Hejan - Muti ve birilerii-Le cane
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
"Hainn üçüüzzz. Al sana bombeee." deyip bir kez daha Barına un attım.
Evet pasta yaparken savaş çıktı. Toprak abim "Hain kıızz. Kardeşime bombe atamassın. Alsanaaa" deyip bana kakao atmıştı.
Uzra abim "Benim bebeğime nasıl bombe atarsın al sanaa." deyip Toprak abimin kafasına yumurta atmıştı. Ben gülerken Barkın "Ooo. Abime yumurtamu attın sen? Al o zaman." deyip Uzra abime yumurta attı.
Uzra abim "Ulan it. Bende senin abinim." dedi ve Barkına yumurta attı. Ama Barkın eğilince yumurta arkadındaki Yalım abime gelmişti.
"Hiii. Yalım komutanıma geldi kurşuunn." dediğimde Barkın, Barın ve ben gülerken diğerleri başka yerlere bakıyorlardı.
O sırada Alkın abim gelmişti. Hemen yanına gittim ve "Baba ya bak görüyormusun onlar savaştı ben aralsrında kaldım." dedim dudağımı büzerek. Abim benş kucapına aldı ve "Bşlmezmiyim kızım. Sesinizde gelmiyordu zaten içeri." deyince gözlerimi kaçırıp şirince gülümsedim.
Abim "Gel seni temizleyelim. Sizde buraları temizleyin" dedi ve yukarı çıktı. Beni banyo yaptırıp üstümğ giydirdi.
Başımdan öpüp "Mis gibi oldun kızım."dedi. Babamın dudağıyla yanağının aradına minik bir öpücük kondurdum ve" İyiki benşm babamsın. Senş çok seviyorum. "dedim. Abimin gözleri parlamıştı.
Boynumdan öptü ve" Sende iyiki benim kızımsın. Bende seni çok seviyorum meleğim. Hadi gel yemeğini yediriyim. Sonra ilaçlarını içip yat. "dediğinde balımı salladım ve" Tamam baba. "dedim.Beni kucağına aldı ve aşağıya indi. Masayı hazırlamışlardı." Baba ben kendim yicem. "dedim. Abşm benş sandalyeme bıraktı ve" Tamam. Ama o tabak hepsi bitsin. "dedi.
" Tamam babaa. "dedim. Sonra hepimiz yemeğe başladık.
Yemekten sonra abim beni kucağına aldı ve odama çıkardı. Tatağıma oturup bani kucapına yatırdı bebek gibi." Hadi uyu kızım. "deyince gözlerimi kapattım. Babam kulağıma eğilip" İyi uykular kızım. Tatlı rüyalar. "dediğinde gülümsedim ve" Ama her gece zaten rüyamda seni görüyorum. "dedim. Abim hafif kıkırdadı ve" Hmm. Demek öyle küçük hanım. " dedi ve boynumdan komlayarak öptü.
Bu adam kalbşnden öpülür yaa. Ama sadece ven öpebilirim. Çünkü o benim babam.
ALKIN SARAÇ
Meleğim uyuyunca yatapına koyup üstünü örttüm ve saçlarına minik bir öpücük kondurdum.
Aşağıya indim ve salona geçip oturdum. Barın "Abi bugünkü olay..."
Ne sorcağını bildiğim için lafını böldğm ve "Evet. Tahmin ettiğiniz gibi avcı filan değil. Zaten bu ormana girmeleri yasak. Babamızın adamlarıymış. Hepsini depoya aldırdım. Ama daha dikkatli olucaz. Ne kadar koruma olursa olsun yinede çok dikkatli olucaz. Linayı hiçbir şekilde tehlikeye atamayız. Ayrıca sadece Linayı değil Barın ve Barkınıda öldürmek istiyor. Sizde çok dikkatli olun. "dedim.
İkiside balını sallayınca arkama yaslandım ve derin bşr nefes alıp" Hadi herjes odalarına. Ysrın biraz gezmeye gidelim. Belli Lina hanım sıkılmaya başladı. "dedim.
Toprak" Abi. Biz biraz sahike gidebilirmiyiz? "dediğindemona döndüm ve" Siz? "dedim sorgularcasına.
" Ben, Uzra abim, Ajel abim ve üçüzler. "deyince" Tamam. Ama çok dikkatli olun. Fazla geçte gelmeyin. Ha bide sadece su için. "dedim. Gülümseyip" Tamamdır komutanım. "dediklerinde gmz devirdim ve kızımın yanına çıkıp yanına uzandım ve ona sarılıp gözlerimi kapattım.
Veeeee bölüm bitti.
Nasıldı?
Beğendinizmi?
Karakterler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Diğer bölümde görüşmek üzere.
Sizi çok seviyorum.
Bay bay.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİNA | TAMAMLANDI |
ChickLit7 adam, 1 kız. "Sen bizim nefes alma sebebimizsin." "Sizde benim koca adamlarımsınız." "Sen benim biricik kızımsın. Herşeyimsin. Sen kalbimin atma sebebisin." "Sende benim babamsın. İlk ve son değil. İlk ve sonsuz aşkımsın." BAŞLIYORUZZ!!