Bölüm - 18

5.1K 215 11
                                    

ALKIN SARAÇ

             Bugün geri dönüyorduk. Üçüzlerin okula gitmesi gerekiyordu. Sabah erkenden hepimiz kalkmıştık ama benim uykucu kızım bir türlü uyanmamıştı.

          Yukarı çıktım ve odasının kapısını yavaşça açtım. Kızım ayıcığına sarılmış melekler gibi uyuyordu.

          Yatağın köşesine oturdum ve yavaşça kızımın saçlarını okşamaya başladım. Eğilip yanağına minik bir öpücük kondurdum. Uyandırmaya kıyamadığım için dolaptan kıyafetlerini çıkarttım ve üstünü giydirip kucağıma aldım ve aşağıya indim.

              Diğerleri hazırlanmışlardı. Evden çıktık ve arabalara bindik. Kızım Toprak abisinin kucağındaydı.

            Ben arabayı sürerken kızımın sesi geldi kulağıma "Üff. Okul için tatili neden yarıda bıraktıkki?" demişti. "Bebeğim okul daha önemli biliyorsunki. Bu yüzden yarın okula başlıyorsunuz." dedim. Lina "Ufff. Tamam baba." dedi.

       ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Lina Saraç

           Uzun yolun ardından eve gelmiştik. Odama çıktım ve banyo yapıp saçlarımı kuruttum. Tarağımı ve tokamı alıp aşağıya indim. Uzra abim vardı salonda.

         "Abi saçlarımı örermisin?" dedim. Abim "Tabi bebeğim. Otur önüme." dedi. Önüne oturdum ve tarakla tokayı ona verdim. Abim saçlarımı tarayıp ördü. Başımdan öpüp "Çok güzel oldun fıstığım." dedi. Abimin yanaklarınıdan öptüm ve "Teşekkürler abicim." dedim. Sonra tekli koltuğa oturdum ve telefonuödan motor oyunu açıp oynamaya başladım.

        Oyun o ladar güzeldiki bağımlılık yapıyordu. Ne kadar süre oynadığımı bilmiyorum ama gözlerimi zar zor açık tutuyordum.

          Telefonun elimden çekilmesiyle başımı kaldırdım. Alkın abim bana sinirli bir şekilde bakıyordu. "Ne zamandır oynuyorsun sen bu oyunu Lina. Gözlerini açık tutamıyorsun. Kaç defa bu kadar uzun süre telefona bakmanın zararlı olduğunu söyledim sana kızım. Bir daha görmek istemiyorum. Şimdi çık odana ve dinlen. Yarın okulun var." dedi.

             Koltuktan kalktım ve" Özür dilerim baba. "deyip odadan çıktım. Odama girip yatağıma uzandım ve gözlerimi kapattım.

Sabah

          " Üçüz hadi uyan artık. Okula geç kalıcaz yoksa. "

           Barının sesiyle araladım gözlerimi." Tamam. Sen çık ben geliyorum. "dedim. O gidince banyoya girip işlerimi halledip çıktım. Okula serbest gidebiliyorduk. Bu yüzden mor yarım üstümü ve mavi kotumu giydim. Mor spor ayakkabılarımıda giyince hazırdım.

          Son olarak dudaklarıma parlatıcı sürüp parfümümü sıktım ve çantamı alıp aşağı indim. Herkes sofradaydı. "Günaydınlar." dedim ve sofraya oturdum.

         Toprak abim "Okul için fazla güzelsin." dedi. "Her zamanki halim abişim." dedim. Barkın ekmeği reçele vatırıp ağzıma verdi ve "Okulda kavga çıkarsa şaşırmayın." deyince kaşlarımı çattım ve "Hele bir kavga edin vallahi çok pis küserim." dedim.

         Yalım abim "Hadi yediyseniz kalkın." deyince kalktım ve abilerimi öptüm. Alkın abim "Çok dikkatli olun çocuklar. Derslerdede kızıma yazdırıp siz ikiniz yatmayın kötü olur ona göre." deyince aynı anda asker selamı verip "Sör yes sör!!!" dedik ve kahkaha attık.

Bakalım okulda niler olcek.








Veeeeee bölüm sonuuu.

Nasıldı?

Beğendinizmi?

Diper bölümde ekşın filan istiyonuzmu?

Ne istiyorsanız yazın yapacam.

Sınır

Oy 30

Yorum 40

          

LİNA | TAMAMLANDI |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin