בחנתי את מייקל, יותר נכון בהיתי במייקל, הוא בהחלט הגבר הכי מושך שראיתי בחיי הוא הבחין שאני בוהה בו וגיחך בזילזול.
"בואי" קולו הקר והצרוד נשמע והלכתי בעקבותיו.***
הוא הראה לי את החצר המטבח והסלון שכבר הספקתי לראות והראה לי את הקומה השניה שבה החדרים שלי ושלו וחדר נוסף שלא ידעתי מה היה בו . בקומה מעלינו היה חדר ההורים ועוד כמה חדרים ששימשו לאורחים לאחסון וכמשרד.
**
התעוררתי וקמתי בעייפות לעבר המקלחת המשותפת שלי ושל מייקל
כשראיתי שהדלת הייתה נעולה כבר כמה דקות דפקתי עליה.
לאחר חצי דקה בערך הדלת נפתחה ומייקל יצא מתוכה.
הוא בחן אותי בעיניו הגדולות והיפות ועקף אותי בלי לומר מילה אחרי שאיחלתי לו בוקר טוב.גילגלתי את עיניי. הוא אפילו לא ענה בוקר טוב בחזרה איזה גסות רוח.
ציחצחתי את שיניי והתלבשתי בטי שרט לבנה וג'ינס שחור עם סניקרס.
שמתי מעט מסקרה פיזרתי את שיערי והצצתי בשעון וגיליתי שאני לגמרי עומדת לאחר.ירדתי למטה דוחפת סנדוויץ' לתיקי.
להכנס לבית ספר חדש באמצע השנה זה דפוק כולם כבר עם החברים שלהם ומכירים , אני הולכת להיות רק עם עצמי.מייקל הופיע מאחורי ולקח גם הוא אוכל רק שלעומתי לא נראה לחוץ בכלל. בהיתי בו לרגע ואז הוא הסתובב כאילו הרגיש את מבטי ואני הסמקתי.
"צריכה טרמפ?" שאל וזקף גבה.
הוא לומד איתי באותו בית הספר ואני גם ככה מאחרת לא יזיק לי טרמפ.הנהנתי .
הוא יצא החוצה ויצאתי אחריו,
הוא זרק לעברי את הקסדה ותפסתי אותה כמעט ולא מוכנה.
אופנוע? אני ממש לא מתכוונת לעלות על מלכודת המוות הזאת.
הוא הסתכל עליי מחכה שאני אעלה הסתכלתי על האופנוע בהיסוס ומייקל גיחך.אני לא אתן לו את התענוג לצחוק עליי.
גילגלתי את עיניי ועליתי מאחוריו מנסה כמה שפחות להיצמד אליו אבל ברגע שהאופנוע התחיל לזוז ידי אוטומטית נכרכו סביבו בחיבוק דוב גדול.ביום וחצי הזה שאני מכירה את מייקל גילגלתי את עיניי יותר משגלגלתי בכל חיי.
הגענו לבית ספר ונכנסתי אליו בהיסוס .מייקל כבר עקף אותי והלך לחברים שלו מדבר איתם. קיוויתי לרגע שמייקל היה נכנס איתי ככה הייתי מרגישה פחות מובכת וקיללתי אותו בליבי.
נכנסתי והלכתי למזכירות לראות איפה הכיתה שלי . "י"א 3 מתוקה" אמרה בחיוך.
הודתי לה וחיפשתי את הכיתה שלי.
ראיתי את מייקל עם מישהי שנמרחת עליו והסתכלתי עליהם בגועל.כנראה שהם ביחד.אבל למה לעזזאל מול כולם?התקדמתי לעברו בצעדים חוששים וכשהוא הבחין בי התנתק מזאת שנמרחה עליו .
"לכי" ציווה עליה והיא לא אמרה כלום והלכה במבט נפגע.
הסתכלתי עליה בהלם. איך היא מוכנה שהתייחסו אליה ככה? הוא הרים אליי את מבטו והסתכל עליי במבט שואל."תהיתי אם תוכל להראות לי איפה זה י"א 3" אמרתי.
"זה ליד הכיתה שלי, בואי" אמר ובלי לחכות לתשובה קם בלי להסתכל אם אני מאחוריו בכלל או לא .
הוא בא להכנס לכיתה שלו , י"ב 2 והצביע לי על הכיתה שלי לפני שנכנס.
"תודה" מילמלתי והוא התעלם ממני כמו שהוא עשה עד עכשיו ונכנס."היי" אמרתי והתישבתי ליד מישהי שישבה בשולחן ריק באמצע הכיתה.
"היי", את החדשה?" שאלה והנהנתי.
דיברנו במשך השיעור והתחברנו קצת.
"בואי אני חייבת להכיר אותך לכולם" אמרה הילדה ששמה היה גל.
התיישבנו בקיפטרייה ומבטי נח על מייקל ו"החבורה" שלו , מישהי אחרת ישבה לו על הברכיים ומיד הבנתי שהשניה לא הייתה החברה שלו קימטתי את פניי בגועל למראה שלהם.
"אוי אחותי לא מציעה לך להתעסק איתו,הוא ביזבוז זמן" אמרה אחת הבנות שם ששמה היה היילי.גיחכתי לדבריה.
"הוא הולך להיות אחי החורג וגם אם לא היה בחיים לא הייתי מתקרבת אליו" אמרתי עושה פרצוף נגעל.
"את רוצה להגיד לי שמייקל האלוהי אחיך החורג?" שאלה והנהנתי."מה כל כך מרגש בזה?" שאלתי בחוסר הבנה.
"תסתכלי עליו" אמרה גל במבט חולמני וקיבלה מכה חלשה משיילי, עוד בת שישבה איתנו שם.גל ציחקקה.
הבנתי למה היא התכוונה אבל הוא חתיכת דפוק וממש לא התכוונתי לדבר איתו יותר ממה שהייתי חייבת רק בגלל שהוא נראה טוב.היום עבר יחסית מהר והייתי יותר ממופתעת לראות שהכרתי חברות על היום הראשון.
"בואי" אמר לי מייקל שחיכה לי על האופנוע שלו.
וואו לזה לא ציפיתי ממנו,הוא לא נראה בחור נחמד במיוחד.
הוא זרק לעברי את הקסדה והיא כמעט ונפלה אבל למזלי הספקתי לתפוס אותה."אכפת לך להודיע לפני שאתה פשוט זורק עליי את הקסדה?'' שאלתי בעצבים ועליתי כורכת את ידי חלש סביבו.
הוא לקח את שתי ידיי ואני הייתי המומה מכדי להגיב .הוא חיזק את האחיזה שלי בו ותפס בירכיי מקרב אותי אליו עוד יותר.
כשראה שאני מופתעת וקופאת תחת מגעו כמו חסרת עמוד שדרה הגיב, "אין לי זמן ללכת לביתי חולים כי את חסרת אחריות ולא מחזיקה חזק" אמר בקולו הקר.
זה שאתה נוסע כמו חולה נפש לא אומר שאני חסרת אחריות.אידיוט.
YOU ARE READING
step brother-עברית
Romance#1 בעולם התחתן 21/4/23 כשחיבקתי את ג'ייק לפני שנפרדנו כל מה שיכולתי לראות זה את עיניו הכחולות של מייקל שנראו שסערה שלימה מתחוללת בתוכן. הוא נראה מרוחק מתמיד..יכול להיות שהוא..הוא מקנא? זה מגוחך הוא הבהיר בעצמו שאנחנו רק אחים ,אמנם חורגים אבל אחים וז...