Medya: Ahh bu şarkı. Kelebeği öldürmek...
"Artık kalk amınakoyim. Okul var" bir kaç sabah önceki ses yine bağırıyordu.
"Yo kalkmayacağım"
"Eşşşek gibi kalkacaksın. Ayrıca okul var kalkmak zorundasın."
"Tamam siktir git kalkıyorum" diyerek kovdum onu. Bir kaç dakika daha durduktan sonra odadan çıktı.
Ben de huysuzlanarak ayağa kalktım ve lavaboya girdim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra giyinme odasına geçtim.
Okulda ilk günüm olduğu için pantolon ve tişört giyinmiştim.
Aşağıya indiğimde yemek odasına doğru yol aldım. Herkes yine aynı yerinde oturuyordu ve kimse masada ki hiç bir şeye dokunmamıştı.
Kerem ve Milan'ın üstünde üniforma vardı. Sanırım okulunkilerdi.
"Herkese günaydın" dedim ve boş yere geçtim.
"Günaydın kızım. Heyecan var mı okulun ilk günü bugün" bana bu soru hiç bir zaman sorulmamıştı.
"Biraz"
"Aaaa neden öyle söylüyorsun Beren. Kendine yeni oyuncak bulursun okuldan" dedi alaylı sesiyle Varis.
"Ne sandın. Tabi ki de"
"Herkes ekmeğinde" diye atladı Kerem.
"Ben ekmeğimde olmayacağım da kim olacak" dedim.
"Aynen kardeşim, aça kapıyı aras kargo" Aslında Kerem tam benim ikizim olacak karakterdeydi ama birbirimize karşı çok önyargılıydık.
"Çocuklar lütfen türkçe konuşun" Yalın Bey'in dediği şeyle hepimiz kahkaha attık.
"Neyse hadi çantalarınızı alın da arabaya geçelim. İlk günden geç kalkmayalım."
"Tamam baba"
Arabaya geçerken ben de Rüzgar'a yazmak için telefonumu çıkardım.
Siz: Rüzgaar çıktın mı
Yalın Bey şoför koltuğuna oturdu Kerem'de yolcu koltuğuna. Arka koltukta Milan ve bana kalmıştı.
Çok geçmeden telefonum titredi.
Rüzgar gülüm: Kapıdayım çıkıyorum şimdi.
Siz: Biz de arabadayız yoldayız. okula doğru ilerliyoruz.
Siz: Gereksiz bir heyecan var üzerimde amk. bayılacağım şimdi şuraya
Rüzgar gülüm: Yanında ben varım sakin ol.
Siz:D0ru. yanımda sen varsın ve hep sen olacaksın:)
Rüzgar gülüm: Evet hep ben vardım ve hep ben olacağım.
Siz: Bu kadar edebiyat yeter biz yaklaştık şimdi sende gel artık.
Rüzgar gülüm: Tamam 5 dakikaya oradayım.
(rüzgarın evi ve okulun arasında ki mesafe çok az olduğu için 5 dakikada orada oluyor.)
Okula yanaştığımızda herkes arabaya bakıyordu ve buna Rüzgar'da dahildi. Onu görünce yüzümde bir tebessüm oluştu.
Arabadan indim ve direkt Rüzgar'a doğru koştum.
"Aman git hemen sevgilinin yanına" diye homurdandığını duydum Kerem'in ama umursamadan koştum. Sadece koştum.
Yanına ulaştığım gibi kollarımı boynuna doladım. O da belime doladı kollarını. 1 Ay olmuştu görüşmeyeli. İlk defa bu kadar uzun süre görüşmemiştik.
"Seni o kadar özledim ki sarılarak öldürmek istiyorum seni ehehhehe" dedim.
"Canice planlarını kenara bırak lütfen özlem gideriyoruz şurada"
"Tamam tamam sustum"
"Şu arkandaki lolipop neden beni öldürecekmiş gibi bakıyor" dedi kuşkuyla.
"Lolipop?" dedim ve güldüm.
"Tabi lolipop hem de limonlu" dediği şeyle ikimizde kahkaha attık.
"Özlemişim lan seni" dedim ve omzuna yumruk attım.
"Özlenmeyecek insan mıyım"
"Haklısın, hadi artık içeriye geçelim herkes bize bakıyor" dedim ve okula doğru yürümeye başladık.
.
.
.
.
.
Selaaamlaaaaaar. Bu bölüm her ne kadar içime sinmese de size söz vermiştim. Zaten bölüm çok kısa oldu. bir önce ki bölüm e gelirsek arkadaşım yanımdaydı aslında bu bölümü beraber yazacaktık ama olmadı. Diğer bölümü çok ani yayınladık şarkı bile ekleyemedim ona.
Her neyse bu bölümü de dediğim gibi söz verdiğim için atıyorum. Diğer bölüm uzun bir bölüm olur diğer bölümlere göre.
Eklemek istediklerinizi yazabilirsiniz.
Ayyyy bu arada Rüzgar eniştemiz değil arkadaşlar onlar her zaman kardeş arkadaş olarak kalacaklar.
Diğer bölümlerde görüşürüüüüüzz<3.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARCALAR (TAMAMLANDI)
ChickLitHep beraber 17 yılımın nasıl mahvolduğunu izliyoruz. 17 yılın ardından benimle aynı gün doğan kızla karıştığımız ortaya çıkıyordu. Gerçek sandığım ailem her ne kadar bu güne kadar bana hem fiziksel hem ruhsal şiddet uygulasalar da 17 yıl yani boru m...