Lina yoktu. "Lina nerde?" dedim.  Berk "Yoklar." deyince endişelenmiş ve sinirlenmiştim. Barkın "Nasıl yoklar?" dedi. Barın "Bravo size. Can ile baş başamı bıraktınız onları?" dedi. Toprak "Salakmısınız olum siz? Allah bilir o geri zekalı nereye götürdü kızı. " dedi.

            Baran "Valla suçumuz yok. Biz Lina uyanmadan önce ona bir şeyler hazırlamak için mutfağa girdik. Tabi sonra elimize yüzümüze bulaştırdık. Sonra Lina geldi ve bize siz ellerinizi yıkayın ben buraları toparlarım dedi. Biz yukarı çıktığımızdada ikisi birlikte gitmişler." dedi.

            Yalım "Bu sefer bir bulursam o Canı kimse elimden alamaz." dedi sinirle. Akel "Senden önce ben öldürücem abi." dedi.

            Uzra "Allah bilir bu sefer nereye saklandılar." dedi. Burak "Ne duruyoruz. Hemen aramaya başlayalım." deyince "O ikisini hemen buluyorsunuz ve yanıma getiriyorsunuz. Bekliyorum." dedim.

            Baran "Ben evin her yerine baktım ama yoklardı." dedi. Berk "Bende bahçeye ve garaja baktım. Yoklardı. " dedi.

            Burak "Ablam bana garajın altında bir oda olduğunu söylemişti." dedi. Tabi yaa. Kızım orayı çok severdi ve oraya saklanırdı. Akel "Yürüyün lan gidelim çabuk." deyince hepimiz garaja gittik ve odanın kapısını açtık. Aşağıya indiğimizde gelen kahkaha sesleriyle akvaryumun arka tarafına geçtik. Duvar yerine büyük bir akvaryum yaptırmıştım. Balıklarda kocamanlardı.

               Mavi deri koltukta oturan Can ve Lina televizyonda Örümcek adamın filmini izliyorlardı ve o kadar çok dalmışlardıki bizi fark etmemişlerdi.

             Lina "Tom aşkım yaa. Bayılıyorum sana. " deyince kan beynime sıçramıştı. Bahsettiği kişidede tip olsa bari. Elin amerikalısı. Can "Tonnye ohanetmi ediyorsun hain karı?" deyince Lina "Hayır tabikide. O da benim aşkım. " dedi.

              Kendimi tutamayıp "Neler oluyor burda?!" diye sinirle sormamla ikiside korkarak geriye gitmişlerdi. Lina "Babacım?" deyince "Hiç yalan atmaya kalkma Lina her şeyi duyduk." dedi Barın. Lina "Hiç bir şey gördüğünüz gibi ya da duyduğunuz gibi değil. Her şeyi açıklayabilirim." dedi. Yanına gittim ve kucağıma aldım.

               "Herşeyi açıklicaksınız zaten Lina hanım. Ama öncesinde bana başka bir şeyi açıklaman gerekiyor." dedim. Nasıl benden başkasına aşkım diyebilirdi. Neyse sonra özel konuşucaz bunu.

             "Şu iti alın getirin. Bir yere kaçmasın. " dedim Cana sinirle bakarken. Can "Benim bir suç-" Yalım lafını böldü ve "Sus lan! Yürü!" dedi.

               Eve girdiğimde salona geçtim ve Linayı ikili koltuğa oturttum. Canıda yanına oturtmuşlardı. "İkinizde cezalısınız. Mutfağı temizliceksiniz." dedim.

            Lina tam itiraz edecekken "Sakın Lina." dedim. İkiside kalkıp.mutfağa geçtiler. Akel "Can senin ayrıca bir cezan olucak. Haberin olsun." dedi tehditkar bir sesle.

           Ayağa kalktım ve odama çıktım. Soğuk bir duşun ardından geri odama döndüm ve eşofmanlarımı giyindim. Tabletimi alıp balkona çıktım. İşlerimi halletmem gerekiyordu ve büyük ihtimalle gece yarısına kadar sürecekti.





Veeee bölüm bittii.

Nasıldı?

Beğendiniz mi?

Oy ve yorum atmayı unutmayın.


Bay baaayyy.

💟🌼🌼🌼

LİNA | TAMAMLANDI |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin