Okula geldiğimizde hemen sınıfa çıkmıştık. Ben ve Barın yan yana otururken önümüzdede Barkın ve çeteden olan Can oturuyordu.
Barın ve Barkının küçük bir çetesi vardı. Bende dahil 6 kişiydik. Can, Baran ve Berk vardılar.
Hoca gelince ben ve sınıftakiler ayağa kalkarken üçüzlerim ve çetedekiler hala oturuyorlardı. Ayağımla Barını dürttüm ve fısıldayarak "Üçüzüm hoca geldi kalksanıza." dedim. Barın "Güzelim zaten hepsi bizim paramızı yiyo. Bide saygımı gösterelim." deyince gülümsedim ve "Babamada söylersiniz bunları o zaman." dediğimde hepsi ayağa kalkmışlardı.
Ben memnunca gülerken hoca "Oturun çocuklar." dedi. Hepimiz tekrar oturduk. Hoca "Sözlü yapıcam. Ve evet karneye geçicek." dedi. Çete hepsi bana dönünce "İki çikolatalı süt 3 tane caramio alırsanız tüm cevaplar benden. Anlaştıkmı?" dedim.
Can "Kızım varya sen çok fırsatçısın. Tamam lan. Benden 3 çikolata ama petito." dedi. Diğerleride mecbur başını sallamışlardı. Yoksa abim ellerinden telefonları alırdı.
Sözlü başlayınca ben bizimkilere kopya verirken hoca bir anda bağırınca korktuğum için hıçkırık tutmuştu. Barın sinirle kalktı ve" Neden bir anda bağırıyorsun lan?!! "diye bağırınca gözlerimin dolduğunu hissetmiştim.
Yüksek seslere pek alışkın değildim. Ve biri bağırınca hep gözlerim dolardı. Barının elini tuttum ve aşağı çektim." Üçüzüm. Sakin ol. "dedim. Sesim titremişti.
Barın ayağa kalktı ve sınıftan çıktı. Arkamızdan diğerleride gelmişlerdi. Bahçeye çıktığımızda herzamanki yerimize gidip oturduk. Barın beni kucağına çekince hemen göğsüne sokuldum." Özür diliyorum birtanem. Bir daha asla bağırmicam." dedi.
"Tamam ama bana söz ver. Bir daha sakın bağırma." dedim. "Söz. Üçüz sözü." dedi. Barkın "Hoca çoktan abime yetiştirmiştir dersten çıktığımızı." deyince dudağımı dişledim ister istemez. Barın ısırdığım yeri öpüp "Canın acır." dedi.
"Yaa babam çok kızcak kesin." dediğimde Barkın "Olayları anlatınca kızmaz bebeğim. Merak etme sen." dedi.
Can ne zaman aldığını bilmediğim petitoları bana verince gülümsemem genişlemişti. Hemen birini açtım ve yemeye başladım.
Tam o sırada bahçeye giren abimin arabasını görmemle kızmaması için dua etmeye başlamıştım.
Sınır geçilmedi ama attım.
Nasıldı?
Acele yazdım atabilmek için. Kısa oldu.
Ama telafi etçem.
Sizi seviyorum.
Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİNA | TAMAMLANDI |
ChickLit7 adam, 1 kız. "Sen bizim nefes alma sebebimizsin." "Sizde benim koca adamlarımsınız." "Sen benim biricik kızımsın. Herşeyimsin. Sen kalbimin atma sebebisin." "Sende benim babamsın. İlk ve son değil. İlk ve sonsuz aşkımsın." BAŞLIYORUZZ!!