Yazardan
7 adam hastanenin koridorunda çökmüş bir şekilde bekliyorlardı. Komse konuşmuyordu. Sonunda kapı açıldı ve doktor çıktı.
Hepsi etrafına toplandı. Alkın "Kızımın durumu iyimi?"dedi merakla. Doktor gülümsedi ve"Küçük hanım çok güçlü çıktı. Ancaak."dedi ve hepsinin yüzünde gezdirdi gözlerini.
Yalım "Ne oldu söylesene."dedi. Doktor derin bir nefes aldı ve "Küçük hanım çok üzüldüğü için bayılmış. Bir iki hafta hiç üzülmemesi gerekiyor. Yoksa daha kötü sonuçlar ortaya çıkabilir. Lütfen çok dikkat edin. Şimdi küçük hanımı görebilirsiniz."dedi ve gitti. 7 Adam derin bir nefes alıp verdiler ve Alkın en önde diğerleri arkasında odaya girdiler.
Lina hemen kapıya dönmüştü. Babasını görmesiyle gözleri patlamıştı. "Baba."dedi heyecanla. Alkın hemen kızıne koştu ve miniğini kollarına hapsetti.
Kafasını boynuna gömüp ciğerlerine doldurdu aşık olduğu kokuyu. "Bebeğim. Güzelim. Bir tanem. Ne çok özledim seni. Cennet kokulum."dedi. Lina "Baba. Geldin. Çok özledim ben hepinizi."dedi. Yalım "Ayrılın artık be. Bebeğimin kokusunu çekiyim ciğerlerime."dedi.
Alkın "Sus ulan. Alırım seni ayağımın altına."deyince Lina gülmüştü. Herkesin odağı Lina olurken Lina üçüzlerine bakıyordu. Kollarını iki yana açıp "Gelin hadi."dedi.Barın ve Barkın hemen üçüzlerine sarılmışlardı.
Lina üzgün çıkan sesiyle "Hala canınız acıyormu?"dedi. Barın ve Barkın birbirlerine baktılar ve"Yok güzelim."dediler. Ama canları çok yanıyordu.
Akel "Hadi çekilin ulan. Bebişimi sanki bi siz özlediniz"dedi. Barın ve Barkın ayrılınca Akel sıkıca sarıldı." Ohh. Mis kokulum benim. "dedi.
Sonra diğerleride sarılmışlardı prenseslerine. Lina çok mutluydu. Çünkü ne olursa olsun abileri ve babası yanındaydı.
Ama hala korkuyordu. Ya o adam tekrar gelirse diye korkuyordu.
Veee bölüm bitttiii.
Kısa oldu.
Sizi bekletmek istemedim.
Nasıldı?
Umarım beğenmişsinizdir.
İyi geceler.
Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİNA | TAMAMLANDI |
ChickLit7 adam, 1 kız. "Sen bizim nefes alma sebebimizsin." "Sizde benim koca adamlarımsınız." "Sen benim biricik kızımsın. Herşeyimsin. Sen kalbimin atma sebebisin." "Sende benim babamsın. İlk ve son değil. İlk ve sonsuz aşkımsın." BAŞLIYORUZZ!!