Bölüm -15

5.3K 205 9
                                    


Sahilde babam bana pamuk şeker aldıktan sonra birlikte bankta oturmuştuk. Ben pamuk şekerimi yerken babamda telefonuyla uğraşıyordu. Pamuk şekerim bitince babama döndüm ve "Babaaa. Islak mendil veerr. Her yerim yapış yapış olduu." dedim.

Babam " Tamam kızım." dedi ve cebinden mendili çıkartıp bana verdi ellerimi ve ağzımı sildim ve çöpümü atmak için ayağa kalktım. Çöp kutusu az ilerdeydi. Hemen koşup çöplerimi attım. O sırada yanıma bir çocuk geldi. Sinemadaki çocuktu bu. "Merhaba tatlı kız. Yine karşılaştık." dedi.

Gülümsedim ve "Evet. Adın neydi?" dedim. Elini uzattı ve "Serkan ben. Senin adın ne tatlı kız?" dedi. Uzattığı elini tutup "Bende Lina. Tanıştığıma memnun oldum." dedim. Elini geri çekti ve "Bende prenses. Neyse benim şimdi gitmem gerekiyor. Görüşürüz." dedi ve el sallayıp gitti. Bende "Görüşürüz Serkan." dedim.

Sonra kaykaylı bir çocuk gördüm. İstesem verirdi herhalde. "Hey. Merhaba. Kaykayını sürebilirmiyim biraz?" dedim. "Tabikide sürebilirsin abla. Al."dedi ve kay kayı bana uzattı. Bende binip sürmeye başladım. Çok eğlenceliydi. O sırada abim" Ne yapıyorsun bebeğim? "deyince" Kay kay sürüyorum babacım. "dedim.

Abim" Kaykayı sahibine ver Lina. "dedi. Çocuğa kaykayını geri verdim ve babama döndüm." Lina sana son kez söylüyorum. Bir daha benden izşnsiz hiç bir yere gitmiceksin. "dedi. Kaşlarımı çattım ve" Ben senin umrunda değilimki. Baba kız günü yapıcaktık ama sen başını telefondan kaldırmıyorsunki. Hem ben sıkıldım eve gidelim. "dedim. Abim bşr şey demeden arabaya doğru yürüyünce bende peşinden gittim.

Arka tarafa oturup kemerimi taktım ve ayıcığımla oynamaya başladım. Eve gelince arabadan indim ve eve girdim. Herkes salondaydı. Üçüzlerimin ortasına oturdum. Barın" Baba koz gününüz erken bitmiş. "deyince ona döndüm ve" Ben babama küstüm. Hadi gelin film izliyelim. "dedim.

Barkın" Olur. Hadi gidelim. "dedi ve beni kucağına aldı. Birlikte sinema odasına gittik. Barkın filmi açınca izlemeye başladık.

Film bitince salona geçtik. Larnım acıkmıştı. Yalın abimin kucağına oturdum ve" Ben acıktım. "dedim. Abim ayağa kalktı ve mutfağa geçti." Ne istersin? "dedi." Hmm. Tavuk sote ve pilav. Ha bide kremalı mantar çorbası. "dedim. Abim çenemden öptü ve" Hemen hazırlıyorum güzelim. "dedi ve yemekleri yapmaya başladı. Bende o sırada masada oturmuş ayaklarımı sallıyordum.

Babaöa gerçekten kırılmıştım. Acaba bana babalık yapmaltan sıkıldımı? Ben böyle düşünürken Akel abim" Birtanem neden bu kadar düşüncelisin? "dedi." Şey Alkın abimle biraz tartıştık. Belkide bana babalık yapmaktan sıkılmıştır."dedim. Abim beni kucağına aldı ve" Olurmu böyle bir şey bebeğim. Abim bunu duyarsa ne kadar üzülür biliyormusun. O seni çok seviyor. Senden hiç sıkılırmı güzelim. "dedi.

" Hayır. Sanırım ben haksızım. Gidip babamdan özür diliceemm. "dedim ve abimin kucağından inip çalışma odasına gittim. Abim dosyalarla ilgileniyordu. Yanıma gidince bana baktı ve" Bişeymi oldu kızım? "dedi." Şey ben özür dilerim. Sana saygısızlık yaptım. Sen haklıydın. "dedim. Belimden tutup kucağına çekti. Boynumdan öptü ve" Babalar ve kızları arasında olur böyle şeyler. Önemli değil. "dedi.

Boynuna sarıldım ve" Tamam baba. Hadi işleri bırakta birlikte yemek yiyelim. "dedim. Abim" Tamam. Sen git ben son bir telefon görüşmesi yapıp geliyorum. "dedi. Bende aşağıya indim ve Toprak abimin yanına oturdum. Abim telefonla uğraşıyordu." Hadi instagrama foto atalım. "dedim. Abim yanağımdan öptü ve" Tamam. "dedi.








Veeee bölüm bitti.

Nasıldı?

Beğendinizmi?

Oy ve yorum atmayı unutmayın.

Hepinizi çok seviyorum. Görüşmek üzere. 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💕💕💕💕💞💞💕❤️❤️❤️💕💞💞💕💕💕💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

LİNA | TAMAMLANDI |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin