Bölüm - 1

32.7K 655 256
                                    

"Lina!! O tabak bitsin. Hemde hemen!!"


Alkın abimin sert ve kararlı sesiyle oturduğum sandalyeye daha çok sindim. Eminim ne oldupunu merak ediyorsunuzdur.

Ben patlıcan yemeği yemek istemiyorum ve Alkın abim bana zorla yediriyor. Herzamanki olaylar.

Ama bağırmasına ne gerek vardı ki? Neyse. Elime çatalı aldım ve yavaşça patlıcana batırıp yüzümü buruşturarak ağzıma attım.


Ağzıma gelen tatla hemen suyu kafama diktim. Bu yemek böyle bitmezdiki ama. Off. Karşıma baktığımda Barın ve Barkın bana gülüyorlardı. Onlara kaşlarımı çatıp baktığımda daha çok gülmeye başladılar. Bu kez onlara Yalım ve Alkın abim hariç diğerleride eşlik ediyordu. "Yaaa. Abiii. Şunlara bişey söyle. Bana gülüyorlar." dedim Yalım abime bakarak. Abim koltuk altlarımdan tutup beni kucağına çekti ve

"Gülmeyin benim bebeğime. Gel güzelim ben sana yediririm." dedi. Tabağımı önüne çekti ve bana yedirmeye başladı.

Yalım abime dönüp yavru köpek bakışlarımı attım. Sabahtan beri bir bitmek bilmemeişti tabak. Yedikçe çoğalıyordu sanki.

Yalım abim" Hadi git bakalım Lina hanım. "dedi. Hemen kalkıp salona koştum. Telefonumu alıp oyun açtım ve oynamaya başladım.

Tam oynarken arkamdan biri koltuk altlarımdan tutup kucağına çekmişti. Alkın abimdi. Benimle birlikte koltuğa oturdu ve başımı göğsüne çekip saçlarımı koklayarak öptü.

"Az önce bağırdığımda çokmu korktun kızım?" dedi. Başımı iki yana salladım ve "Hayır babacım. Ama bir daha bağırma lütfen."dedim.

" Özür dilerim birtanem. Bir daha olmicak. "dedi. Kollarımı abimin beline doladım ve" Babacım. Bugün birlikte biryerlere gidelimmi? "dedim. Abim gülümsedi ve" Gidelim bebeğim. Nerete istersen. "dedi.

" Sinemaya gidelim. "dedim. Abim çenemden öptü ve" Tamam güzelim. "dedi. Tam kalkıcakken abim engel oldu." Baba bırakırsan üstümü giyinmeye gidicem. "dedim. Abim" Ben giydiririm bebeğimin üstünü. "dedi ve ayağa kalkıp mutfağa girdi." Beyler ben kızımın üstünü giydirene kadar sizde hazırlanıyorsunuz. Sinemaya gidicez. "dedi. Uzra abim" Ne zamandır korku filmi izlememiştim. İyi olur. "dedi.

Abime sıkıca sarıldım ve" Yaaa. Babaaa. Korku filmi izlemiyelimm. "dedim. Abim" Tamam kızım korku filmi izlemicez. "dedi. Sonra benim pdama çıktı ve beni tatağa bırakıp dolabımın yanına gitti. Sarı tulum ve altınada bir tişört seçti. Kendisi çok zevklidir." Yine mükemmel kombin hazırladın babacım. "dedim. Yanıma geldi ve" Hadi gel bakalım küçük hanım. "dedi ve koltuk altlarımdan tutup beni ayağa kaldırdı. Yatağın üstünde olmama rağmen hala abimle boylarımız eşit değildi.

Bu durum abiminde komiğine gitmişti sanırım." Gül baba gül. Çekinme. "dedim. Abim hafif kıkırdadı ve boynumdan öptü." Ne kadar tatlı göründüğünü bir bilsen. "dedi.

Tam o sırada içeri Toprak abim girdi ve" Hadi ya iki saattir sizi bekliyoruz. "dedi. Abim ona döndü ve" Toprak. Defol git. Bizde geliyoruz. "dedi sert sesiyle.

Toprak abim" Olurmu öyle şey efendim. Siz istediğiniz zaman gelin. Biz bekleriz. "dedi.

Barın kappıya yaslanıp" Ben hayatımda böyle U dönüşü görmedim. "dedi. Toprak abim sinirle ona dönüp" Barın. Abicim sen benim dayaklarımı özledin heralde?"deyince Barın hızla aşağıya koşmaya başlamıştı. Ben onlara gülerken abim" Hadi gel seni giydirelim kızım. "dedi ve üstümü giydirdi. Abimle birlikte aşağıya indiksaat henüz 4 olduğu için akşama kadar gezicektik. Tüm abilerimin evde olduğu zamanlarda hep gezerdik.

Aslında işleri çok olduğundada benimle ilgilenirlerdi. Asla işler sebebiyle beni başlsrından gönderdiklerini hatırlamıyorum. Onları çok seviyorum. Onlar benim herşeyim.

Tam arabaya binecekken aklıma gelen şeyle "Durun durun. Ben peluş ayımı unuttum." dedim. O olmadan hiç bir şey yapamıyordum. Aldığım ilk oyuncaktı ve Alkın abim almıştı.

Barkın "Ben alıp geliyorum bebeğim." dedi ve eve girdi. Akel abim beni elimden tutup arabaya bindirdi ve kucağına çekti. Başını boynuma gömüp derin bir nefes aldı. "Huzursun bebeğim." dedi. Kıkırdadım ve başımı göğsüne koydum.

Barkın gelince ayıcıpı aldım ve sıkıca sarıldım. "Teşekkürler üçüzüm." dedim. "Bişeydeğil bebeğim." dedi. Akel abim "Prensesim bugünlük sana pasta alabilirim." deyince şokla gözlerimi kocaman açıp Akel abime döndüm. "Gerçektenmii?" dedim.

Yalım abim "Yok ben valla yicem bu kızı. Şu tipe bak yaaa." deyince kahkaha atmıştım. Akel abim "Küçük bir jest. Her zaman olmaz ama." dedi. Sonrasında yol Barın ve Barkının komik komik fıkralar anlatmalarıyla geçmişti.








Veeeee bölüm sonu.

Nasıldı??

Umarım beğenirsiniz.

Oy ve yorum atmayı unutmayın.

Sizi seviyorum.

Kendinize iyi bakın.

LİNA | TAMAMLANDI |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin