Medya: Bu şarkının ben de bir anısı var. o yüzden koyayım dedim.
Derslerimiz bittiğinde Kerem Varis'i aradı ve bizi gelip almasını söyledi. Yaklaşık 10 dakika sonra siyah bir BMW okulun kapısında durdu. Kerem ilerlemeye başlayınca Milan'da ona eşlik etti.
"Yarın görüşürüz o zaman" dedim ve sarıldım Rüzgar'a.
"Görüşürüz prenses" dedi ve kollarını belime doladı. Saçlarıma küçük bir öpücük bıraktı ve geri çekildi.
"Hadi, çok bekletme biricik abilerini"
"Aynen, ondan" dedikten sonra arabaya doğru yürüdüm.
Ön koltukta Milan oturduğu için arkası Kerem ve bana kalmıştı. Araba hareket etmeden önce rüzgara elimi salladım.
"Demek sevgilin de bizim okulumuza geldi" diye sessizliği bozdu Varis.
"Evet benim için geldi" madem sevgilim olarak görecekti, bunu bozmaya uğraşmayacaktım.
"Kaydını aldırmasını iyi bilirim. Sonuçta babamın malı değil mi?"
"Sakın böyle bir şey yapma Varis! Hayatımda tek değer verdiğim kişi o"
"Demek Varis, o ite gülüm mülüm demeyi iyi biliyorsun ama bize gelince Varis. Ben senin biyolojik abinim be"
"Eğer gerçekten abim olup bana değer verseydin bana orospu iması yapmazdın"
"Ben sana orospu demedim"
"Demiş kadar oldun merak etme"
"Tamam artık şu konuyu kapatın" diye tartışmamızı böldü Kerem.
"Pardon da kapatılacak bir konu mu bu? Yoldan geçen bir adam senin sevgiline veya annene orospu iması yapsaydı tepkin ne olurdu. Dur ben söyleyeyim, öldüresiye döverdin değil mi? Bana değer vermiyor olabilirsin, benden nefret ediyor olabilirsin ama en önemlisi ben de bir kadınım. Hani o çok savunduğunuz kadın hakları, kadına şiddet var ya o sadece fiziksel olmuyor. Bilin istedim"
Haklı olduğum için kimse ağzını açmıyordu. Araba da ölüm sessizliği vardı.
15 dakikalık gergin bir yolculuğun ardından araba villanın önünde durmuştu. Kerem,Milan ve ben arabadan indik, Varis'te arabayı otoparka bıraktıktan sonra eve girecekti.
Kerem kapıyı çaldı ve Sevim abla kapıyı açtı.
"Hoş geldiniz çocuklar"
"Hoş bulduk Sevim Teyze"
"Yemek hazır. Elinizi yüzünüzü yıkayın ve aşağıya inin"
Sanırım Sevim Teyze de artık bu ailenin üyesi olmuştu.
Odama çıktığımda soluklanmak adına yatağıma uzandım ve bugünü düşündüm. Değişik bir gündü.
Lavaboda ki işim bittiğinde aşağıya yemek odasına indim. Kerem ve Milan beni beklemeden yemeye başlamışlardı. Açıkçası çok önemli değildi ben de olsam ben de beklemezdim. Yemek sonuçta.
"Beklemenize hiç gerek yoktu, başlasaydınız keşke" dedim ve ikisinden de uzak bir sandalyeyi çekerek oturdum.
"Beklemedik zaten"
"Şaka yapıyorsun. Ben bunu nasıl anlamadım?"
"Malsın ondandır çok şey etme"
"Aynen ondan" diye homurdanarak ben de yemeye başladım.
"Sana forma ve kırtasiye malzemesi almaya gideceğiz bugün" diye sessizliği bozdu Kerem.
"Keşke bana da haber verseydiniz hani bana alıyorsunuz ya"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARCALAR (TAMAMLANDI)
ChickLitHep beraber 17 yılımın nasıl mahvolduğunu izliyoruz. 17 yılın ardından benimle aynı gün doğan kızla karıştığımız ortaya çıkıyordu. Gerçek sandığım ailem her ne kadar bu güne kadar bana hem fiziksel hem ruhsal şiddet uygulasalar da 17 yıl yani boru m...