29 Aralık Çarşamba.İyi okumalar.
.
Lina Saraç
Aşağıdan gelen seslerle gözlerimi araladım. Odamdaydım. Örtüyü üstümden ittim ve yataktan kalktım. Odadaki lavaboya girip elimi yüzümü yıkadım. Sonra aşağıya indim. Sesler mutfaktan geliyordu.
Mutfağa firdiğimde gördüğüm görüntüyle kaşlarım çatılmıştı. Daha sonrasında bu görüntüye daha fazla dayanamayıp kocaman bir kahkaha attığımda hepsi bana dönmüşlerdi.
Can elindeki hamurla asla alakası olmaya slaym gibi olan değişik şeyle uğraşıyordu ve nedense tavanda bile vardı o garip şeyden.
Baranın ise her yeri undu ve kafasında yumurta vardı. Mutfağın geri kalanı zaten savaş alanıydı.
Berk ise elindeki kek kalıbının içinde olan siyah keke değişik değişik bakıyordu.
Berk "Yumurta kabuğumu fazla oldu lan acaba?" deyince ciddi bir şekilde. Ben bunun üzerine daha fazla gülmüştüm. Can yanıma geldi ve "Biz senin için o kadar uğraşalım. Sen gel gül bize. "dedi ve kollarını önünde bağladı. "Yaa. Canlarım beniimm. Yardım isteseydiniz ya. Neyse. Hadi gelin buraları temizleyelim. Sonrada yeniden yapalım. Olurmu canlarım?" dedim. Üçüde gülümseyip tam sarılmak için üzerime geliyorlardıki gözlerimi şokla açıp geri çekildim ve "Sakın. Bu halde asla."dedim. Ama hala üzerime geliyorlardı.
"Yaaa. Gelmeyin. Valla söylerim abilerime."dedim. O sırada fark ettiğim şeyle olduğum yerde durdum. Kaşlarımı çattım ve "Abilerim üçüzlerim ve kardeşim nerde?"dedim. Baran "Onların küçük bir işleri vardı güzelim. Birazdan gelicekler."dedi. Berk "Hadi hemen temizleyelim buraları. Sonrada yiyeceknbir şeyler hazırlayalım."dedi. "Siz gidin ilk önce kendinizi temizleyin. Ben mutfağı hallederim. " dedim. Tam mutfağa adım atacağım an birinin beni kucağına almasıyla küçük bir çığlık attım.
Barandı. "Neden habersiz alıyorsun kucağına? Korktum ya." dedim. "Özür dilerim küçük hanım ama sizi mutfakta yanlız bırakamayız. Ayrıca lütfen yürürken önünüze bakın. Az kalsın bıçağın üstüne basıyordunuz." dedi. Baran boyle konuşunca çok komik olmuştu.
Küçük bir kahkaha attımve "Barancım böyle konuşunca çok komik oldun yaa." dedim. O da gülümsedi ve "Öylemi? Linacım." dedi. "Evet." dedim. Can "Hadi yaa. İndir kızı. Gel prenses. Biz birlikte mutfağı toparlayalım." dedi. Baran beni yavaşça yere bırakınca Canın elini tuttum ve birlikte mutfağa geçtik. Diğerleri ellerini yıkamaya gitmişlerdi. Can kulağıma eğildi ve "Prenses. Bu sıkıcı çocuklardan kaçsak güzel olmazmı? Şu filmi izlemek için harika bir zaman." deyince keyifle güldüm ve "Valla çok iyi olur. Abimler yüzünden izleyemiyorum. Neymiş ben Tony Starkın hayranıymışım bu yüzden de izleyemezmişim. Sanki adam burda." dedim. Can güldü ve "Senin abilerine boşunamı kıskanç öküzler topluluğu diyorum." deyince " Aman abilerim duymasın. Neyse. Hadi gel kaçalım biz. Çok güzel bir saklanma yeri biliyorum ben." dedim ve Canın elini tutup mutfaktaki bahçe kapısından çıktım.
Garajın alt katında küçük bir oda vardı. Orada bulamazlardı bizi. Gataja girdiğimizde Can "Güzellik burada hemen bulurlar ama bizi." deyince güldüm ve kumandayı elime aldım. Aşağıdaki odanın kapısı kumandayla açılıyordu. Kapıyı açtığımda Cana döndüm. Şaşkındı.
"Burda bulamazlar." dedim. Can "Kız var yaa. Sende az değilsin ha." dedi. Güldüm ve "Hadi hadi. Fark etmeleri an meselesi. Zaten eminimki abiletim onları uyarmıştır bu ikiliyi yanlız bırakmayın diye." dedim. Can "Sanki ne yaptık. " deyince ikimizde kocaman bir kahkaha atmıştık.
Sadece bir kaç kere evden kaçmış ve eğlenmeye gitmiş olabiliriz. Ama o da iki kere. Sonra bir arada Canla birlikte yine dizi izlemeye kaçmıştık. Abilerim oradaki adamlara hayran olduğum için izlememe izin vermiyorlar. Neyse.
İnşallah yakalanmayız.
Veee bölüm bitti.
Nasıldı?
Beğendinizmi?
Oy ve yorum atmayı unutmayın.
Sizi seviyorum.
Görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİNA | TAMAMLANDI |
ChickLit7 adam, 1 kız. "Sen bizim nefes alma sebebimizsin." "Sizde benim koca adamlarımsınız." "Sen benim biricik kızımsın. Herşeyimsin. Sen kalbimin atma sebebisin." "Sende benim babamsın. İlk ve son değil. İlk ve sonsuz aşkımsın." BAŞLIYORUZZ!!