Bölüm-30

4K 195 39
                                    


            Eve geldiğimizde kahkaha sesleri aşağı kadar geliyordu. Yukarı çıktık ve sinema salonuna gittik. Herkese sessiz olmasını işaret ettim.

          Kızım arkadaşlarına ve üçüzlerine gülerek bir şeyler anlatıyordu. Burak "Ablam mı bu?"dedi şaşkınca.

            "Evet aslanım."dedim. "Ama hiç belli olmuyor. Çok minik bir şey bu."dediğinde hepimiz sessizce gülmüştük.

           O sırada diğerleri bizi fark etmişlerdi. Lina hemen kucağıma koşunca sıkıca sarıldım ve boynundan öptüm. "Önemli bir şey konuşmamız gerekiyor çocuklar."dedim. Can "Ailevi mesele anlaşılan. Biz gidelim öyleyse."dedi. Baran "Görüşürüz güzellik."deyince ona döndüm ve tek kaşımı kaldırıp. "Y-yani şey. Lina benimde kardeşim ya ondan dedim."deyince herkes gülmüştü.

            "Bir daha olmasın."dedim. Lina "Bekleyin sizi ben geçiriyim."dedi ve kucağımdan indi. Onlar kapıya giderken bizde salona geçtik.

            Lina gelince tekrar kucağıma oturdu ve  kulağıma eğilip"Baba. Bu çocuk kim?"dedi. Barın ve Barkında Burağa bakıyorlardı. Burak ise çok çekingen duruyordu.

          Derin bir nefes aldım ve "Çocuklar konuyu uzatmak istemiyorum. Burak bizim kardeşimiz. 14 yaşında."dedim.

         Linaya baktığımda şaşkınca Burağa bakıyordu. Diğerleride aynıydı.

          Lina "Oha benim kardeşimmi var? Bu benim kardeşim olamaz ki. Barın ve Barkının boyunda bu çocuk. Bence onlar üçüz ve ben evin en küçüğüyüm."deyince hepimiz gülmüştük.

 
            Barın kalktı ve Burağın yanına oturdu. "Merhaba ben Barın abin."dedi. Barkında diğer yanına oturdu ve "Bende Barkın abin."dedi. Linada yanlarına gitti ve elini uzatıp "Bende biricik ablan Lina."dedi. Burak bir anda ayağa kalktı ve "Ş-şey b-benim dinlenebileceğim bir yer v-varmı acaba?"dedi.

           Uzra ayağa kalktı ve "Gel ben sana odanı gösteriyim."dedi. Onlar giderken Lina yanıma geldi ve "Neden gittiki baba. Acaba bizi sevmedimi?"dedi. Üzüldüğü belliydi.

             "Üzülme bebeğim. Başkanbir sorun var sanırım."dedim. Başını salladı ve başını boynuma koydu. Akel "Bebeğim o cebindekiler ne?"deyince Lina hemen kalktı ve"Ney ne?"dedi.

             "Cebindekiler güzelim. Ne onlar?"dedi. Lina "Hiç. Hiç bir şey değil. Benim işim vardı bir tuksrı çıkiyim."dedi ve bir şey dememize izin vermeden odadan çıktı.

 
            Allah bilir yine ne gibi bir yaramazlık yaptı küçük bebeğim.

Lina Saraç

              Odama çıktım ve cebimdeki milkaları dolabımdaki kutuya koydum. Şimdi abimler görse izin vermezler. Zaten Canada öyle bakmasam almıyor.

         Neyse. Uff. Acaba Burak ne yapıyor. Gitsemmiki?

 
              Ama belki beni istemiyordur. Ya da  şimdiye kadar velki de hiç bu kadar kslabalık bir eve gelmediği için çekiniyordur.

          Ayağa kalktım ve odamdan çıkıp Burağın odasına gittim. Kafamı içeri uzatıp "Gelebilirmiyim Burak?"dedim."Tabi. Gel."dedi.

           İçeri girdim ve yatağın kenarına oturdum. "Şey ben bugün üçüzlerim yüzünden korku filmi izlemek zorunda kaldım ve sanırım biraz korkuyorum. Seninle uyuyabilirmiyim?"dedim.

              Gözleri parlamıştı. "O-olur."dedi. Gülümsedim ve yatağa uzandım. "Hadi. Gel."dedim. Yanıma uzandı.

           "Burak. Buraya gelmeden önce nerede yaşıyordun?"dedim. "Yetimhanede."dedi. "Nedenki?"dedim. "Bence bunu yarın Alkın abim anlatsa daha iyi olur. "dedi. "Peki." dedim.

             Bana döndü ve "Şeyy sarılabilirmiyim?"dedi. Gülümsedim ve"Olur. "dedim. Kollarını belime sardı ve başını omzuma koydu."Abla."dediğinde ona döndüm. Çok farklı hissettirmişti. "Efendim paşam?"dedim. "Beni hiç bırakmassınız demi?"dedi. Ona döndüm ve bende kollarımı ona sarıp çenesinden öptüm ve "Tabikide asla bırakmayız seni ablacım. Senin kadar tatlı bir çocuk bırakılırmı?"dedim.

            İlk defa güldü. Çok güzel gülüyordu yaa. "Sen çok iyi bir ablasın. İyiki benim ablamsın yaa."dedi. "Oyy. Canım kardeşim benimm. Yerim seni yavv."dedim.

         Sonra "Neyse hadi yat sabah erkenden kalkıp abla kardeş günü yapıcaz."dedim. "Gerçektenmi?"dedi heyecanla."Evet. Çok güzel olucak bir tanecik kardeşim benim. Hadi şimdi uyuyalım."dedim. "Tamam. İyi geceler ablam."dedi ve başını boynuma gömdü. Bende "İyi uykular yakışıklım."dedim ve gözlerimi kapadım.





Veeee bölüm sonu.

Nasıldı?

Çok güzel bir abla kardeş bölümü geliyor

Oy ve bol yorum atmayı unutmayın.

Sizi seviyorum.

Görüşmek üzere.

Oy:88

Yorum:28

LİNA | TAMAMLANDI |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin