7 TH PART

333 74 24
                                    

කට්ටියම ගිහින් වාඩි උනේ yoongiගේ meeting room එකේ..

🐱 - "හැමෝටම අද එන්න කිව්වේ ඊයේ වෙච්ච සිද්දියත් එක්ක අපිට තවත් පැහැදිලියි.. අපේ දේවල් වලට ඇගිලි ගහන තව එවුන් ඉන්නවා කියලා..

කොහෙත්ම උගේ කිසිම detail එකක් ඉතුරු කරන්නෙත් නෑ ඌ..

මේකට මොකක් හරිම කරන්න ඕනේ. උබලට තේරෙනවනේ .. අපිට ඉස්සරහට යන්නනම් කිසිම විදියකින් එක බාදකයක්වත් තියෙන්න බෑ.."

🐯 - "ඔව් hyung .. ඌ ලොකු අමාරුකාරයෙක් වගේ ඌ තනි එකෙක්ද gang එකක්ද කියලවත් හොයා ගන්න බැරි උනා තාම.. කිසිම සාක්ෂියක් ඉතුරු කරන්නේ නෑ.. කලින් පාර වගේම number එකෙන් අපිට නවතින්න සිද්ද උනේ.. ඌ මොකෙක් හරි වැඩ්ඩෙක් වෙන්න ඕනේ අනිවාර්යෙන්.."

🐰 - "අපරාදේ hyung.. ඊයේ අරූ මරන්න කලින් අපිට දෙක තුනක් ඇනලා අරූව පාවිච්චියට ගන්නත් තිබ්බා.. කොහෙද.. අර පොඩි එකෙක් පැනලා වැඩේ කෑවනේ.."

🦄 - "මේ ඔක්කොටම කලින් කියහන් මොකද්ද ඊයේ උනේ කියලා..🙄"

🐰 - "අනේ මේ හොබියෝ.. තෝ මෙතන කොහෙන්ද කඩාපාත් වෙච්ච එකා වගේ මොකවත් දන්නේ නෑ.. උඩ බලන් හිටපන් පාරට වැටිලා මැරෙනකන්.."

🦄 - "යකෝ දැනුවත් කරපල්ලා මට දිවැස් තියෙනවයැ.."

🐱 - "මේ අහපල්ලා ඔක්කොම..

මු මොනව කලත් අපිත් එක්ක face to face එන්නේ නෑ බන් .. මොකෙක් හරිම දම්මලා තමයි වැඩේ කරන්නේ.. අනික කලින් එවපු උන් ඔක්කොම පොඩි පොඩි මැරයෝ.. අනික කොච්චර gang තිබ්බත් අපේ තියෙන තොරතුරු මදි මුන් ගැන.. අපේ network එක තවත් ශක්තිමත් කරන්න ඕනේ.. කොහෙන් ගියත් මූව අල්ල ගන්නම ඕනේ..

උබ මොකද හිතන්නෙ ටේ.."

🐯 - "Hyung අපි මෙහෙම වැඩක් කරමු..

අපි ඉන්න gang වල ඔක්කොගෙම network එකක් හදමු තොරතුරු ගන්න.. පොඩි එකාගේ ඉදන් ලොකු එකා වෙනකන්ම පොලීසියේ system එකක් වගේම.. හැම මැරයෙක්ගෙම හොරෙක්ගෙම මිනීමරුවෙක්ගෙම details ඇතුලත් වෙන විදියට.. එතකොට අපිට කොහෙන් ගියත් මූව අල්ලගන්න අමාරු වෙන්නේ නෑ..අනික ඉස්සරහට අපේ වැඩ වලට මේක ගොඩක් ප්‍රයෝජනවත් වෙයි"

Meaw's Endless Love (YoonMin)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant