Bölüm - 7

8.1K 287 22
                                    

Chef bi - Gecenşn Köründe

(Hayatımda dinlediğim en güzel şarkı. Dinleyin.)

            😍😍😍😍😍😍😍😍

            Abimlerin ayaklanmasıyla bende ayağa kalkmıştım. Alkın abim bana bir bakış atıp sonra Barkına döndü.

         "Barkın. Linayı arabaya götür." deyince Barkın yanıma geldi ve elini belime koyup "Hadi bebeğim biz gidelim." deyip bizi çıkışa yönlendirdi.

        "Ama Barkın..." tam bişey dicekken lafımı böldü ve "Hadi güzelim." dedi. Ciddi sesiyle hemen başımı salladım ve arabaya geçtik.

         Barkın beni kucağına çekti ve oyuncağımı alıp elime verdi. "Barkınım. Abimler kavga etmezler dimi?" dedim. Barkın bana baktı ve "Yok bebeğim. Sadece uyarırlar."dedi ama hiç inandırıcı gelmemişti.

         Fazla geçmeden abilerimde arabaya binmişlerdi. Hemen onlara döndüm. Hepsini incelerken Barının dudağının köşesinin patlamış olduğunu gördüm.

           Hemen onun yanına gittim ve" Barın dudağına ne oldu? Siz kavga etriniz demi. Küstüm ben size yaaa. Kaç kere dedim kaba kuvvetten hoşlanmıyorum diye. Ama siz hala kavga ediyorsunuz. Hıh. "dedim ve kollarımı önümde birleştirip cama doğru döndüm. Barın hızla beni kucağına alıp" Bebeğim ben senden çok özür dilerim. Bir daha kavga etmicem söz. Yeterki küsme bana. "dedi.

          Bana öyle bir bakıyorduki maviş maviş gözleriyle. Gözlerimi kaçırıp" Bana öyle bakma. "dedim. Tek kaşını kaldırdı ve gülümseyip" Nasıl bakmıyim? "dedi.

        " Böyle maviş maviş bakma işte. Sonra ben dayanamıyorum ve hemen seni affediyorum. "dedim." Yaaa. Sen benim gözlerimi çokmu seviyorsun? "dedi.

O maviş gözlere aşık olmamak mümkünmü?

       " Aynısı bendede var. Ama doğruyu söylemek gerekirse ben senin gözlerine çok azıcık aşık olmuş olabilirim. "dedim. Keyifle kahkaha attı ve" Bu bir aşk ilanımıydı? Abilerim ve üçüzüm duydunuzmu az önce Lina bana aşkını itiraf etti. "deyince Barkın sinirle" Lina. İhanetemi uğradım ben şu anda? Beni aldattınmı? "deyince

      " Hayır. Biliyorsunuzki ben hepinize düşüyorum. Hepinizi aşırı çok fazla seviyorum. "deyince hepsi memnunca gülümsemişlerdi.

        Yaaaaa. Ama ben yine bunlara trip atamadımkiii. Tekrar yüzüm düşünce Toprak abim" Ne oldu bebeğim. Nede düştü yine yüzün? "deyince" Ben size yine trip atamadım. "deyince hepsi gülmüşlerdi.







Veeee bölüm sonuuu.

Nasıldı?

Beğendinizmii??

Oy ve yorum atmayı unutmayın.

Sizi seviyorum. Görüşmek üzere.


😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

       

LİNA | TAMAMLANDI |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin