Bölüm-13

5.7K 207 10
                                    

BARIN SARAÇ

Sahil eve yakın olduğu için 5 dakikada gelmiştik. Yavaş yavaş yürürken aynı zamanda deniz havasını ciğerlerimize dolduruyorduk. Bizden başka kimse yoktu. Zaten burası pek bilinmeyen bir yerdi.

Yürürken Toprak abim "Şu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?" deyince hepimiz ona dönmüştük. Barkın "Hangi konu abi?" deyince neredeyse içime kaçmış sesimle

"Hangi konu olcak. Babamız." dedim. Bu konu ister istemez ikimizide çok etkilemişti. Annesiz kalma sevebimizin babamız olduğunu 15 yıl sonra öğrenmiştik.

Yıllarca baba hasreti çektikten sonra hemde. Onu özlerken. Ona ihtiyacımız varken. Bir anda yaşadığını öğrenmiştik ve buna sevinememiştik bile. Annemizin ölüm sebebiydi.

Gözlerim dolarken görmesinler diye kafamı başka yere çevirdim. Uzra abim kafamı tutup göğsüne çekti.

"Biliyorum çok üzülüyorsun ama geçicek. Söz veriyorum sana. O adam yaptığı herşeyin bedelini ödicek." dedi.

Barkın "Ödese ne olucak abi? Söylermisin bana. O adama yaptıklarının hesabını sorsak, işkence etsek ya da ölmek için yalvartsak ne olucakki. Annem gerimi gelicek. Ya da 15 yılımızın özlemimi geçicek. Annesiz babasız geçen 15 yılımızı ne yapsak değiştiremicez. Hep kalbimizde bir boşluk olucak. Her zaman eksik kalıcaz. Linada aynı. Bilmese bile eksik. Abime baba diyor ama o da çok merak ediyor. Gerçekleri anlatamayız ona biliyorum. Anlatırsak çok üzülücek ama anlatmadığımız her saniye aleyhimize işliyor. Sonradan öğrenirse daha çok üzülücek. Ben kararımı verdim. Bu adamın karşımıza çıkmasını beklemicem. Onu bukucam ve gerekeni yapıcam. "dedi.

          Akel abim" Barkın biliyorum çok üzüldün bu duruma ama sakin olmalıyız. Çok haklısın ama biraz sakinleş. Düşünerek hareket etmeliyiz. Ve Linaya şu an bir şey anlatamicağımızı sende biliyorsun. Psikolojik olarak hiç hazır değil. Yavaş yavaş ce alıştırarak anlatmalıyız. "dedi.

        Uzra abim" Hadi gidelim artık geç olmadan. Bunları sonra konuşuruz. "dediğinde hepimiz onaylayıp eve doğru yürümeye başladık.

          Eve geldiğimizde herkes odasına çıktı bende odama gittim ve yatağıma uzanıp gözlerimi kapattım.








Bitti.

Kısaydı. Sorry.

Nasıldı sizce?

Barkın ne yapıcak sizce?

Abisinimi dinlicek yoksa babasınımı bukucak?

Peki Lina olanları öğrenirse nasıl tepki verir?

Diğer bölümde görüşmek üzere.

İyi geceler.

LİNA | TAMAMLANDI |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin