Medya: bu şarkı kalp ben. Bu şarkı delena kiss inden sonra dilime takıldı. Sahne acayip iyiydiiii.
"Üfff saçmalamayı kes eşyalarımı alıp gideceğim" dedim.
"Tamam, ama kısa kes ve sakın Beren'e laf atayım deme sonuçlarına sen katlanırsın"
"Elinden geleni ardına koyma Meltem" dedim ve onu iterek içeriye geçtim.
"Terbiyesiz karşında büyüyün var senin"
"Hani nerde göremiyorum"
"Ooo evimizin orospusu geri döndü demek" diye lafa atıldı koltukta oturmuş televizyon izleyen Harun.
Taşkın ailesinin durumu Sarca ailesine göre kötüydü. Kiralar her zaman aksardı ve hep suçlusu anlamadığım bir Şekilde ben olurdum.
"Bana orospu diyene bak. Kira paralarını nasıl çıkarıyorsun onu söyle sen" dedim. Yüzü kıpkırmızı kesilmişti. Yüzümde ki Zafer gülüşüyle yukarıya eskiden kaldığım odaya çıktım.
Odaya girdiğim an kelimeler beynimde yankılandı.
"Seni asla yalnız bırakmayacağım"
Ama bıraktın.
"Baba İzgi'ye değil bana vur"
Keşke o gün sana değil, bana vursaydı.
"Hep mutlu ol İzgim benim. Bir adam sev, sevildiğini hisset. Boy boy çocuklarınız olsun. Belki onları göremeyeceğim ama bedenim olmasa da ruhum her zaman sizinle olacak. Kendine iyi bak İzgi. Sakın kendine zarar verme.Ben her dakika seni izliyor olacağım"
Bir an önce eşyalarımı toplayıp buradan gitmek istiyordum.
Bir kaç parça kıyafet ve benim için önemli olan eşyaları aldım. Ama bir şey eksikti. Siyah inek desenli çorabım.
Hemen Meltem in ve Harun'un yanında indim.
"Hiç yanımdan ayırmadığım çorabım nerede benim" dedim oldukça sinirli bir sesle.
"Ne çorabından bahsediyorsun iyice kafayı yedin. Bir de inekli" dedi ve çirkin bir kahkaha attı Meltem
"Evet, hatta sen demiştin ki bu yaşına geldin hala inekli çorap giyiniyorsun"
"Heee sen o çorabı diyorsun. Beren çok beğendi onu istedi, ben de anlamadım" dediği şeyi ilk bir kaç saniye idrak edememiştim.O kimdi ki benim eşyalarımı benden habersiz bir şekilde alıyordu.
Hemen benim kaldığım odanın karşısında olan odaya yönlendim. Kapıyı, çalmadan öfkeyle kırar gibi açtım.
"Ne oluyor be" diye ciyaklayan bir ses duydum. Allah'ım affet ama bu ses ne, ben bu sesi gece duysam uykumdan kalkar gülmekten altıma işerdim.
"İnek desenli çorabımı almışsın"
"Evet?"
"Heh şimdi aldığın gibi geri ver"
"Yo"
"Gerizekalı benden izinsiz benim eşyalarımı karıştırıyorsun üstüne üstlük alıyorsun ve şimdi vermeyeceğim mi diyorsun. Kızım sen de hiç gurur yok mu"
"Bak hayır dedim dimi hayır. Heceleyeyim mi"
"O zaman ben de almasını bilirim" dedim ve odada turlamaya başladım.
Yaklaşık 10 dakikanın ardından aradığımı bir boxer in içinde buldum. Belki ararken birazcık odayı da dağıtmış olabilirdim.
"Ya bak odanda boxer bulunmasını geçtim ama benim çorabımın ne günahı vardı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARCALAR (TAMAMLANDI)
ChickLitHep beraber 17 yılımın nasıl mahvolduğunu izliyoruz. 17 yılın ardından benimle aynı gün doğan kızla karıştığımız ortaya çıkıyordu. Gerçek sandığım ailem her ne kadar bu güne kadar bana hem fiziksel hem ruhsal şiddet uygulasalar da 17 yıl yani boru m...