4.4

13.7K 725 310
                                    


İnstagram:benburdanearyrm


"İyi ki doğdun Beren"

"İyi ki doğdun Kerem" salon çok kalabalıktı. Herkes hep bir ağızda aynı şeyi söylemişti.

Böyle bir şey beklemiyordum. Hatta kutlama yapmalarını bile beklemiyordum.

"Doğum günün kutlu olsun ikiz" dedi Kerem ve bana sarıldı. Karşılık verdim.

"Seninki de kutlu olsun ikiz" dedim gülümseyerek.

"Çok teşekkür ederim hepinize" dedim ayrıldığımızda. Bartular bile gelmişti.

"Bende çok teşekkür ederim" dedi Keremde sırayla herkese bakarak.

"Lafı mı olur kız, dediler ki Beren'in ve canım kuzenimiz Kerem'in bugün doğum günün biz de koştuk geldik" dedi Bartu.

"İyi yapmışsınız" sıra sıra herkesle sarılmıştım. Barlasla bile.

Kerem bize tip tip bakmıştı ama Kaanlara sarılıp ona sarılmamam dikkat çekerdi.

Üzerinde her çeşit yemek olan masanın önüne geçtik. Tam ortada pasta duruyordu.

"Hadi dilek dileyin ve üfleyin"

Keremle aynı anda gözlerimizi kapattık.

Lütfen matem çiçekleri ve sokak nöbetçileri mutlu sonla bilsin..

Aklıma ilk gelen şeyi diledim. Bunun gerçek olmasını o kadar istiyordum ki.

Gözlerimi açtım ve mumları üfledim. Alkış sesleri odada yankılandı.

Herkes tabağına yiyeceği şeyleri alıp köşeye çekilmişti. Biz tabak kirletmemek adına -asla tabaklar küçük olduğu için değil- masada oturup kaplardan yiyorduk.

"Beren pastayı şarap bardağıyla yememiz yok mu" dedi Bartu. Ya bu çocuk ciddi zeki ya.

"Var bu arada ama burada çok fazla kişi var. Ayıp olmaz mı"

"Pastayı dediğimde bu pastayı kast etmedim. Tabi ki de sana farklı bir pasta daha aldım ama çaktırma kimsenin haberi yok. Biraz vakit geçtiğinde buradan yanımıza special insanları alıp sıyrılacağız ve o pastayı gömeceğiz." dedi Bartu sinsi bir bakış atarak.

"Çok mantıklıymış. Peki kimleri alacağız yanımıza."

"Bugün senin günün istediğin kişileri al. Ama yaşlıları yani 23 yaş üzerini almıyoruz." yaşlıları pistten alalım yenge.

"O zaman sen, ben, Kerem, Rüzgar, Milas abim ve Barlas'ı alalım. Çok kişiyi almayalım ki pastayı daha çok yeme şansımız olsun. İşte böyle de zeki biriyim"

"Hadi diğerlerini anladım da Barlas ne iş canım"

"Şş enişten o senin" gözleri kocaman oldu.

"Peki onun bundan haberi varmı" kafasına geçirdim bir tane.

"Tabi ki var gerizekalı. Ama bak bunu sadece Rüzgar ve sen biliyorsunuz başka kimseye çaktırma"

"Bana iyi davranman lazım o zaman."

"Aman bir şeyi de lehine kullanma"

"Kıskanma canım kıskanma" kıskanıyosunn kızıım.

"Hadi kalk ne kadar asosyal birisin" dedim Bartuya.

"Ben mi asosyalim? geçen Ekin ile Starbucks'a gitmiştik, kasiyer kadın adımı sordu diye telefon numarasını istemiştim. Asosyal biri olamam yani."

SARCALAR (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin