28

1.3K 53 13
                                    

פרק משעמם כדי שתבינו יותר טוב את העלילה❤️❤️
אוהבת
**

ספרי לי מה קרה כי אני לא מבין אותך״ לחץ עליי  .

״א-אני ל-לא מצליחה לנ..שום״ אמרתי ודמעות התפרצו מעיניי .
עיניו של מייקל התרככו ונראו מודאגות במקום .
״פאק,ג׳ס לא התכוונתי ללחוץ עלייך פשוט דאגתי״ אמר אוחז בפניי בעדינות .
״תרכיני את הראש בין הברכיים״ אמר והוריד את ראשי בעדינות.
הקשבתי לו והרגשתי איך לאט לאט אני מצליחה לנשום שוב.
״יותר טוב?״ שאל והנהנתי חלש.

״אבא שלי-״ התחלתי לספר ודמעות שוב זלגו  מעיניי.

״ג׳ס,את לא חייבת׳׳ מייקל אמר בעדינות וליטף את כתפי.
״אני רוצה״ אמרתי והוא הנהן.
הוא הרים אותי בזרועותיו והניח אותי בעדינות על מיטתו.
הוא נכנס מתחת לשמיכה מכסה אתה שנינו והשענתי את ראשי על חזו.

״אבא שלי היה אלכוהוליסט ״ התחלתי שוב ומייקל הסתכל עליי בריכוז רב.
״הוא היה תמיד שיכור ,והסתבך.הוא היה חזור באמצע הלילה אחרי שהימר על כל מה שהיה לנו וכועס עלינו ״ אמרתי.
״עליכם ?עליך ועל אימך?״ שאל והנדתי את ראשי לשלילה.
״יש לי אח קטן,הוא ברח לפני כמעט שנתיים״ עניתי למייקל ומייקל היה נראה מופתע אבל נתן לי להמשיך.

״כשהיה חוזר עצבני כי הפסיד את כספו היה משתולל ומעיר אותי ואת אחי.הוא היה חונק אותנו ויורק עלינו,מזכיר לנו שאנחנו כלום ושאנחנו עול שהוא לא רצה לסחוב. בפעם האחרונה שראיתי אותו, חזרתי מבית הספר וראיתי את אימי בסלון מדממת.הוא כמעט הרג אותה.נכנסתי מאחוריו בשקט והעפתי עליו את האגרטל שהיה מונח ליד הכניסה לבית.הוא הסתובב ולפני שבא לתפוס אותי רצתי ונעלתי את דלת חדרי ואז התקשרתי למשטרה.לפני שהם הספיקו להגיע אבי ברח ומעולם לא חזר״ אמרתי לו.

״ומה קרה לאמא שלך?אחרי שהצלת לה את החיים איך היא יכולה להתנהג ככה?״ שאל.
״כשאבי ברח אימי לא הייתה מסוגלת לתפקד.היא לא עבדה,השתכרה ובזבזה לנו את כל הכסף.כמו אבי.הברזתי המון מהלימודים כדי לעבוד ושלא יעיפו אותנו לרחוב.ניקיתי סידרתי ובישלתי,שילמתי על כל מה שהיה צריך והיא המשיכה להאשים אותי שאבי עזב בגללי, כי התקשרתי למשטרה.״ אמרתי.

לפני שנה אחי הקטן לא יכל לסבול את זה יותר וברח.עזרתי לו לברוח .שלחתי אותו לפנימיה רחוקה,שיהיה לו שם טוב עם חברים חדשים.הבאתי לו את כל הכסף שחסכתי כדי שיתחיל חיים חדשים רחוק מכאן,ולמקום שבאמת יוכלו להכיל אותו.אימי ידעה שהבריחה שלו קשורה אליי ושנאה אותי עוד יותר״ המשכתי.
מייקל התנשף בעצבים .
״את רוצה להגיד לי שעשית את כל זה בשביל אמא שלך וככה היא מתנהגת ? פאק ג׳ס היית נראת לי ילדה כזאת שמחה שלא עברה שום דבר בחייה.בחיים לא הייתי חושב שנאלצת לעבור את זה.את פאקינג מדהימה,במקום לברוח הקרבת את עצמך בשביל שלאחיך יהיו חיים טובים יותר״ הסתכל עליי בהערצה.

״אני מצטער״ אמר בעצב.
״אני מצטער על כל מה שהיית צריכה לעבור ושהיית צריכה לתפקד בשביל אמא שלך במקום להיות נערה רגילה״ אמר ומשך אותי עוד יותר קרוב אליו .הוא עיסה וליטף את גבי בעדינות.
״מייקל?׳׳ שאלתי והוא הביט בי במבט שואל.

״גם אני אוהבת אותך״ אמרתי והוא קפא.אחרי שאמר לי שהוא אוהב אותי לא מזמן לא חשבתי שאי פעם אגיד לו את זה בחזרה.כל הסיטואציה בנינו מטורפת .
לקח לו כמה שניות להגיב והוא נישק את שפתיי בעדינות שלא אופיינית לו.כאילו פחד שאתפורר לו בין הידיים,כאילו פחד לשבור או לאבד אותי.  ״פאק את טובה מידי בשבילי ג׳ס״ מלמל בין נשיקה לנשיקה .
״אבל אני יותר מידי אגואיסט בשביל לשחרר אותך״ אמר ונשק לי.
״איך נעשה את זה?״ שאלתי אותו עדיין מרגישה עיקצוצים מהנשיקה שלנו.
״נעשה את מה?״ שאל בבלבול .
״אנחנו ,איך נהיה יחד? מה עם ההורים שלנו ?״ שאלתי.
הוא נשך את שפתו כאילו התאפק לא להגיד משהו.
הוא העביר את ידו בשיערו בעצבים .
״אני צריך לספר לך משהו לפני זה ג׳ס״ אמר ונראה רציני.

step brother-עבריתWhere stories live. Discover now