3.9

12.8K 801 68
                                    

Yirmi7'nin Aslı Arslan ile birlikte çıkardığı yeni şarkı "ADIM YOK" u medyada bulabilirsiniz. En az bir kere dinleyin olur mu, gelirlerle birlikte yurt açılabilir, çocuklara umut olalımmm.

İnstagram:benburdanearyrm 

son kısmı eklemedim çünkü instagram bana daha medeni bir yer gibi geliyor ve bende medeni olmak istedim teşekkürler..

"H-Harun?"

Bu nasıl olabilirdi. Evde bir sürü kişi varken Harun benim odama nasıl girebilirdi.

"Sen nasıl girdin buraya"

"Yeni ailen cidden dikkatsizmiş, girmek pek zor olmadı."

"AB-!" bağıracaktım ki eliyle ağzımı kapattı.

"Hayır hayır güzel kız, uslu olacaksın ve bağırmayacaksın" aynen. sustuğuma emin olduktan sonra elini ağzımdan çekti.

"Ayrıca evde sadece Milan var, bağırsan bile seni kurtaracak kimse yok" işte bu hiç iyi olmamıştı. Yine de karşısında güçsüz görünmek istemiyordum.

"Senden korktuğumu falan mı düşünüyorsun?"

"Düşünmüyorum, öyle" dedi, yüzünde iğrenç bir gülümseme vardı.

"Hâlâ aynısın, olmayan şeyleri hayal etmeye devam et"

"Dilin iyice açılmış, seni bir susturmanın zamanı geldi" dedi ve kaçamama zaman kalmadan bir eliyle tekrar ağzımı kapttı, bir eliyle ise iki elimi arkada yakaladı.

Kurtulmaya çalışıyordum ama kolları kuvvetliydi. Annemler neden evde değildi ki?

Artık beni kurtacak bir ablam yoktu, ne yapacaktım ben?

Harun beni sürükleye sürükleye evin arka kapısına götürdü. Aşağıdan bağırma sesleri geliyordu, Milan arkadaşlarıyla beraber oyun oynuyordu yani beni kurtarması sesimizi duymadı çok zordu.

Arka kapıyı koluyla açtı ve beni kapının az ilerisinde ki arabasına bindirdi. Ellerimi ve ayaklarımı bağladıktan sonra ağzıma da gri bir bant yapıştırdı.

İsteğim dışı gözlerimden bir kaç damla yaş süzülüyordu.

Korkuyordum, kurtulacağımı düşünmüyordum Harun yarım kalan işini tamamlayacaktı.

Şu saatten sonra beni kim kurtarabilirdi ki?

3 saat boyunca arabadaydık. Ellerimi ayaklarımı çözmeye çalışıyordum ama sonuç hüsrandı.

Ellerim arkada birleşik olduğu için ağrımaya başlamıştı. Ağzımdaki bant hiç bir türlü çıkmıyordu çünkü mal adam 3 kat yapıştırmıştı.

"Hadi sana bir kıyak, ağzını açayım. Bu kadarda insaflıyım işte" dedi ve ağzıma uzanarak bantı sertçe çekti. Acıyla inledim.

"Ya ya ne demezsin. İnsafın beden olmuş hali seni" dedim homurdanarak.

"Dizlerinin titrediğini görebiliyorum Beren, güçlü kız ayaklarını bırak babacım" adam cidden şizofrendi. Hâlâ bana babacım diyordu.

"Sen neden benim peşimdesin ki, ne güzel kurtuldun benden daha ne istiyorsun"

"Belki de canım sıkıldı ve oyun istiyorum. En iyi oyuncakta sensin" piç.

"Bazen cidden bir beyninin olup olmadığını sorguluyorum."

"Ağzını açtım diye beni aşağılama hakkı vermedim. Şimdi uslu bir kız ol ve sus"

Yarım saatin ardından araba durdu. Gözlerimi cama çevirdim ve nerede olduğumuza baktım.

SARCALAR (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin