מנקודת מבטו של מייקל:
חזרתי הביתה לפנות בוקר ג׳ס עדיין ישנה ופאק אני לחוץ כל כך.
אני לא טוב בכל מה שקשור לרגשות איך לעזזאל אני עומד לספר לה שהרגתי את הבן זונה הזה.״מייקל..זה אתה?״ מלמלה בישנוניות.
אני פאקינג מכור אליה.אני פאקינג צריך אותה .אני לא מסוגל לאבד אותה.
״כן,אני פה לידך.תחזרי לישון״ אמרתי לה כשהתפשטתי.
נשארתי רק בבוקסר ונכנסתי למיטה לידה.
אני לא יודע מה הולך להיות מחר אבל לבינתיים, הלילה היא לגמרי שלי.***
בחזרה לנקודת מבטה של ג׳סיקה:
כשהתעוררתי בבוקר מייקל כבר לא היה לידי והופתעתי .
בדרך כלל מייקל לא משאיר אותי לבד, לפחות לא בלי להעיר אותי כדי להפרד .שיפשפתי את עיניי בעייפות ולקחתי את הטלפון מהשידה הקטנה שצמודה למיטתי. ראיתי שמייקל שלח לי הודעה ומיד נרגעתי.
מייקל: בוקר טוב יפייפיה,אנחנו צריכים לדבר.אגיע בשמונה בערב לאסוף אותך.תתלבשי יפה.
טוב זה נשמע רציני מידי אני מקווה שהכל בסדר איתו.
סגרתי את הטלפון והחלטתי להתארגן אל בית הספר.הברזתי יותר מידי ימים וחברים שלי לא מבינים מה קורה איתי.התארגנתי מהר ויצאתי לכיוון בית הספר.
****
״היי״ מייקל אמר ונכנס בדלת חדרי.
״אני שתי דקות מוכנה ויורדת לא היית צריך לעלות הנה״ אמרתי אליו בחיוך.״רציתי לבוא לקחת את הבחורה שלי ״ אמר והתקרב אליי.
״את יפייפיה״ אמר.
סיימתי לענוד את עגילי החישוק שלי והסתובבתי אליו.
״לא הצלחתי לסגור את השמלה עד הסוף תוכל לעזור לי?״ שאלתי והוא הנהן.״על מה רצית לדבר? זה נשמע רציני״ אמרתי לו כשהוא סיים בדיוק לסגור את הרוכסן.
״נדבר במסעדה״ אמר וראיתי שהוא קצת חושש.מסעדה? הוא רוצה לדבר איתי בפרטיות במסעדה? בפאקינג מקום ציבורי?
**
התיישבנו במסעדה יוקרתית כמו שמתאים למייקל.
הזמנו אוכל דיברנו וצחקנו ראיתי שמייקל מתחמק ממה שמנסה לספר לי וידעתי שהיה לזה קשר לאבא שלי אז הלכתי על זה ושאלתי אותו.״אתה תספר לי למה אני פה?״ שאלתי אותו.
״את גורמת לזה להשמע כאילו זה עונש להיות פה איתי״ אמר משועשע.״אתה יודע למה התכוונתי״ אמרתי בחיוך מתנצל קטן.
״זה קשור לאבא שלי-״ התחלתי לשאול אך מייקל תפס את ידי בעדינות.״בואי לא נדבר על זה פה, זה לא היה פייר שלקחתי אותך למקום ציבורי כדי לספר לך דבר כזה״ עצר אותי.
״אתה מדאיג אותי מייקל״ אמרתי.״אני מצטער ג׳ס, אני רק רוצה להיות איתך עוד קצת לפני שאספר לך״ אמר.
״תספר לי מה?״ שאלתי מתחילה להתעצבן.״בואי נלך לבית שלי ואספר לך שם״ אמר.
מייקל שילם והסיע אותנו לבית שלו .
נכנסנו לבית של מייקל ומייקל הלך להביא מהמטבח כוס מים.
״שבי״ אמר לי.התיישבתי על אחד הכיסאות הגבוהים שהיו לידי.״אני מתכוון לשאול אותך משהו ואת צריכה לענות לי בכנות״ אמר.
בלעתי את רוקי והנהנתי בלחץ.מה קורה איתו?
״אבא שלך..נגע בך פעם..את יודעת למה אני מתכוון?״ שאל בחשש לשמוע את התשובה.
הרגשתי שאני עומדת להחנק מהמים ששתיתי.
YOU ARE READING
step brother-עברית
Romance#1 בעולם התחתן 21/4/23 כשחיבקתי את ג'ייק לפני שנפרדנו כל מה שיכולתי לראות זה את עיניו הכחולות של מייקל שנראו שסערה שלימה מתחוללת בתוכן. הוא נראה מרוחק מתמיד..יכול להיות שהוא..הוא מקנא? זה מגוחך הוא הבהיר בעצמו שאנחנו רק אחים ,אמנם חורגים אבל אחים וז...