Beren Sarca
. Tek yakını rüzgardır.
. Karabibere alerjisi vardır.
.Futbol ve basketbolda iyidir.
.12.sıınıfa gidiyor.
. Dans kursuna gidiyor. yani iyi dans eder.
. 17 yaşında.
.Sevgilisi yok.
(sonda biraz mala anlatır gibi olmuş ama siz üstünüze alınmayın, daha açıklayıcı olsun diye öyle yazdım <3)
Varis Sarca
.27 yaşında.
.Özel Sarca Hastanesinde babası ile birlikte çalışıyor.
.Beren e karşı önyargılıdır çünkü diğer Beren in yaptıklarından sonra kimseye güvenmiyordur.
.Sevgilisi yok.
Pars Sarca
.24 yaşında.
.Hukuk okuyor.
.Beren e karşı önyargılı. Varis le aynı sebepten dolayı.
.Sevgilisi yok.
.Pamir ile ikiz. İlk Pars doğdu
Pamir Sarca.24 yaşında.
.Beren e karşı önyargılı.
.Mimarlık okuyor.
.Pamir ile ikiz.
.Sevgilisi yok.
Milas Sarca
.21 yaşında.
.Adli tıp okuyor.
.Beren e karşı önyargılı.
.Sevgilisi yok.
Kerem Sarca
. 17 yaşında
.12.sınıfa gidiyor.
.Beren e karşı önyargılı çünkü kendisinin hep bir ikizi olmasını isterdi fakat diğer Beren hiç ikizi gibi davranmıyordu.
.Sevgilisi yok.
.Basketbol u iyi oynar.
Milan Sarca
.14 yaşında.
.9.sınıfa gidiyor.
.Beren e karşı önyargılı çünkü diğer Beren Milan a ablası gibi davranmıyordu.
.Sevgilisi yok.
NOT: Beren, Kerem ve Milan aynı okulda. Okulları da Tabi kiii Özel Sarca okulu. Tahmin etmek biraz zor oldu sanki. komiğim bugünde.
Rüzgarı başka bir karakter tanıtımı daha olacak orada koyacağım. Yine aynı espriyi yapıp nereye koyacaksın demeyeceğim merak etmeyin.
Anne ve baba tanıtımı yapmıyorum ama küçük bir özet geçeyim. Yeşim Sarca 46 yaşında ve ev hanımı. Yalın Sarca 50 yaşında ve kendi hastanelerinde genel cerrah.
Bu arada Varis te beyin cerrahı.
ayh fotoğrafları falan bulmak çok zordu. çok üşendim ama yapacak bir şey yok.
Son olarak Pamir ve Pars ın moddelleri aynı kişi değiller. Onlar gerçekte de ikiz ki zaten çoğunuz tanıyorsunuzdur. Furkan ve Enes Üstünsoy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARCALAR (TAMAMLANDI)
ChickLitHep beraber 17 yılımın nasıl mahvolduğunu izliyoruz. 17 yılın ardından benimle aynı gün doğan kızla karıştığımız ortaya çıkıyordu. Gerçek sandığım ailem her ne kadar bu güne kadar bana hem fiziksel hem ruhsal şiddet uygulasalar da 17 yıl yani boru m...