Eve geldiğimizde Barın ve Barkın hala uyuyorlardı. İlacın etkisi geçmişti ama çok yorgun düşmüştü ikiside.
Arabyı park edip indim ve arka kapıyı açtım. "Barın Barkın hadi uyanın geldik."dedim. İkiside uyanmıştı.
Birlikte eve girdik. Lina hemen yanımıza gelmişti. "Hoş geldiniz."dedi. Kucağıma aldım ve"Hoşbulduk bebeğim."dedim. Barın "Ben hemen yatıcam valla."dedi. Barkında"Bende "dedi. Lina "O zaman üçümüz birlikte uyuyalım."deyince Barın Linayı kucağına aldı ve "Hadi gidelim o zaman."dedi. Onlar gidince bende salona geçtim.
Toprak "Abi Barın ve Barkın nasıllar?"dedi. Derin bir nefes aldım ve "Hiç iyi değiller. İlk başta Barına krem sürdüler. Çok bağırdı. Katlanılacak gibi değil. Hele o yaralar. Gerçekten çok kötü. Sonra Barkın uyutarak yapın deyince öyle yaptılar."dedim. Alkın abim "Şimdi nerdeler?"dedi.
"Çok yorgundular Linayla birlikte uyumaya gittiler."dedim. Akel "Size söylememiz gereken bir şey var."deyince hepimiz ona dönmüştük. Alkın abim "Söylememiz gereken derken?"dediğinde Uzra "Ben ve Akel bir şey söylicez."dedi.
Alkın abim "Hadi söylesenize oğlum. Ne oldu?"dedi. Akel "Abi biz bir şey öğrendik. Babam üçüzler doğduktan iki yıl sonra tekrar biriyle birliktelik yaşamış. Ve sanırım bir kardeşimiz var. Yurda verilmiş."dedi.
Hepimiz şokla ona bakarken Toprak "Nasıl lan. Bizim bir tane daha mı kardeşimiz var?"dedi. Uzra "Evet. 13 yaşında. Adı Burak."dedi.
Alkın abim "Nasıl öğrendiniz peki?"dediğinde Akel ve Uzra bir süre bakıştılar.
"Hadi lan söyleyin."dedim. Akel "Biz geçen bara gitmiştik. Babamın sağ kolu oradaydı. Sarhoştu. Herşeyi anlattı."dedi.
Alkın abim "Tamam. Şimdi üçüzlerin bundan haberi olmasını istemiyorum. İlk önce biz bir gidip konuşalım şu çocukla."dedi
Bakalım nasıl bir çocukmuş?
Veeee bölüm sonu.
Nasıldı?
Beğendiniz mi?
Oy ve yorum atmayı unutmayın.
Sizi çok seviyorum.
Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİNA | TAMAMLANDI |
ChickLit7 adam, 1 kız. "Sen bizim nefes alma sebebimizsin." "Sizde benim koca adamlarımsınız." "Sen benim biricik kızımsın. Herşeyimsin. Sen kalbimin atma sebebisin." "Sende benim babamsın. İlk ve son değil. İlk ve sonsuz aşkımsın." BAŞLIYORUZZ!!