Bölüm -40

3.4K 155 16
                                    


            Üçüzümün sesiyle araladım gözlerimi. "Linam. Hadi uyan güzel prensesim."dedi. "Uyandım aşkım. "dedim. Kocaman gülümsedi ve "Bir daha söylermisin?"dedi. "Aşkım. "dedim gülerek. Kahkaha attı ve " Tekrar söylesene. Bak son bu."deyince güldüm ve "Çokmu hoşuna gidiyor sana aşkım demem."dedim.

            "Ne kadar hoşuma gittiğini laflarla anlatamam." deyince kocaman bir kahkaha attım. Bu çocuğa bayılıyorum ben yaa. O sırada odaya Burak girdi "Abla. Konuşalımmı biraz?"dedi çekingen bir tavırla.

          Barına döndüm ve "Hadi sen git bizde geliyoruz."dedim. Barın yanaklarımdan öptü ve odadan çıktı. Burak geldi ve yanıma oturdu. "Ş-şey. Abla ben dün için özür dilerim. "dedi. Gülümsedim ve "Sorun yok Burak. Kendinde değildin. Yoksa tabikide böyle bir şey yapmicağını biliyorum."dedim.

 
            Sonra "Peki neden bir anda böyle bir şey oldu Burak? Buraya gelmeden önce ne yaşadın? "dedim. Burak derin bir nefes aldı ve "Abla. Şey onlar gerçek değiller. Yaningerçekten yaşamadım. Rüyamda gördüğüm şeylerden etkileniyorum. Ve onları gerçek sanıyorum. Ama bunun için ilaç kullanıyorum ve son zamanlardabu durumçok azaldı. Ve bence bunda senin payın çok büyük abla."dedi.

           "Ben ne yaptımki?"dedim. Ellerimi tuttu ve " Yıllarca yanlızdım. Yetimhanede tek bir arkadaşım vardı onuda evlatlık aldılar. Ama hala görüşüyoruz. O gittikten sonra hiç arkadaşım olmadı zaten. Ama buraya gelince o bilmediğimaile sıcaklığını içimde hissettim. Baştan beri bana o kadar yakın ve sıcak davrandınki kendime çok iyi hissettim ilk defa. Sen ve abilerim çok iyiler. Bazen bunları haketmediğimi düşünüyorum abla."dedi.

              Kollarımı boynuna sardım ve "Olurmu öyle şey birtanem. En çok sen hak ediyorsun. Biz seni çook ama çook seviyoruz. Senin gibi bir kardeşimiz olduğu için çok mutluyuz. Evin en küçüğü olduğun için 1-0 öndesin."dedim gülerek.

           Burak "Ablacım bence evin en küçüğü olacak tek kişi sensin. Hatta bence dışarda bana abi desen bile olur."dedi. Geri çekildim ve kaşlarımı çattım "Yaa. Demek öyle Burak. Küstüm hıh. "dedim ve kollarımı önümde birleştirip ayağa kalktım ve odadan çıktım.  Burakta peşimden geliyordu. Mutfağa geçtim ve sandalyeye oturdum.

           Burakta yanıma oturdu ve yanağımdan öpüp "Özür diliyorum ablacım. Şakasına demiştim. Küsmüsün hala bana?"dedi. Uff. Dayanamıyorumki ben. Ona döndüm ve "Tamam. Affettim. Ama bir daha olmasın."dedim. "Söz veriyorum. "dedi ve çenemden öptü.

          Barkın "Lan bu ne ya. Kahvaltınızı yapın be. Allah Allah. "dedi. Burak "Kıskanma abicim."deyince Barın "Sus lan. "deyip kafasına vurdu. Babam "Şşt. Kavga etmeyin. Kahvaltınızı yapın.Ayrıca kahvaltıdan sonra işimiz var dışarı çıkıcaz sizde evde uslu durun."dedi. Dudaklarımı büzdüm ve "Hepinizmi gidiyorsunuz yaa?"dedim. Babam "Evet bebeğim. Ama üçüzlerin ve Burak burada. Onlarla birlikte vakit geçirirsiniz."dedi.

             "Öylede. Sizi özlerim."dedim. Akel abim yanaklarımı sıkıp "Yaa yerim seni been."dedi. Yalım abim ensesinden tutup geriye çekti ve "Rahat bırak lan kızı."dedi sinirle.

                 Toprak abim " Güzelim pazartesi sınavların başlıyor ve çok fazla konu eksiğiniz var.Acilen tamamlamanız gerekiyor. Yarın başlicaz derslere. Ve çok yoğun bir hafta olucak haberiniz olsun."deyince.

            Ben, Barkın ve Barın "Offf. Ağlicaamm."demiştik. Uzra abim "Ağlamayın veletler. Yapmak zorundasınız. "dedi. Burak "Benim tüm sınavlarım mükemmel."deyince Ona döndüm "Aferin aşkım."dedim.

            
Babam "Yarından itibaren okula devam ediceksiniz. Devamsızlığınız çok. Yarın okula gidip halledicem onlarıda. Ayrıca sınavlar bitene kadar telefon, tablet, bilgisayar ve televizyonla alakanızı kesiyorsunuz. Ha bide bu süre boyunca gezmeye filanda gitmek yok. Hadi şimdi kalkın. Şirkete gitmemiz gerekiyor. Akşama evde oluruz."dedi.

              Hepsi gitmeden önce dördümüzüde öpüp çıktılar. Bu süreç çok yorucu ve yoğun geçicekti.











Bölüm sonuuu.

Nasıldı?

Beğendinizmi?

Oy ve yorum atmayı unutmayın.

Bu arada bu iki hafta aktif olamicam. Sınav haftası çünkü.

Allaha emanet olun.

Hadi görüşürüz. 

              

              

LİNA | TAMAMLANDI |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin