״אני אלך לפגוש אותו״
***
״אתה לא יכול הוא ידע״ אמרתי בלחץ.
״תשאירי את זה לי״ אמר.״מייקל לא,אתה לא יכול לסכן את עצמך ככה״ אמרתי.
״צריך להיות כמה צעדים לפניהם, אני אקח אותך לפארק ותפגשי את אותו האיש ואני אחנה רחוק מספיק כדי להשגיח עליך״ התחיל.״אחר כך אני לוקח אותך הביתה ואת נועלת את עצמך בחדר עד שאני אומר לך אחרת אני צריך לברר כמה דברים״ אמר .
״זה מסוכן מידי״ אמרתי.
״אנחנו מבזבזים זמן ג׳ס, אבא שלך לא נשמע אחד שיחכה בסבלנות״ אמר.הוא צדק אני מבזבזת המון זמן.
״בסדר״ נאנחתי.
התלבשתי מהר וירדתי למטה.
מייקל הוציא משהו מהכספת שהיה נראה כמו אקדח ונלחצתי.״למה יש לך את זה בבית?״ שאלתי בלחץ.
״כדי שיהיה בשביל מצבים כאלו״ אמר.
״אתה יודע להשתמש בו?״ שאלתי והנהן.יש לנו הרבה על מה לדבר אחרי כל זה.**
הרגשתי שנסענו על 180 קמ״ש לפחות .
פחדתי כל כך ומייקל ששם לב שם יד אחת על הברך שלי מלטף ומרגיע.
״אני לא אתן ששום דבר יקרה לך״ הבטיח והאמנתי לו.**
ירדתי מהרכב של מייקל ונפגשתי עם אותו האיש.מסתבר שאבא שלי שלח את אוליבר. גופי הזדעזע שראה אותו והתנחמתי בזה שלפחות מייקל שומר עליי מרחוק.לקחתי בשקט את האקדח לא יוצרת קשר עין והלכתי ברגל לבית כדי שלא יעקבו אחרינו.
סגרתי את דלת הבית ואחרי משהו כמו רבע שעה מייקל נכנס.״את בסדר?״ שאל ונשק לשפתיי.
״כן,מה אם הם עוקבים אחרינו?״ שאלתי בלחץ. הוא חשב לרגע ואז ענה,
״הם לא תני לי ללכת לברר כמה דברים.את לא יוצאת מהבית עד שאני אומר אחרת״ חזר על עצמו שוב .התעצבנתי על איך שדיבר אלי אבל לא היה לי כוח להתחיל לריב איתו על זה.שמחתי כל כך שהוא הוציא את זה ממני לא יכולתי להמשיך לסחוב את זה איתי עוד רגע אחד אפילו.
״אני אוהב אותך ג׳ס״ ניסה לפייס אותי .״גם אני מייקל,אלוהים אם יקרה לך משהו אני אמות״ אמרתי בלחץ.
״לא יקרה לי כלום״ הבטיח.הוא משך אותי קרוב אליו לכמה שניותוהלך.
מרגיש לי כל כך לא בסדר להשאר פה רגועה ובטוחה ושמייקל צריך להתמודד עם זה.
מה הוא מתכוון לעשות בעצם? זה לא שהוא פשוט יכול ללכת ולהרוג את כולם. פאק אני מקווה שלא פנה למשטרה בשלב הזה כי זה הדבר הכי לא נכון לעשות כרגע.הרגשתי כל כך רע והייתי חייבת לאכול משהו אבל לא רציתי להפר את הבטחתי למייקל ולצאת מהחדר .החלפתי לבגדים נוחים יותר וכשבאתי להתיישב על המיטה ראיתי קופסא קטנה עם אוכל.
פאק אני אוהבת את הגבר הזה.איך הוא הספיק בכלל לחשוב על אוכל. אכלתי את האוכל והחלטתי לישון ולנוח כי התקף החרדה שיש לי עכשיו ממש לא תורם לסיטואציה.
נשכבתי במיטה ונתתי לעצמי לשקוע במחשבות עד שנרדמתי.
***הרגשתי משקל נוסף על מיטתי.התיישבתי מהר בלחץ ומיד נרגעתי שראיתי שזה מייקל.
הנחתי יד על חזי.
״פאק פאק אני מצטער יפה שלי, זה רק אני.הייתי צריך להעיר אותך קודם״ אמר .
״בואי תחזרי לישון״ אמר.הוא נשכב לידי וכרך את ידו סביבי.הנחתי את ראשי על חזו והוא ליטף את שיערי בצורה מרגיעה.
אני אוהבת אותו כל כך .פאק אין אף אדם אחר בעולם שהייתי רוצה להיות איתו.״אתה בסדר״ אמרתי בהקלה.
״אני בסדר״ אישר.
״מה..מה עשית?״ שאלתי.
״זה עוד לא נגמר, אבל רוב העבודה בוצעה״ אמר.״מה זאת אומרת רוב העבודה בוצעה?״ כיווצתי גבות בבלבול .
״תחזרי לישון ג׳ס״ אמר ברוגע והדביק נשיקה לראשי.
״למה אתה לא מספר לי?״ שאלתי .
״את לא צריכה לדאוג״ אמר באדישות .
״אני לא אוהבת שאתה לא משתף אותי״ אמרתי לו בעצבים.הוא נאנח בעייפות.
״אני אספר לך הכל אחר כך בסדר? תפסיקי לעשות לי חיים כל כך קשים ג׳ס,לעזזאל אני פשוט עייף״ אמר ולא יכולתי שלא להפגע. אני עושה לו חיים קשים?
מייקל כרגיל קורא אותי כמו ספר פתוח .
״אני מצטער, לא התכוונתי לפגוע בך״״אני רוצה להרגיש שאנחנו צוות , לא שאתה פועל מאחורי הגב שלי״ אמרתי בתסכול.
YOU ARE READING
step brother-עברית
Romance#1 בעולם התחתן 21/4/23 כשחיבקתי את ג'ייק לפני שנפרדנו כל מה שיכולתי לראות זה את עיניו הכחולות של מייקל שנראו שסערה שלימה מתחוללת בתוכן. הוא נראה מרוחק מתמיד..יכול להיות שהוא..הוא מקנא? זה מגוחך הוא הבהיר בעצמו שאנחנו רק אחים ,אמנם חורגים אבל אחים וז...