7

4.3K 143 13
                                    

מעלה עוד פרק ארוך הערבבב

מייקל נשכב על המיטה והפך אותנו כך שהוא מעליי יד אחת מעסה את חזי וידו השניה ירדה ללטף את המקום הרגיש בין רגלי וגניחות שקטות ולא רצויות נפלטו משפתיי וכששמע אותם חייך תוך כדי הנשיקה על השליטה שיש לו עלי.
לפתע מייקל הפסיק את הכל ולחש באוזני,
"דווקא נראה לי שאת מאוד היית מתה לשכב איתי" אמר בחיוך מתנשא וקם הולך משאיר אותי על מיטתו המומה ומובכת.

**
קמתי מהר וסידרתי את עצמי בורחת לחדר שלי .
אני כל כך מובכת שאני לא חושבת שאי פעם אצליח לצאת מהחדר ,הוא מושך להחריד ואני יודעת שהייתי רוצה יותר ממנו.

קבעתי עם גל ללמוד למבחן שמתקיים מחר אז הלכתי לארון ושלפתי סריג וג'ינס לבן.
ליפפתי סביב צווארי צעיף נעלתי נעליים ויצאתי לספריה שבה קבענו ללמוד.הצצתי לראות שאין זכר למייקל ורצתי מחוץ לבית .

"היי" גל קראה לי והתקדמה לעברי שראתה אותי מרחוק לאחר שהגעתי.
עניתי לה היי חלש והתקדמנו לכניסה.

"הכל בסדר איתך?" שאלה אחרי שעה ארוכה שלא נגמרה. "כן למה שלא יהיה?" שאלתי.
"אנחנו לא מכירות הרבה זמן אבל אני יכולה לראות עליך שמשהו לא בסדר, תספרי לי מה קרה" דרשה.

"זה מייקל" התחלתי
"מה איתו?" שאלה .
"אני ..אני חושבת שאני נמשכת אליו"
"אנחנו מדברים על אחיך מייקל?" שאלה מופתעת.
"כן.." עניתי בחשש. ידעתי שגל לא תשפוט אותי אבל עצם זה שאמרתי שאני נמשכת ליצור הזה זיעזע אותי.

''מצד אחד זה מגעיל אבל מצד שני זה מייקל, לא קשה להמשך אליו תראי איך הוא נראה" אמרה את המובן מאליו.
תאמיני לי שאני יודעת אני לא מפסיקה להזיל עליו ריר כל היום.

"מה את רוצה לעשות עם זה ?" שאלה .
משכתי בכתפיי מסמנת לה שאין לי מושג וחזרנו ללמוד קצת.

**

"ילדים רדו" צעקה אימי .
כיביתי את הטלוויזיה שבחדרי וירדתי במדרגות אל הסלון שם חיכו לי אימי אית'ן וגם מייקל שירד שניה לפניי.
בהיתי לרגע במייקל והפנתי את מבטי אל אימי במבט שואל .לא ראיתי את מייקל מאז אותה תקרית מביכה בחדרו.

הבטתי במייקל ומיד הפנתי את מבטי שראיתי מה לבש.או יותר נכון מה לא לבש.למה לעזזאל מאפשרים לו להסתובב רק עם בוקסר בבית?ועוד כשהוא נראה ככה.
זה כל-כך מביך שנתתי לו לגעת בי ככה אני בדיוק כמו כל הזונות שלו שהוא נוגע בהן ולא מתייחס אליהן.בושה הציפה אותי ורציתי לחזור לחדרי ולנעול את עצמי שם.

"ג'סיקה"?" אימי אמרה בקול ואני קלטתי שלא הקשבתי למילה ממה שהיא אמרה.
"סליחה אני עייפה לא הקשבתי , מה אמרת?"

"אמרתי שאני ואית'ן מתחתנים בעוד שבועיים ונלך מחר לחפש לכם בגדים לחתונה אז לא לקבוע כלום עם חברים" אמרה.
הנהנתי בראשי לאישור כדי שתאפשר לי לעלות כבר. הרגשתי כל כך מובכת מייקל בחן כל תנועה ותנועה שלי שלרגע חשבתי שאשכח איך ללכת.

לבסוף אחרי שחפרה עוד קצת על מה נקנה ואיפה עליתי לחדרי ופשטתי את בגדי ממני להחליף לפיג'מה, נשכבתי על המיטה והתכרבלתי מתחת לפוך הגדול שלי.

**

"אנחנו מסתובבים פה שעות אפשר לחזור כבר?"' שאל מייקל את איתן. הוא היה נשמע עצבני במיוחד משום מה ואית'ן פשוט התעלם ממנו.

"רגע בואו לחנות הזאת" אמרה אימי וגררה את כולנו אחריה.

step brother-עבריתWhere stories live. Discover now