1 MİLYONA ÖZEL BÖLÜM

9.2K 448 81
                                    




HOŞGELDİİİNİZZZ SİZLERİ ÖZLEDİİMM.

BURAYADA YAZAYIM ARKADAŞLAR BİZ 1 MİLYON OLDUUUKKKKK!!!!!!!

NEYSE BEN HALA HEYECANLIYIM SİZ EN İYİSİ BÖLÜME GEÇİNNN.

..

"Beren hayatım hadi geç kalacağız" kocacığım, hayatımın anlamının sesiyle daldığım düşüncelerden ayrıldım. Kusacağım ne ara böyle oldum en son yeni aileme alışmaya çalışıyordum falan.

"Geliyorum" dedim merdivenlerden inerken.

Valizimi kapının kenarına bıraktım ve Barlas'a sarıldım. 5 günlüğüne Bodrum'a gidecektik abimlerle.

"Nil hazır mısın" diye sesledim. Artık düşünmem gereken bir kişi daha vardı. Ne zaman bu hale geldim bilmiyorum.

"Geliyorum anne" diye seslendi. 1 hafta önce 7 yaşına girmişti.

"Keremlerle konuştum çıkmışlar yola" 

"Geç kaldık, hepsi senin yüzünden" dedim şakayla.

"Ben ne yaptım ya" taşak geçiyorum deme, taşak geçiyorum deme kaç yaşına geldin 7 yaşında çocuğun var, taşak geçiyorum deme!

İçimdeki savaşı susturdum.

"Şaka yapıyorum canım, şaka" 

"Değişmeyen tek şey mizah seviyen, 18 yaşındayken de böyleydin"

"Herkes aşık mizah seviyeme ama işte."

"Ya ya hayatım, ölüyorlar"

Biz konuşmaya devam ederken Nil yanımıza gelmişti. Kızımın tarzı mükemmeldi çünkü benim gibi bir annesi vardı.

"Anne nasıl olmuşum"

"Çok güzel olmuşsun kızım" dedim ona bakarak.

"Anne üstüm zara, altım zara ayakkabım zara. Ama gözlüklerim Gucci" Nil'in sözleri bizi şoka sokmuştu.

"Beren çok telefon veriyorsun eline demiştim"

"Ben veriyorum sanki, boş gördüğü anda alıyor hanımefendi"

"Anne 21.yüzyıldayız artık 5 yaşındaki çocukların bile telefonu var" dedi ve saçını savurarak evden çıktı.

"Beren bu çocuk kesinlikle senden çıktı, üvey olma ihtimali yok"

"Annesi kesinde babası değil" dedim kinayeyle gülümseyerek. Öyle göt gibi kalırsın.

"Kısasa kısas Barlas Bey" dedim ve bende saçımı savurarak evden çıktım.

"Allah'ım ya" diyerek arkamdan geldi Barlas.

Valizleri bagaja yerleştirdik ve arabaya bindik.

"Anne Alena'da geliyor değil mi" dedi Nil. Araları çok iyiydi, bu durum beni mutlu ediyordu.

"Gelecek kızım gelecek" Nil sözlerimde arkada dans etmeye başladı.

"Hani ya da benim 50 gram pastırmam, pastırmam. Konyalıdan başkasına bastırmam of of, Konyalım yürü" Barlas kendi kendine bunu söyleyip direksiyonda ritim tutuyordu.

"Barlas bence sende biraz az bak telefona. Ne dersin aşkım" dedim ona dönerek.

"Yo ben gayet memnunum çok iyi şarkı dimi"

"Ya ya mükemmel"

"Anne şarkı açar mısın" dedi Nil. Başımla onayladım ve radyoya uzandım.

Anıl Emre Daldal-M çalıyordu.

SARCALAR (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin