מייקל הסתכל עלי באדישות במבט שיכל לשרוף אותי.
"יקבלו את מה? אפשר לחשוב שאנחנו יוצאים או משהו . סתם נגעתי בך קצת כי את הכי קרובה ונגישה , את רוצה להגיד לי שחשבת שמשהו מעבר יקרה בנינו?" מייקל הסתכל עליי כאילו אני משוגעת והוא צוחק עליי.
***
הבטתי במייקל לכמה שניות ארוכות כאילו קיוויתי שיגיד שהוא צוחק אבל שראיתי שפניו אטומות ואין עם מי לדבר פשוט הלכתי מבלי לומר מילה .
לא הייתי מסוגלת להשאר בחתונה המזדיינת הזאת עוד רגע אחד .
הלכתי מהר לכיוון היציאה נתקעת בעשרות אנשים מסכנים. חתיכת אידיוט מי הוא חושב שהוא? כל המילים היפות שאמר לי היו סתם .אני פאקינג נראת לו כמו צעצוע?
"היי ג'סיקה ,הכל בסדר?'' עצרה אותי גל עם מבט מודאג והנהנתי .
יופי שכחתי שהזמנתי כמה מהחברים שלי .
אני חייבת לעוף מפה כמה שיותר מהר. "היי" אמר לי ג'ייק שעמד ליד גל. הוא התקרב ונתן לי חיבוק ידידותי .
אני עדיין רואה בזווית עייני את מייקל מפלרטט עם איזה מישהי , איך לעזזאל הוא הספיק דיברנו לפני פאקינג דקה?!כאילו שראה שאני מסתכלת עליו מייקל הביט בי בחזרה ובלי לחשוב פעמיים הצמדתי את שפתיי לשפתיו של ג'ייק. ידעתי כמה מטומטמת יצאתי במיוחד שמייקל הרגע אמר לי שסתם הייתי משחק.מה בכלל ניסיתי להוכיח לו פה?
כשהתנתקתי מג'ייק יכולתי לראות שמבטו של מייקל לא זז ממני אפילו לשניה.
מייקל הביט בעיניי במבט עצבני ומזלזל ויכולתי לראות שלסתו התהדקה.
אני לא מבינה את המטומטם הזה רגע אחד הוא אומר לי שלא אכפת לו ואחרי דקה שאני מנשקת מישהו אז כן אכפת לו . יכול להיות שאכפת לו רק כי הוא מנסה להיות אח מגונן? או שהוא פשוט בכלל לא אוהב את ג'ייק וזה לא קשור אליי?אני חייבת משקה.בכל מקרה כך או כך יש לי צרות גדולות יותר עכשיו כמו איך לעזזאל אני מסבירה את הנשיקה הזאת לכל החברים שהסתכלו עלינו עכשיו?
ג'ייק הסתכל עליי מעט מופתע כשהתנתקנו אך למזלי בסוף תפס את פניי בעדינות ונישק אותי שוב והפעם כבר לא טרחתי להסתכל על מייקל למרות שידעתי שהוא עדיין נועץ בי את מבטו.ג'ייק נישק אותי בכזאת עדינות עד שכמעט ולא הרגשתי את הנשיקה , לעומתו כשמייקל היה מנשק אותי ... למה אני בכלל משווה מה יש לי? אני בעצמי אמרתי לו שזה מוזר כי אנחנו אחים אז למה אני צריכה לחשוב עליו כשאני מתנשקת עם מישהו אחר .
"וואו" ג"ייק אמר כשהתנתקנו וחייך אליי.
גל תקעה בי מרפק וצחקקה מהצד ואני גלגלתי את עיניי מהתגובה שלה .**
חודש אחרי:"אנחנו נאחר לבית ספר" זירזתי את ג'ייק ומשכתי אותו בכוח לדלת הבית.
בחודש האחרון אני כל היום אצלו ואפילו ישנה אצלו כמובן שלא באותו המיטה אבל עדיף לי לישון פה מאשר בבית .
ביתו של ג'ייק הוא סוג של מפלט עבורי לכן כל הזדמנות שיש לי אני אצלו ולמזלי הוא יותר שמח מזה ממני.
אחרי הלילה הנורא של החתונה ג'ייק הזמין אותי לדייט ואני הסכמתי רק כדי להתגבר על מייקל, למרות שקצת בלתי אפשרי להתגבר עליו כשהוא גר איתי ולכן בחודש האחרון הייתי בקושי שלוש פעמים בבית .אני יודעת שדפוק מצידי לצאת עם ג'ייק רק כי קשה לי להתגבר על מייקל אבל אני באמת מתחילה לחבב אותו (כבן אדם) ובנוסף הוא מתנהג אלי יותר טוב משמייקל אי פעם התנהג אלי .
מייקל. מייקל .מייקל
פאק תשכחי ממנו כבר .
באותו ערב של החתונה לגמרי השתכרתי והבכתי את עצמי מולו אחרי הנשיקה עם ג'ייק ולכן לגמרי נמנעתי מלראות את מייקל אפילו בבית ספר התחמקתי ממנו.פאק כמה אני מתגעגעת אל האידיוט הזה
***
YOU ARE READING
step brother-עברית
Romance#1 בעולם התחתן 21/4/23 כשחיבקתי את ג'ייק לפני שנפרדנו כל מה שיכולתי לראות זה את עיניו הכחולות של מייקל שנראו שסערה שלימה מתחוללת בתוכן. הוא נראה מרוחק מתמיד..יכול להיות שהוא..הוא מקנא? זה מגוחך הוא הבהיר בעצמו שאנחנו רק אחים ,אמנם חורגים אבל אחים וז...