שבוע טובבבב😍פרק יחסית קצר אני עכשיו מתחילה לעבוד על עוד אחד כי לא הספקתי בכלל היה לי שבוע ממש עמוס .מקווה שתאהבו❤️
***
למה הוא חייב להביך אותי ככה. נאנחתי בעצבים וחזרתי לשכב בזרועותיו למרות שידעתי שמחר יתנהג אלי רע שוב.
הוא חיבק אותי בעדינות וליטף את גבי בתנועות סיבוביות. "נו, אתה לא מתכוון להגיד לי שאני בדיוק כמוהן?" שאלתי .***
מייקל הסתכל עלי כמה שניות מנסה להבין את מה ששאלתי. "אני מתכוונת לשאול אם אתה לא מתכוון לצחוק עליי שאני בדיוק כמוהן" ניסיתי להסביר. "כמו מי?" שאל .
"נו אתה יודע הבנות שאתה שוכב איתן כל הזמן" הסברתי.
"את ממש לא כמוהן" אמר בהחלטיות והיה נראה מזועזע שאפילו שאלתי את השאלה הזאת .אני מכירה את מייקל ואני יודעת שברגע שנריב הוא יוציא עלי הכל ויגיד לי שאני זונה ומופקרת. הבנתי שזה השקט שלפני הסערה ופתאום כל כך התחרטתי על ההחלטה הנוראית הזאת.
מה חשבתי לעצמי בכלל? אם אמא שלי תשמע על זה היא בכלל תתחרפן ותצעק עלי שאני זונה.
הבטתי למעלה לראות את פניו של מייקל ובתגובה הוא נישק לי את המצח . מה הרגע אמרתי . מייקל? נישק לי את המצח?ממתי מייקל כזה נחמד או אפילו חמוד בכללי. ועוד אחרי הפעם ההיא שצעק עליי שבטח אבא שלי עזב אותי כי אני מפונקת. הוא לא מכיר אותי ולא יודע רבע ממה שעברתי אפילו למרות שבחיים גם לא הבנתי איפה אמא שלו. יכול להיות שגם היא עזבה אותו?
אני מתחרפנת מניסיון להבין מה הולך לו בראש.
ושוב אני חוזרת לשאלה למה שינשק לי בכלל את המצח ?האם הוא מנשק ומלטף בעדינות כזאת את כל הזונות שלו?"על מה את חושבת?" שאל .הרגשתי את מבטו עליי וחשתי בחוסר נעימות. פתאום כל הסיטואציה הזאת שאני שוכבת מכורבלת איתו עירומה הביכה אותי יותר מזה ששכבנו והסמקתי כמו מטורפת , כל כך שמחתי שזה לילה והוא לא יכול להבחין בכך ניסיתי להחביא את עצמי בגופו ורציתי למות.
"את עדיין מעיזה להתבייש ממני אחרי הצרחות שלך פה?" צחק.כמובן שישים לב .
רציתי להגיד למייקל כל כך הרבה דברים ולשאול אם הוא מרגיש אלי משהו ובגלל זה עשינו את מה שעשינו אבל ידעתי שאני סתם ישמע מגוחכת ואם אני אשאל את זה בקול הוא יצחק עליי.
מייקל הוא לא אחד שאפילו מסוגל להתאהב מהסיבה הפשוטה שהוא אוהב את עצמו יותר מידי .ולמען האמת פשוט אין לו לב.מייקל העביר את ידו על גופי וצמרמורת נעימה עברה בי . אני אף פעם לא אקבל מספיק ממנו ואני יודעת את זה.
"א-אני ל-לא מתביישת" חצי גימגמתי והוא צחק. "אני רואה" אמר בציניות.
"מייקל" אמרתי לאחר כמה דקות של שקט.
"ממ?"
"אני עייפה " אמרתי בניסיון לרמוז לו שנחזור הביתה כבר.
"בואי נלך לישון קצת אז" אמר בפשטות . הוא מתכוון שנשן פה?ככה?
"נו ג'ס אין לי כוח לנהוג עכשיו מאוחר,בואי ננוח קצת " אמר קורא את מחשבותי ואני הנהנתי בהבנה כי לא היה לי כוח להתווכח איתו. נצמדתי אליו עוד יותר . ראשי היה מונח על חזו ורגלינו היו מסובכות זו בזו.אני מנסה להזכר שוב איך הגענו למצב הזה ואני רק מאוכזבת מעצמי יותר ויותר אחרי שמייקל צעק עליי והשפיל אותי במסיבה.
ובמחשבות האלו נרדמתי לראשונה לצד מייקל וכשידו מסביבי פתאום כל הדאגות שלי נעלמו .
YOU ARE READING
step brother-עברית
Romance#1 בעולם התחתן 21/4/23 כשחיבקתי את ג'ייק לפני שנפרדנו כל מה שיכולתי לראות זה את עיניו הכחולות של מייקל שנראו שסערה שלימה מתחוללת בתוכן. הוא נראה מרוחק מתמיד..יכול להיות שהוא..הוא מקנא? זה מגוחך הוא הבהיר בעצמו שאנחנו רק אחים ,אמנם חורגים אבל אחים וז...