תודה ענקית לכל מי שמגיבה אתן עושות לי את היום באמת ❤️
**
אני מנסה להזכר שוב איך הגענו למצב שאנחנו ככה ואני רק מאוכזבת מעצמי יותר ויותר אחרי שמייקל צעק עליי והשפיל אותי במסיבה.
ובמחשבות האלו נרדמתי לראשונה לצד מייקל וכשידו מסביבי פתאום כל הדאגות שלי נעלמו .**
התעוררתי בבוקר בוחנת את המקום בו אני נמצאת . אני בחדרי הגדול בבית לבושה בפיג'מה הוורודה שלי .אני משפשפת את עיניי וקולטת שאפילו האיפור הוסר מפני ושיערי אסוף בקוקו שהתבלגן מהשינה.
יכול להיות שהזיתי את כל מה שקרה עם מייקל.
ואם לא? איך אוכל לשאול אותו על זה בכלל בלי שיחשוב שפינטזתי עליו.
כאילו קרא את מחשבותי מייקל נכנס לחדר .
"שמעת על לדפוק?'' מלמלתי בעייפות מפהקת פיהוק גדול ."רק באתי לקחת את המטען שלי" אמר באדישות ואפילו לא הסתכל עליי .
אני כל כך רוצה לשאול אותו ואם זה כן קרה למה הוא מתנהג בכזאת אדישות עכשיו?יכול להיות שלא התעוררתי גם כשהלביש אותי?
"היינו אתמול בלילה ביחד , לא? איך הגעתי לכאן?" שאלתי .
"איך את חושבת?" שאל והסתכל עליי כאילו אני טיפשה ."אתה רוצה להגיד לי שאתה הלבשת אותי סחבת אותי בכל המדרגות אחר כך הלבשת אותי בפיג'מה אספת לי את השיער והורדת לי עוד את האיפור , לא נשמע אמין,איך לעזזאל לא התעוררתי" אמרתי וחייכתי אליו אך מבטו נשאר קר .
אני רוצה לחנוק אותו כל כך.
לא מגיע לו יחס טוב ממני לא מגיע לו אפילו חיוך ממני .
קמתי והתחלתי ללכת לשירותים מתעלמת מהנוכחות שלו לגמרי אני פשוט אתעלם ממנו מעכשיו וזהו, נמאס לי ממנו.נכנסתי לשירותים ויותר משמחתי לגלות שמייקל עזב את החדר כשיצאתי.
הוא אידיוט אם הוא חושב שאני אמשיך עם המשחקים שלו.
ידעתי שזה לא יכל להמשך ההורים שלנו מתחתנים בעוד יומיים. בעוד פאקינג יומיים. זה לגמרי ברח לי מהראש . ירדתי למטה להכין ארוחת בוקר ופגשתי באימי שהייתה נראה כועסת ולחוצה כנראה בגלל כל ההכנות לחתונה."איפה היית אתמול בלילה ?חתיכת זונה אני לא אתפלא אם את כבר בהריון'' הסתכלה עליי במבט מזלזל.
"אני עם פיג'מה של הלו קיטי אני נראת לך זונה?'' ניסיתי להשמע הכי אדישה שיכולתי.
התפללתי שמייקל לא ירד וישמע את השיחה הזאת משום מה. למה כל הזמן אני חושבת על המטומטם הזה בכלל.. תשכחי ממנו!"אל תעשי את עצמך כל כך תמימה תאמיני לי שאני יודעת בדיוק מי את ומתביישת בך כמו אבא שלך שבגללך ברח תראי אותך מי בכלל ירצה ילדה מכוערת כמוך ו-" פה כבר הפסקתי להקשיב. הרגשתי את הדמעות שלי מאיימות לצאת . אני לא אתן לה לראות אותי בוכה.
לא אמרתי מילה רצתי לקומה למעלה עוצרת בחדר של מייקל וכל כך רוצה לפתוח אותה ושהוא יחבק אותי .
נשמתי עמוק ודפקתי.
הוא פתח את הדלת עם מבט שואל. אני חייבת לרוץ מכאן הכי מהר שאני יכולה .נכנסתי לחדרו של מייקל וקיוויתי בליבי שיסכים .
"תהיתי אם אוכל להשתמש לך באוטו" אמרתי בקול חלש . מייקל בחן אותי לכמה רגעים ארוכים."הכל בסדר?"שאל ומבט מודאג היה על פניו. רציתי להתחצף ולענות לו שאין לו זכות לדעת אחרי היום בבוקר אבל כל כך רציתי לעוף מהבית הזה שפשוט הנהנתי עם ראשי לסמן לו שאני בסדר כדי שהשיחה הזאת תגמר.
''ג'ס" הוא התקדם צעד לכיווני במבט חושד ואני הלכתי אחורה. כל צעד שהתקדם אלי אני הלכתי אחורה עד שנתקעתי בחזרה בדלת .
"אני בסדר-" ניסיתי להגיד כמה שיותר בביטחון .
"לאן נוסעים?" לבסוף שאל אחרי שתיקה ארוכה ומעיקה ולקח את המפתח בידו.
"אני מעדיפה להיות לבד" עניתי ."בבקשה מייקל אני צריכה את זה'' התחננתי אליו.
הוא הנהן בהבנה והושיט לי את המפתח.
"תשמרי לי על התינוקת שלי" אמר ואני גיכחתי."אל תדאג אני נהגת טובה " אמרתי בגלגול עניינים.
הוא התקרב אלי ומשך אותי לחיבוק ואז לחש לי באוזן , "לא התכוונתי לרכב"
אני בטוחה שהסמקתי כמו מטורפת כי ראיתי שמייקל חייך בסיפוק. הוא קרא לי התינוקת שלו? מה עובר עליו לפני שעה הוא היה כל כך יבש אליי ואפילו לא מצמץ לכיווני. "אם את צריכה משהו תתקשרי" אמר ונתן לי נשיקה קטנה בלחי ויצא.
YOU ARE READING
step brother-עברית
Romance#1 בעולם התחתן 21/4/23 כשחיבקתי את ג'ייק לפני שנפרדנו כל מה שיכולתי לראות זה את עיניו הכחולות של מייקל שנראו שסערה שלימה מתחוללת בתוכן. הוא נראה מרוחק מתמיד..יכול להיות שהוא..הוא מקנא? זה מגוחך הוא הבהיר בעצמו שאנחנו רק אחים ,אמנם חורגים אבל אחים וז...