Babam şuanda o kadar sinirliydi ki yanına bile yqklaşamazdım.Babam okula geldikten sonra direk eve gelmiştik. Babam üçümüzü de üçlü koltuğa oturtmuştur yan yana.
"Size kaç kere daha söylemem gerekiyor hocalarınıza saygılı olun diye?"dedi sakin tutmaya çalıştığı sesiyle. Barın "Abi ama hoca bağırınca Lina çok koltuğu için hıçkırık tuttu. Daha önce ateşi çıkmıştı korktuğu için. "deyince abim bana döndü ve yanıma geldi. Sınırı geçmişti sanki bir anda.
Önüme oturdu ve ellerimi tutup "İyimisin güzelim. Çok mu korktun?"dedi endişeli sesiyle. "Korkmuştum ama geçti. Ben iyiyim merak etme. Bide özür dilerim. Ne olursa olsun saygısızlık etmememiz gerekirdi."dedim. Abim ayağa kalktı ve koltuk altlarından tutup kucağına aldı. Bende bacaklarımı beline doladım. "Bu seferlik kızmicam ama bir daha olmasın. "dedi.
Üçümüz aynı anda "Söz veriyoruz babuş."dedik. Sonra karnımın guruldama sesiyle herkes bana dönmüştü. Abim "Çok mu acıktın sen. Hadi gel seni doyuralım."dedi ve mutfağa girdi. "Ne yemek istersin bebeğim?"dedi abim.
"Imm. Ben mama yemek istiyorum. Yanına da muzlu süt."dedim. Abim tek kaşını kaldırdı ve "Onlarla doyucakmısın ki?"dedi. "Evet doyarım ben baba."dedim. Abim "Peki. O zaman sen dezgahın üstünde otur. Bende mama ve sütü hazırlıyım. "dedi.
"Tamam."dedim. Abim beni dezgahın oturttu ve dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu. Sonra gidip malzemeleri çıkarttı. Bende telefonumu açtım ve Pepe nin "Pepe Pepe çok ağlıyor" şarkısını açtım. Ben söylerken abim de arada bana bakıp gülümsüyordu.
Şarkı bitince bakkal amcayı açtım. Barın ve Barkında gelmişlerdi. Üçümüz şarkıyı söylerken Uzra ve Toprak abim bize gülüyorlardı. Babam yanıma geldi ve beni tekrar kucağına aldı. Sandalyeye oturtup mamayı ve sütü de önüme koydu."Hemen bitsin bunlar."dedi.
"Tamam baba."dedim. Ben makamı yerken diğerleride telefonları ile ilgileniyorlardı. Tam o sırada yine silah sesleri doldurdu evi. Ben çığlık atıp hemen babama koşmuştum. Babam beni kucağına aldı ve kafamı boynuna gömdü. "Sakın kafanı oradan kaldırma kızım."dedi. Sadece başımı salladım.
O sırada eve siyah maskeli adamlar girmişti. İçlerinden biri elindeki silahı abime doğrultup "Kızı bize ver!!"dedi bağırarak. Ben hıçkırarak ağlıyordum artık. "Asla vermicem kızımı lan!!"dedi abim. Fısıldayarak "Ben çok korkuyorum baba."dedim. Abim boynumdan öpüp "Hiç bir şey olmicak kızım. Baban burda."dedi.
Ama hiç iyi şeyler olacak gibi değildi. Adam "Artık yeter lan!!Son kez söylüyorum ver kızı!!"dedi. Abim "Asla vermicem kızımı! Hangi şerefsizin köpeğiysen git söyle ona er ya da geç bulup ona bu yaptıklarının hesabını sorucam."dedi. Adam "Demek öyle."dedi ve tetiğe bastı. "Baba!!!" Diye çığlık atmıştım. Adam beni zorla aldı babamdan. Diğer abilerin hepsini iki adam tutmuştu ve kafalarına silah dayamışlardı.
Üçüzlerim yoklardı. Adamın elinden kurtulmak için çırpınıyordum ama işe yaramıyor du. "Bırak beni!!Yaş bıraaakk!!!Babaaa!!!"
Adam beni zorla arabanın bagajına atmıştı. Barın ve Barkınıda buraya getirmişlerdi. İkisinde baygındı. Hemen yanlarına gittim ve"Uyanın lütfen uyanın. Barın. Barkın."ikisinde uyanmışlardı. Beni ortalarına çektiler ve sıkıca sarıldılar. "Ne olucak şimdi?"dedim titreyen sesimle.
Barın "Tabiki de hiçbir şey olmicak. "dedi. Barkın "Abim bizi bulucak."dedi.
Umarım bulursun bizi baba.
Ben çok korkuyorum.
Veeee yolda bölüm yayınlayan sizi çok seven yazarınızı tebrik edin bakalım jdjhddjsj
Bölüm güzelmiydi?
Diğer bölümde de bol kaos olcak.
Oy ve yorum atmayı unutmayın.
Sizi çok seviyorum.
😅❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİNA | TAMAMLANDI |
ChickLit7 adam, 1 kız. "Sen bizim nefes alma sebebimizsin." "Sizde benim koca adamlarımsınız." "Sen benim biricik kızımsın. Herşeyimsin. Sen kalbimin atma sebebisin." "Sende benim babamsın. İlk ve son değil. İlk ve sonsuz aşkımsın." BAŞLIYORUZZ!!