Lina Saraç
Uyandığımda Barın ve Barkın beni kollarına hapsettmiş durumdaydı. İstesemde kurtulamazdımki.
Çok derin uyurdu ikiside. O sırada odaya babam girince kocaman gülümsedim. "Baba tam zamanında geldin. Burdan al beni."dedim. Babam gülümsedi ve koltuk altlarımdan tutup beni yavaşça kucağına aldı.
"İyi uyudunmu güzelim?"dedi babam. "Evet. Ama ben acıktım baba. Hadi yemek yiyelim."dedim. Babam yanağımdan öptü ve "Tamam güzelim. Birazdan sizin çetede gelicekmiş. Sizi merak etmişler okula gitmiyorsunuz diye."deyince "Bende özledim onları ve okulu. Baba pazartesi günü okula gidiyimmi?"dedim.
"Tamam. Ama çok dikkat ediceksin."dedi. "Tamam. Söz. Zaten okulda bir dakika bile yanlız bırakmıyorlar. Lavaboya bile yanımda biriylen gidiyorum biliyormusun. Utanmasalar lacaboya giricekler."dedim.
Babam ise beni en muhteşem şeymişim gibi izliyordu. "Baba. Öyle bakma. Konsantre olamıyorum. "dedim. Babam "Nasıl bakıyorumk?"dedyince "Çok güzel. Çok mükemmel. "dedim.
O sırada Barın "Bi susmadın kızım sabahtan beri. Susta uyuyak."deyince "Ama aşkım kalkmalısınız. Çete gelicek."dedim. Barkın ve babam aynı anda
"AŞKIM MI?"
Bağırınca küçük bir çığlık atmıştım. "Baba yaa. Ne kulağımda bağırıyorsun?"dedim dudaklarımı büzerek. Babam dudağıma minik bir öpücük kondurdu ve"Özür dilerim bebeğim ama sennsadece benim aşkımsın ve bende sadece senin aşkınım. Sadece bana aşkım diyebilirsin."dedi."Off. Neden beni birbirinizden kıskandığınızı sorgulamicam."dedim ve kafamı babamın boynuna gömdüm. Babam benimle birlikte aşağı indi. Tam o sırada kaoı çaldı. Barın ve Barkın da gelmişlerdi.
Babam kapıyı açtı. Can ve Berk önde Baran arkadaydı. İçeri girdiler ve aynı anda"Selam."dediler. Gülümsedim ve"Hoş geldiniz çocuklar."dedim. Babam"Hoş geldiniz. Hadi geçin salona."dedi.
Hepimiz salona geçtik. Babamın kucağından indim ve Berk in yanına oturdum. "Berk getirdinmi?"dedim. Bana döndü ve tek kaşını kaldırıp "Neyi prenses?"dedi. "3 inek."dedim. Bu ben ve Berkin arasında bir şifreydi. Milka çikolatayı inak diye söylüyorduk.
Berk "Haa. Evet hallettim. Ama sonra konuşuruz." dediğinde "Tamam." dedim ve kafamı omzuna yasladım. Can " E hadi film izleyelim onkadar abur cubur aldık. Tabii izniniz olursa."dedi. Babam "Tabii. Siz sinema salonuna geçin. Bizde çıkıcaz şimdi işimiz var."dedi. Babamın yanına gittim ve"Nereye baba?"dedim.
Boynumdan öptü ve"Küçük bir işimiz var bebeğim. Gelince anlatırız sana. "dedi. Babamı ve abilerimi öpüp üçüzlerim ve arkadaşlarımla sinema salonuna çıktım.
Bora "Korku filmi izlicez. Çok güzel."dediğinde "Ama..."
İtiraz edemeden Barın "Korku filmini seçtik bile deyince "Off."dedim ve sinema yatağına uzandım. Alahım nolur fazla korkunçlu olmasın. Amin.
Veeee bölüm sonu.
Daha uzun yazacaktım ama sizi fazla bekletmek istemedim canlarım.
Muhtemelennyarında bölüm atarım.
Sizi seviyorum.
Görüşmek üzere.
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİNA | TAMAMLANDI |
ChickLit7 adam, 1 kız. "Sen bizim nefes alma sebebimizsin." "Sizde benim koca adamlarımsınız." "Sen benim biricik kızımsın. Herşeyimsin. Sen kalbimin atma sebebisin." "Sende benim babamsın. İlk ve son değil. İlk ve sonsuz aşkımsın." BAŞLIYORUZZ!!