שבוע טוב לכולם השתדלתי שיהיה ארוך יותר מבדרך כלל מקווה שתאהבו❤️
***
"מה קרה?" מייקל שאל אותי כשיצאנו מהשער.
"אני רוצה לחזור הביתה סתם היה משעמם" אמרתי מנסה להחזיק עדיין את הדמעות.הוא בחן אותי לעוד דקה נוספת ודמעה בוגדנית זלגה במורד לחיי. מייקל הסתכל עליי מופתע וכרך את ידיו סביבי .
**
רציתי לדחוף אותו ולצעוק עליו את כל מה שאני מרגישה ושהוא חתיכת אדיוט . רציתי לצעוק עליו שהוא הבן אדם הכי אגאויסט קר ומגעיל שקיים אבל לא צעקתי , לא כי לא רציתי פשוט כי כבר לא היו לי כוחות.
נתתי לעצמי לשקוע בתוך החיבוק של מייקל כי זה חיבוק שהייתי צריכה ואם להודות באמת הייתי צריכה את החיבוק הזה ספציפית ממנו."בואי נקח אותך הביתה״ מלמל, הנהנתי באיטיות .
אני לא הולכת לענות או להתווכח הוא לא שווה את זה אגיע הביתה ואחזור להתעלם ממנו .
הפעם לא כמו פעמים קודמות במקום לזרוק עליי את הקסדה הניח אותה בעדינות על ראשי.
מלמלתי לו משהו בסגנון תודה והוא חייך לי חצי חיוך והסתכל עליי בעיניים היפות והכחולות שלו .כרכתי את ידי בעדינות סביבו ונסענו הביתה .
כשהגענו הביתה התחמקתי ממנו עליתי מהר לחדר ונעלתי אותו למרות שהייתי רעבה ולא אכלתי כל היום העדפתי למות מרעב מאשר לראות את מייקל עוד פעם אחת ועוד אחרי איך שדיבר אלי בחדר הלבשה.החלטתי שאני אלך למסיבה הזאת של חבר של מייקל לא בשביל להוציא למייקל את העיניים פשוט בשביל לרקוד ולהרגיש חיה שוב.
אני מרגישה מתה מבפנים ובצדק הייתי צריכה לעכל יותר מידי בזמן קצר על כל כך. לא נתתי לעצמי לעכל את העזיבה של אבא ואת איך שתוך ימים אחדים הייתי צריכה להפוך מילדה לנערה להשיג עבודה ולהחזיק את הבית . לא עיכלתי את הפרידה הנוראית שהייתה לי מאקס שלי בעקבות כל המצב ולא עיכלתי את זה שעם כמה שאיבדתי את אבא שלי באותו היום איבדתי גם את אמא שלי.לא קבעתי משמרות בשבועיים האחרונים בגלל שלא חשבתי שיהיה לי זמן לעבוד בגלל החתונה .אבל בכל זאת היה חשוב לי להרים את עצמי וללכת לעבודה אז החלטתי שאקבע לי כל יום משמרת בשבוע הבא.
אני צריכה לצאת עם חברות ולהנות ללכת למסיבה למצוא לי דייט לחתונה של אימי ואית'ן ופשוט לנסות להרגיש בסדר כי נמאס לי להרגיש ככה .שקעתי במחשבות האלו ונרדמתי.
"אני נשבעת שאם את לא פותחת את הדלת אני שוברת אותה" שמעתי צעקות מחוץ לדלת חדרי.
נרדמתי עם אוזניות בחדר באמצע היום ואני אמורה להיות בבית הספר .שיט .
פתחתי את הדלת בעייפות ואמא שלי נכנסה בסערה אל חדרי."אני מצטערת שלא הודעתי פשוט-". התחלתי לומר אך היא קטעה אותי.
"את ילדה מסריחה , לא עוזרת בכלום ועוד הפסקת לעבוד חתיכת מפונקת מה את חושבת שתמיד יביאו לך פה כסף.. ממש חיה בסרט נרדמת לי פה באמצע היום במקום ללכת ללמוד למרות שבית ספר זה בזבוז זמן בשבילך גם ככה לא יצא ממך כלום" צעקה והסתכלה עלי בפרצוף נגעל .כמות הפעמים שהיא אמרה לי את הדברים האלו היא אינסופית ולכן ידעתי שלענות לה רק מחמיר את המצב אבל הפעם זה היה שונה היא רצתה שאני אענה לה היא רצתה לריב.
כנראה שהיא רבה עם אית'ן.כל פעם שקורה לה משהו רע היא מוציאה את זה עליי.
"תעני לי שאני מדברת איתך חתיכת זונה במילא בגללך אבא שלך עזב אותנו" שאגה.
"אני מחכה שתעני" צרחה והעיפה את המנורה שהייתה לצד מיטתי לכיווני .
דלת חדרי נפתחה אית'ן ומייקל נכנסו ונראו המומים."מה קרה?" אית׳ן שאל ומייקל הסתכל עליי במבט שואל אם הכל בסדר הנהנתי לו קצרות.
"הילדה המפגרת הזאת פה העיפה עליי את המנורה רק כי ביקשתי שתעזור לי עם עבודות הבית קצת" הלכה ובכתה לאית'ן.
הסתכלתי עליה כלא מאמינה . האישה הזאת מולי היא לא אמא שלי .
"אתה יודע איך זה מתבגרים" אמרה לו והוא חיבק אותה והסתכל עליי בעצבים.
"אתה באמת מתכוון להאמין לה?" מייקל צעק מזועזע מכל הסיפור.
"בלי לשמוע בכלל מה קרה אני יודע שג'סיקה בחיים לא תעשה דבר כזה היא לא מסוגלת לפגוע בזבוב אז להעיף מנורה על אמא שלה?""מייקל הכל בסדר-" התחלתי לומר לו והוא צעק בחזרה.
"אל תגידי לי שהכל פאקינג בסדר שתינו יודעים שלא עשית את זה"
YOU ARE READING
step brother-עברית
Romance#1 בעולם התחתן 21/4/23 כשחיבקתי את ג'ייק לפני שנפרדנו כל מה שיכולתי לראות זה את עיניו הכחולות של מייקל שנראו שסערה שלימה מתחוללת בתוכן. הוא נראה מרוחק מתמיד..יכול להיות שהוא..הוא מקנא? זה מגוחך הוא הבהיר בעצמו שאנחנו רק אחים ,אמנם חורגים אבל אחים וז...