״אני מתכוון לשאול אותך משהו ואת צריכה לענות לי בכנות״ אמר.
בלעתי את רוקי והנהנתי בלחץ.מה קורה איתו?
״אבא שלך..נגע בך פעם..את יודעת למה אני מתכוון?״ שאל בחשש לשמוע את התשובה.
הרגשתי שאני עומדת להחנק מהמים ששתיתי.
***״הוא..לפעמים .. וכשישנתי בעיקר״ הצלחתי להגיד בקושי.
״מה הוא עשה?״ מייקל הסתכל עליי במבט רצחני.
״אני לא רוצה לדבר על זה״ לחשתי ונעמדתי מתכוונת ללכת.
״אלוהים ג׳ס לא חשבתי על זה אפילו אני מצטער את לא חייבת לספר לי עכשיו כלום״ אמר.״אבל אני כן חייב לספר לך משהו״ אמר בלחץ.
״מה אתה צריך לספר לי״ שאלתי בחשש.
״פאק אני..אני אפילו לא מצטער ג׳ס״ אמר מביט בעיניי.״מייקל מה עשית?״ הרמתי את קולי. לא אין מצב.זה לא הגיוני ולא חוקי לא יכול להיות שהוא פשוט.. פאק אני לא מוכנה להגיד את זה אפילו.
״פאק אל תגרמי לי להגיד לך את זה הרגתי אותו ג׳ס,אני נשבע שלא התכוונתי והתנגדתי להרוג אותו אבל שפתח את הפה על הגוף שלך ודמיינתי איזה דברים נוראים בטח עשה לך פשוט יריתי בו״ אמר.
״הרגתי בשבילך פאקינג הרגתי בשבילך ואני אהרוג שוב לא אכפת לי כמה תשנאי אותי אף אחד לא יפגע בך ככה ויחיה״ המשיך .
״אתה..אתה פאקינג פסיכופט״ אמרתי מרגישה סחרחורות.
״אתה מטורף״ אמרתי והוא התקרב אליי.
״פאקינג אל תתקרב אליי תשמור מרחק״ צרחתי שניסה לגעת בי.מייקל תפס אותי בזרועותיו הגדולות לא נותן לי לברוח.
״תשחרר אותי מטורף״ השתוללתי והוא לא נתן לי לזוז.״תעזוב אותי כבר מה אתה רוצה לרצוח אותי גם?תעשה את זה קדימה תגמור עם זה פסיכופט!״ צעקתי.
״ג׳ס אני בחיים לא אפגע בך על מה את מדברת״ אמר מתחיל לאבד סבלנות אליי. הוא אחז בי בחוזקה וסובב אותי אליו.
״תסתכלי עליי״ ביקש ולא הסתכלתי. לא רציתי לראות אותו אי פעם למען האמת .
״תן לי ללכת״ סיננתי.
״תן לי פאקינג ללכת״ צרחתי והכתי אותו.״סיימת?״ שאל ונשק לראשי בעדינות.
הוא משוגע.הוא פאקינג משוגע.
״תראי לי את העיניים שלך ג׳ס״ ביקש.
״תסתכלי עליי״ אמר שוב.״אני לא אבקש סליחה על זה שהרגתי אדם שאנס אותך והרביץ לך ג׳ס״ אמר ברצינות.
״אתה..רצחת את אבא שלי״
״אבא שלא היה בחיים שלך גם ככה.אבא שעזב אותך לעזזאל.את רוצה להגיד לי שהיה לך תקווה שיחזור?״ שאל בזלזול.״אתה אכזרי״ אמרתי.
״לא התכוונתי לפגוע בך ג׳ס,התכוונתי שהוא מעולם לא היה אבא אמיתי הגיע לו למות.הוא הרס את המשפחה שלך הוא הרס אותך.את שוכחת את כל הסיוטים שהוא מככב בהם אצלך כל לילה?את כל הפעמים שבאת והתפרקת עליי ?את מה שנעשה מאמא שלך? כן זה כואב כי בכל זאת היה אבא שלך ולא רציתי לפוגע בך אבל הייתי מוכרח״ אמר.המשכתי לבכות בהיסטריה ומייקל הרים אותי בזרועותיו לחדר השינה למעלה. הייתי כל כך מותשת ועייפה מלהלחם איתו.הןא הניח אותי על המיטה ונאנח.
״אתה חושב שאמא שלי תשאר עם אית׳ן אחרי שתדע מזה?תן לי ללכת״ צעקתי והתיישבתי .הוא הסתכל עליי במבט מופתע ממה שאמרתי .
״אתה..אתה רוצה פאקינג להגיד לי שאית׳ן אפילו לא חשב לספר לה?״ הזדעזעתי.
״ג׳ס הוא עושה מה שהכי טוב בשבילה וכרגע זה מה שטוב לה, בעוד כמה ימים המשטרה תדווח שאביך התאבד ואית׳ן יהיה שם לתמוך ולחבק אותה,את תקבלי את אמא שלך בחזרה היא תוכל להיות חופשיה מהפחד שינסה לרצוח אותה שוב״ אמר.״אתה כנראה לא קולט מייקל, אמא שלי תאשים את המוות של אבא שלי עליי.היא תגיד לי שהוא התאבד בגללי.זה הולך להרוס אותה סופית״ אמרתי בחרדה.
YOU ARE READING
step brother-עברית
Romance#1 בעולם התחתן 21/4/23 כשחיבקתי את ג'ייק לפני שנפרדנו כל מה שיכולתי לראות זה את עיניו הכחולות של מייקל שנראו שסערה שלימה מתחוללת בתוכן. הוא נראה מרוחק מתמיד..יכול להיות שהוא..הוא מקנא? זה מגוחך הוא הבהיר בעצמו שאנחנו רק אחים ,אמנם חורגים אבל אחים וז...