0.6

65.5K 2.6K 530
                                    

Medya: Bu aralar bu şarkı dilime dolandı gerçekten çok güzel bir şarkı. Dedim ki neden sizin de dilinize takılmasın.

"Demek Varis Abimin bahsettiği sevgilisi buymuş" dedi Kerem.

"Aynen bak sevgilim, Rüzgar" dedim alayla.

Rüzgar bana anlamayan gözlerle bakıyordu.

"Anlatırım sonra, neyse hadi geçelim artık" dedim.

Kerem önden biz de arkadasından yürüyorduk.

Okula girdiğimizde tüm gözler üstümüzdeydi çünkü Sarca' ların yanındaydık. Gerçi baktığın zaman ben de bir Sarca' ydım ama şu anlık kimse bunu bilmiyordu ve bir süre de böyle olmasını istiyordum.

Hep beraber müdür yardımcısının odasına doğru yürüdük. Okul gerçekten çok güzel ve büyüktü. Müdür yardımcısının odasına gidene kadar çoğu yeri görmüştüm.

Odanın önüne geldiğimizde Kerem kapıyı tıklattı ve içeriye girdi.

"Ah hoş geldiniz ben de sizi bekliyordum. Sen Beren olmalısın" dedi beni işaret ederek. Yani aralarında tek kız ben olduğuma göre. Müdür yardımcısı fazla zekiydi.

"Eh tahmin etmek zor olmamıştır" diye mırıldandım sadece Rüzgar'ın duyabileceği bir sesle. Rüzgar kıkırdadı.

"Komik bir şey mi var? Söyleyin biz de gülelim değil mi Milan" dedi Kerem. Bu tavırları çok saçmaydı ama alışılıyordu zamanla.

"Aynen abi"

"Evet çok komik bir şey vardı, tüh kaçırdın" dedim yapay bir üzgünlükle.

Gözlerini devirmekle yetindi.

"Evet Berenciğim Rüzgar ve sen Kerem ile aynı sınıftasınız yani 12-F. Takıldığın veya rahatsız olduğun bir durumda direkt bana gelebilirsin." dedi müdür yardımcısı.

"Teşekkür ederim, kendim halledebilirim diye düşünüyorum"

"Ben teklifimi yapayım dedim, iyi dersler çocuklar" yani diğer anlamıyla bize siktirin gidin dedi, Rüzgar' da bunu anlamış gibi bana baktı ve göz göze geldik. İkimizde kendimizi tutamayıp kıkırdadık.

"Hay sizin ben" diye mırıldandı Kerem.

"Kolay gelsin hocam"

Müdür yardımcısının odasından çıktıktan sonra Milan'la ayrılmıştık, o kendi sınıfına gitmişti.

Biz de Kerem'i takip etmeye başladık. Sınıf ile müdür yardımcısının odasının arasında baya bir mesafe vardı.

Biz sınıfa vardığımızda çoktan ders başlamıştı. Kerem yine kapıyı tıklatma görevini üstlendi ve sınıfa girdi, ardından da biz.

"Hocam, günaydın" dedi ve yerine geçti Kerem.

"Günaydın Keremciğim" dedi ve bize döndü." Sizler sanırım yeni öğrencilersiniz, ben Merve. Edebiyat hocanızım. Sizler de kendinizi tanıtabilir misiniz?"

"Rüzgar Demirkol, bu okula Beren için geldim. Sanırım bu kadar bilgi işinize yarar" dedi ve o da boş bir sıraya oturdu.

"Beren ben, buraya neden geldim inanın ben de bilmiyorum"

"Kızım senin soyadın falan yok mu?"

"Ne yapacaksınız soyadımı hocam nüfusunuza mı alacaksınız. Sadece Beren olarak bilin. ben de bu kadar bilginin yeterli olduğunu düşüyorum"

Hoca onu terslememe bozulmuştu.

Ben de Rüzgar'ın yerine geçtim ve oturdum.

"Yok kızım neden nüfusuma alayım seni sadece merak ettim, eden de kabahat"

SARCALAR (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin