Sabah Pamir uyandırmıştı beni. Bu aile de anlaşamadığım tek kişi Varisti herhalde. Kolay kolay da anlaşabileceğimi sanmıyordum.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra okula gitmiştik.
Şu an 3. ders bitmişti. Kantinde oturuyorduk.
"Bir şey istiyor musunuz kantinden" diye sordu Kerem.
"Sen ödeyeceksen neden olmasın" dedi Kaan.
Kerem onlara sevgili değil ikiz olduğumuzu söylememişti. Bugün beraber söyleyecektik.
"Zevzeklik yapma. Yine de mükemmel bir insan olduğum için öderim. Ne istiyorsun"
"Hmm, düşüneyim. En pahalısı hangisiyse o olsun sonuçta zenginsin. Boşuna mı arkadaş oldun seninle" masada ki herkes gülüyordu. Kerem hariç zaten o da masada değildi. Ayaktaydı.
"Salak" dedi ve kantine doğru yürüdü Kerem.
Ben de olsam Kaan'ın taktiğini kullanırdım. Zengin arkadaş yeme de yanında yat.
Mmmm pideyi de yerim.
Pideyi mi?
Hı hı pideyi.
(Bunu yapmazsam ölücekmişim)
Kerem hepimize çikolata almıştı. Gelişme var.
"Biz Beren'le size bir şey söyleyeceğiz" diye konuya giriş yaptı Kerem.
"Yoksa evleniyor musunuz? Daha çok gençsiniz. Beren canım iyi düşün bunun gibi bir sığırl-" diye konuşmaya başladı Kaan ta ki Kerem onun sözünü bölene kadar.
"Kaan sus"
"Tamam sustum"
"Bu arada ben sadece Kaan'ı tanıyorum. Sizin isminiz ney" Kaan dışında üçünün de ismini bilmiyordum. Bizimle çok muhattap olmuyorlardı.
"Ben Eren" dedi Kaan'ın yanında oturan çocuk.
"Ben Aras" dedi Eren'in yanında oturan çocuk.
"Ben de Barlas" hiç söylemek istemiyormuş gibi söylemişti. Ayh sanki silah zoruyla söyletiyorduk.
"Beni tanıyorsunuz zaten."
"Evet de, hadi abicim bize açıklayacağınız şeyi söyleyin artık" bunu söyleyen Aras'tı.
"Beren benim sevgilim değil"
"Ne"
"Ne"
"Ne"
"Ne"
Dördü de aynı anda söylemişti. Barlas sessiz bir tip gibi görünüyordu böyle tepki vermesine şaşırmıştım.
"Beren, benim ikizim"
"Ne"
"Ne"
"Ne"
"Ne diyorsun amınakoyayım" bu tepkiyi veren Kaandı.
"Beren benim gerçek ikizim. Diğeriyle hastane de karışmışlar. Biz de yeni öğrendik"
"Lan piç, neden sevgilim diyorsun o zaman. Farklı fantezilerin mi var" dedi Eren.
Rüzgar bu söylediğine sesli gülmüştü.
"Ya bir an öyle oldu işte. Neden söyledim ben de bilmiyorum."
"Ne demek bilmiyorum. İkizini bize sevgilin olarak gösterdin mal mısın sen." dedi Kaan. Barlas sesini çıkarmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARCALAR (TAMAMLANDI)
ChickLitHep beraber 17 yılımın nasıl mahvolduğunu izliyoruz. 17 yılın ardından benimle aynı gün doğan kızla karıştığımız ortaya çıkıyordu. Gerçek sandığım ailem her ne kadar bu güne kadar bana hem fiziksel hem ruhsal şiddet uygulasalar da 17 yıl yani boru m...