Bölüm - 2

15.9K 453 142
                                    

        Araba durunca hızla indim ve abimin elini tutup "Hadi gidelim. Hadi. Hadi. Haaadiiii. Yepyeni bir çizgifilm gelmiş. Onu izlicez." dedim heyecanla yerimde zıplarken.

        Abimler ve üçüzlerim her zamanki gibi çok ciddilerdi dışarda. Alkın abim "Hadi beyler gidelim. Küçük hanım yerinde duramıyor." dedi ve benimle birlikte yürümeye başladı. Sinema katına gelince Uzra abim "Güzelim biz korku filmine giriyoruz. Sen ve üçüzler çizgifilme." dedi.

         Ama ben birlikte vakit geçirmek istiyorum. Dudağımı büzüp "Amaa. Ben hep birlikte izlememizi istiyorum." dedim. Toprak abim "Ama ya tanıdık biri görürse. Gitti karizma abi." deyince kollarımı önümde bağlayıp dudağımı daha çok büzdüm.

           "Milletin dedikleri benim dediklerimden önemlimi?" dedim. Hepsinin bakışları değişmişti. Yalım abim yanıma geldi ve işaret parmağıyla dudaklarımı düzeltti. "Küsme bebeğim. Tabikide hiçbir şey senden önemli değil." dedi. Ben gülerken. Alkın abim "Uzra biletleri al. Sizde yürüyün içeri. Prensesim ne derse o." dedi ve önden yürümeye başladı.

        Bende hızla yanına gidip elini tuttum. "Seni çok seviyorum babam." dedim. Bana döndü ve sadece benim göreceğim şekilde hafif sırıttı. Ama sonra hemen eski haline döndü.

        Uzra abim gelince sinema salonuna geçtik. Yerlerimize oturup filmin başlamasını bekledik. Film başlayınca heycanla "Yaaa hemen başlasın. Çok güzel." dedim. Önde oturan biriarkasına döndü ve bana bakıp gülümsedi. Bende gülümsedim. "Çok heycanlısın sanırım küçük hanım." dediğinde başımı salladım.

           Barkın "Kardeşim film başladı. Önüne dön. Yoksa olacaklardan sorumlu değilim" dedi tıslayarak. Hemen elini tuttum ve "Sakin ol Barkın." dedim. Eğilip alnımdan öptü ve "Ben sakinim güzelim. Ama sende dışarda gülme şöyle. Herkes bakıyo sonra ben sinirleniyorum." dedi.

        Bişey demeden önüme döndüm ve filme odaklandım. Film o kadar komiktiki herkes kahkaha atarken abilerim ve üçüzlerim ifadesiz yüzleriyle boş boş filme bakıyorlardı. Ama sıkıldıkları her hallerinden belliydi.

(İstediğiniz filmi haya edebilirsiniz)

        
           Bol kahkahalı filmin ardından şu an Uzra abim bana pasta alıyor. "Neyli olsun bebeğim? " dedi. Gülümsedim ve "Çikolatalı olsun abişim. Yanınada limonata." dedim.

         Abim pastayı ve limonatayı alınca birlikte masaya geçtik. Diğerleri kahve içiyorlardı. Hemen çatalı aldım ve pastama kavuştum.

          Ben kendimden geçmiş bir şekilde pastamı yerken birden küçük bir kıkırdama sesiyle başımı kaldırıp karşımdaki kişiye baktım. Akel abimdi.

         "Neye gülüyorsun abicim?" dedim. "Prenses çikolata gep ağzına yüzüne bulaşmış ve çok tatlısın." dedi. "Hii. Heryerime bulaştırmışmıyım?" dedim gözlerimi kocaman açmış bir şekilde abime bakarken. Abim masadakı ıslak mendili aldı ve yüzümü temizledi sonrada ellerimi sildi. Ellerime nasıl bulaşmış yaa? Neyse.

        "Şimdi tertemiz oldun." dedi abim. Alkın abim" Hadi bittiyse kalkalım artık. "deyince abime döndüm ve" Birazda sahilde otursak olurmu baba?"dedim.

          Alkın abim" Ama şimdi çok serindir kızım. Hasta olursun. "dedi. Ellerimi çenemin altında birleştirdim ve" Nooluuurrr. Çok azcık yaaa. Lütfen baba lütfen. "dedim.

          Abim sıkıntıyla ofladı ve" Sana hayır diyemiyorumki. "dedi. Hemen kalktım ve abimin yanına gidip yüzünün her yerini öptüm. Abim" Hadi o zaman arabaya dedi. Birlikte kalktık ve arabaya geçtik. Sahile geldiğimizde abim arabayı park etti ve indik.

          Oturcak güzel bir yer bulup oturduk. İlerde uçan baloncu ve pamuk şekerci vardı. "Babaaa. Uçan balon alalımmı? Bide pamuk şeker." dedim. Toprak abim "Ben alıp geliyorum." dedi ve gitti. Uçan balonla çok güzel bir şey yapıcaktım.

        Toprak abim gelince uçan balonu aldım ve ayağa kalktım. Deniz kenarına doğru yürüdüm ve tam kenarda durdum. Yalım abim "Bebeğim geriye gel. Düşersin." dedi telaşla. Biraz geri çekildim ve onlara dönüp. "Hadi gelin sizde." dedim. Hepsi etrafıma toplanınca uçan balon olan elimi havaya kaldırdım ve "Hadi hepiniz ipi tutun ve gözlerinizi kapatıp bir dilek dileyin." dedim. Hepsi gözlerini kapatınca bende gözlerimi kapattım ve dileğimi diledim.

Hep birlikte olalım.

        Gözlerimi açıp "Şimdide bırakın balonu." dedim ve balonu bıraktık. Gökyüzünde ilerlerken." Hadi söyleyin ne dilek tuttunuz? "dedim. Hepsi gülümseyince Uzra abim" Sanırım hepimiz aynı şeyi diledik. "dedi.

         Hava esmeye başlamıştı ve ben üşüyordum." Hadi eve gidelim. Üşüdüm ben. "dediğimde Alkın abim beni kucağına aldı ve" Yalım sen sürersin arabayı. "dedi. Uzra abimde üstündeki ceketi üstüme örttü. Abim arabaya binince ona daha çok sokuldum ve" Ayıcığım nerde? "dedim. Abim karşı koltuktaki ayıcığı alıp kucağıma bırakınca sıkıca sarıldım ve gözlerimi kapadım.

         Son hatırladığım abimin" İyi uykular kızım. "dediğiydi.






Nasıl bölümdü?

Beğendinizmi?

Oy ve yorum atmayı unutmayın.

Hepinizi çok seviyorum.

Allah'a emanet olun.

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
        

LİNA | TAMAMLANDI |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin