Yorucu geçen yolun ardından dağ evimize ulaşmıştık. Yolda çok yorulduğum için hemen kendi odama girdim. Banyoya girip kısa bir duş aldım ve peluş pijamalarımı giyindim.
Tam uyicakken aç olduğumu hissedip aşağıya indim. Hepsi salondaydı. Ben salona girince hapsi bana dönmüşlerdi ve gülmüşlerdi.
"Yaaa. Neden gülüyorsunuz?" dedim. Abim benim yanıma geldi ve beni kucağına aldı. Bende bacaklarımı beline sardım. "Benim minik bebeğim ne kadar tatlış olmuş böylee. Aynı bebekken olduğu gibi. Hiç değişmiyorsun." dediğinde utanıp başımı boynuna gömmüştüm.
"Yaaa. Babaa. Utanıyorum." dediğimde hepsi tekrar gülmüşlerdi. Başımı kaldırdım ve "Babacım ben yine acıktım. Hani senin özel tarifin olan meyveli bir mama vardı ya. Benim küçükken çok sevdiğim. Onu yaparmısın?"dediğimde şevkatli bakışlarıyla" Tabikide yaparım prensesim. Hadi mutfağa gidelim. "deyip mutfağa doğru ilerledi. Arkadan diğerleride geliyordu.
Barın ve Barkın" Valla o mamanın tadı damağımızda. Bizde istiyoruz. "dediklerinde abim" Susun lan. Zaten bebekkende sürekli kızımın tabağına göz dikerdiniz. "dediğinde kocaman bir kahkaha atmıştım. Babam bana dönüp dudaklarıma nazik bir öpücük kondurdu ve beni Akel abimin kucağına verdi.
Abim mutfakta çalışırken ayrı bir yakışıklı olmuştu sanki. Ben hayran hayran onu izlerken abim bana dönüp göz kırpmıştı. Yalım abim "Güzelim neden abime dünyanın en muhteşem şeyi gibi bakıyorsun?" deyince ona döndüm.
"Babam mutfaktayken ayrı bir karizma geliyor sanki. Çok daha yakışıklı geldi gözüme." deyince hepsi bana çatık kaşlarla bakarken abim gelip alnımdan öpmüş ve bana kivi yedirmişti.
Akel abim beni kendine çevirip sıkıca sarılmıştı. "Ben daha yakışıklıyım. Bir kere abim artık yaşlandı. Baksana saçı filan beyazlamış." deyince Toprak abim "Aynen öyle. Hem Alkın abim evde kalmış." deyince gülmeden edememiştim.
Uzra abim "Cidden yaa. Yalım abim ve Alkın abime artık birilerini bulup evlendirmeliyiz. Başımıza kaldılar. Turşularınımı kurcaz." deyince kaşlarımı çattım ve "Yaa. Haayııırrr. Siz evlenmiceksiniizz. Siz sadece benimsiniizz. Kimseye vermem sizi." dedim.
Alkın abim "Toprak, Uzra ve Akel cezalısınız. Yarın odun toplamaya gidiyorsunuz. Ayrıca el arabalarıyla. ATV yasak. Bebeğim sen istesende istemesende bizim hayatımıza senden başka bir kadın girmedi girmicekte. Bizim için sadece sen varsın." dediğinde keyiflice gülümsedim ve" Yaaaaa. Ben hepinizin kalbinden öperim. "demiştim.
Bu adamlar benim hayatımdılar. Onlarsız olmayı düşünmek istesem bile düşünemiyordum. Onlar benim herşeyimdiler. Böyle onlara kooocaaamaaannn sarıldığımda içimi huzur kaplıyordu. Kokuları benim cennetim. Gülüşleri sabahıma doğan güneş. Bakışları aşk. Her cümleleri kalbime kazınmış gibi. Benim 7 koca prensim.
Veeee bölüm sonuuuu.
Nasıldııı??
Beğendinizmiii???
Karakterler hakkındaki düşüncelerinizi yazın bakem.
Bide instegram bölümü yapıyımmı??
Hayde görüşürüz diğer bölümde.
İyi geceler.
Tatlı eüyalar ballarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİNA | TAMAMLANDI |
ChickLit7 adam, 1 kız. "Sen bizim nefes alma sebebimizsin." "Sizde benim koca adamlarımsınız." "Sen benim biricik kızımsın. Herşeyimsin. Sen kalbimin atma sebebisin." "Sende benim babamsın. İlk ve son değil. İlk ve sonsuz aşkımsın." BAŞLIYORUZZ!!