Kapıyı açtığımda bu odanında boş olduğunu görmemle sinirlerime hakim olamamıştım.
"Allah kahretsin Allah kahretsin!!"dedim ve duvara bir yumruk geçirdim.
Nerdeydi kızım?
Nefesim neredeydi?
Kim bilir şimdi nenkadar çok korkmuştur.
Tek bir gözyaşı için dünyaları yakacağım kızın hıçkırarak ağladığını görmüştüm ama ona sarılıp burdayım kızım diyememiştim. Gözyaşlarını silememiştim.
Ben duvarın dibine çökmüş ağlarken Akel ve Yalım gelmişlerdi. İkiside yanıma çöküp sarıldılar. Yalım "Abi güçlü ol lütfen. Kızın seni böyle görürse daha çok üzülür. Hadi kalk ayağa ve Alkın Saraç ın kim olduğunu göster herkese. "dedi. Akelde "Yazlık buraya iki saat uzaklıkta. Hadi gidelim ve bebişimizi alalım. "dedi.
Ayağa kalktım ve"Hadi o zaman."dedim.
Lina Saraç
Odanın kapısı açılınca korka rak daha geriye çekildim. İçeri bir adam girmişti.
Bana doğru geldi ve "Merhaba küçük hanım."dedi. "Yaklaşma bana."dedim titreyen sesimle. "Aaa. Neden öyle söylüyorsun kızım. Ben sadece tanışmak istiyorum."dedi.
Çok korkunç bir adamdı. "B-ben seninle konuşmak istemiyorum."dedim. Sinirlenmiş gibiydi. Hızla yanıma geldi ve kolumu tutup beni zorla yatağa oturttu.
Yine ağlamaya başlamıştım. Karşıma oturdu ve "Ağlamayı kes."diye tısladı. Vücudum titrerken bayılmamak için kendimi zor tutuyordum. Bir anda gülümsedi ve elini uzatıp"Ben Deniz Saraç."dedi.
Elini işaret edip"Senin adın ne?"dedi. Elini tuttum ve "B-bende L-lina Sayer."dedim ve hemen elimi geri çektim.
Adam "Abilerini çok mu seviyorsun?"dedi. "E-evet. Çok s-seviyorum."dedim. Kaşları yeniden çatılmıştı. "Yaaa. Demek öyle."dedi.
" Abilerine bir şey olursa çokmu üzülürsün?"dedi. Bir şey mi yaptı abilerime?korkum artarken "E-evet."dedim.
"Eğer abilerine bir şey olmasını istemiyorsan benimle ingilterede yaşicaksın ve abilerini adla görmiceksin."dediğinde. Ağlamam şiddetlenmişti. "Asla o-onlarsız y-yapamam ki b-ben."dedim."O zaman abilerin zarar görücek. Abilerinin zarar görmesini istemessin demi Lina?"dedi. Başımı iki yana salladım. "O zaman benimle geliyorsun."dedi. "Neden yapıyorsun bunu? Ne istiyorsun bizden?Kimsin sen?"dedim.
"Her şeyi anlatıcam. Akşama kadar kararını ver. Benimle gelip abilerinimi kurtarıcaksın, yoksa burda kalıp onların zara görmesinimi izliceksin?"dedi venodadan çıktı.
Napıcam ben?
Gidememki. Onları bırakamamki ben.
Hıçkırıklarım artarken nefes almamda zorlaşıyordu. Zar zor kendimi balkona attım ve balkondaki sandalyeye oturdum.
Nerdesin baba. Hemen gel. Lütfen. Dayanamicam artık. Lütfen gel baba. Sizi çok özledim ben.
Allahım bunlar lütfen bir kabus olsun ve babam beni uyandırıp sıkıca sarılsın. Burdayım kızım desin. Geçti desin. Baban burda desin. Bende babama sıkıca sarılıp iyiki burdasın baba diyim.
Gözlerim yavaş yavaş kararmaya başlamıştı. Son hatırladığım sandalyeden düştüğümdü.
Yazardan
Alkın ve kardeşleri son hız eve giderken bir anda etrafları silahlı adamlarla sarılmıştı. Alkın arabasını durdurdu ve silahını alıp indi.
Etraflarını saran adamlar onları yeneceklerini düşünürken Alkının planından habersizlerdi.
Alkının adamları arkadan geliyorlardı. Ve onlardan sayıca üstünlerdi. Hepsini tek tek indirmişlerdi. Yalım "Sürprizlerle dolusun abicim."dedi. Alkında gülümseyip "Hadi gidip kızımı alalım."dedi ve tekrar arabasına bindi. Diğerleride arkasından gittiler.
Veeee bölüm sonuuuuu.
Diğer bölümde görüşmek üzere.
Bay bay.
Şakaaaaa. Kıs kıs kıs.
Alkın Saraç
Evin önüne gelince hızla arabadan indim ve eve girdim. Bomboştu. Sanırım önceden haber almışlardı. Eve girdik ve heryeri aramaya başladık.
Bu kat boştu. Yukarı kata çıktık ve tüm odaları tek tek aramaya başladık. Son bir oda kalmıştı. Odaya girdim ve her yere baktım. Balkona baktığımda yerde yatan kızımı görünce donup kalmıştım.
Hemen kendime gelip balkona gitim. "Lina!!. Bebeğim bak geldim. Burdayım. Hadi aç gözünü."dedim. Ama uyanmıyordu.
Yalım ve Akelde gelmişlerdi. Akel "Hemen hastaneye gitmeliyiz."dedi. Kızımı kucağıma aldım ve hızla aşağıya inip arabaya bindim. Yalım sürüyordu.
İyi ol kızım lütfen.
Lütfen.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
Hastaneye geldiğimizde hızla arabadan indim ve hadtaneye girdim."Sedye!!Çabuk sedye getirin!!"diye bağırdım. Sedye getirdiklerinde kızımı yatırdım. Elimi bırakmamıştı. Hemşire "Bey efendi acil bölümüne giremezsiniz."dedi.
Ama kızımın elini bırakırsam çok korkar o. Hemşire "Bey efendi lütfen zorluk çıkartmayın. Kızınızın sağlığı için."dedi ve içeri girdi. O sırada Barın nın sesi geldi."Abi. Lina nasıl?"dedi. Ona döndüğümde Uzranın yardımıyla yürüyordu. Barkında Toprağın yardımıyla yürüyordu.
"Bilmiyorum. Gittiğimizde baygın dı."dedim. Gidip koltuklardan birine oturdum. Barın ve Barkında iki yanıma oturmuşlardı. Barkın "Abi. O iyi olur değilmi?"dedi. Kafasını göğsüme çektim ve "Tabikide iyi olucak. O bizim Linamız. Çok iyi olucak."dedim.
İyi ol kızım.
İyi ol.
Hep iyi ol.
Veeee bittiii.
Nasıldı?
Beğendiniz mi?
Diğer bölümde görüşmek üzere.
Bay bay.
Sizi çok seviyorum.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİNA | TAMAMLANDI |
ChickLit7 adam, 1 kız. "Sen bizim nefes alma sebebimizsin." "Sizde benim koca adamlarımsınız." "Sen benim biricik kızımsın. Herşeyimsin. Sen kalbimin atma sebebisin." "Sende benim babamsın. İlk ve son değil. İlk ve sonsuz aşkımsın." BAŞLIYORUZZ!!