"בייב היינו באמצע משהו למה אתה הולך?" חצי בכתה לו.
"בשביל זה את מטרידה אותי?" העיף לעברה מבט מזלזל וסגר את החלון. "אלוהים מה זה כל הבנות הנואשות האלו פה ?" שאלתי בזעזוע ."כאילו שאת לא רוצה אותי בדיוק כמוהן" אמר וחייך לי חיוך שחצן
***
*חלק מיני מפורט מכאן*
"אתה חיי בסרט" אמרתי וגילגלתי את עיניי . אני עובדת על עצמי ואני מודעת לזה כי בכל מה שקשור למייקל אני חסרת עמוד שדרה לגמרי.
"אה באמת?'' אמר וחייך חיוך מתנשא. מייקל אמר ובלם את הרכב בצידו של הכבישהוא הוריד את החגורה שלו ואז את שלי ובחן את פניי. "תורידי את השמלה" פקד ."מ-מה?" התחלתי לגמגם אני בטוחה שהאדמתי כמו מטורפת.מה לעזזאל עובר עליו? ומה עובר עלי שאני כל כך רוצה את זה. ניסיתי לעשות את הפרצוף הכי מזועזע שיוכלתי.
"או שאני אוריד לך אותה בעצמי'' מילמל לעצמו יותר מאשר לי.
הוא התקרב אלי וידיו נעו לכיוון גבי .
הוא פתח את הרוכסן ולא התנגדתי כשהתחיל לקלף ממני את השמלה. פאק זה לא בסדר."מ-מייקל תפסיק" אמרתי כשבא להוריד ממני את השמלה לגמרי.
מייקל התקרב אל פניי באיטיות ונישק אותי בלהט ושוב לא עצרתי אותו למרות שידעתי שהוא נוגע בי רק בשביל לצחוק עליי. אני כל כך הולכת להתחרט על הבחירה הנוראית הזאת אבל אני לא הייתי מסוגלת להפסיק ברגע שהעיף ממני את השמלה לגמרי."שבי עליי" הפסיק לנשק אותי וציווה.
בלי להסס התיישבתי עליו מהר והמשכתי לנשק אותו.התביישתי כל כך שהייתי כמעט עירומה לפניו ונענתי לו בכזאת קלות .
ברגע שהתיישבתי על ברכיו הוא פתח לי את החזיה ותלש אותה גם ממני . מייקל עצר את הנשיקה ובחן אותי ללא בושה .
"פאק " אמר ונשך את שפתו התחתונה.ידיו ירדו לתחתוני והוא התחיל לשפשף לי את האיזור הרגיש באיטיות מייסרת ואני התנשפתי בכבדות מה שרק חירמן אותו יותר .
מייקל קרע לי את התחתון והייתי חשופה כולי מולו הוא עצר ובחן אותי שוב ואני רק הרגשתי צורך להסתיר את עצמי יותר ויותר ."את מושלמת" אמר. הוא נישק את צווארי ומצץ ואז נשך את תנוך אוזני ולחש,
"לכי מאחורה אני רוצה לגרום לך לצרוח" יכולתי לגמור רק מהדיבור המלוכלך שלו.הלכתי לאחור מהר ומייקל אחרי . הוא השכיב אותי על המושב האחורי ופיסק את רגלי. ברגע שהרגשתי את לשונו עלי הרגשתי שאני עומדת להתפוצץ . הוא ליקק מצץ וחקר כל חלק וחלק הכי קטן באיזור שלי הוא סיבב את לשונו סביב הדגדגן שלי ואני גנחתי כמו שלא גנחתי בחיים שלי עד שגמרתי.
פתאום הבנתי את כל הזונות שלו . לא רציתי שההרגשה הזאת תגמר לעולם ואני לא חושבת שאעמוד על שלי אם הוא ירצה לגעת בי שוב .
"א-אתה יכול להעביר לי את הבגדים שלי?" שאלתי אחרי כמה דקות ששכבנו מאחור בשקט.
"לא ,אני רוצה לראות את התחת הקטן והחמוד שלך בפרצוף שלי כשאת מביאה אותם" אמר .למה הוא חייב להביך אותי ככה. נאנחתי בעצבים וחזרתי לשכב בזרועותיו למרות שידעתי שמחר יתנהג אלי רע שוב.
הוא חיבק אותי בעדינות וליטף את גבי בתנועות סיבוביות. "נו, אתה לא מתכוון להגיד לי שאני בדיוק כמוהן?" שאלתי .
YOU ARE READING
step brother-עברית
Romance#1 בעולם התחתן 21/4/23 כשחיבקתי את ג'ייק לפני שנפרדנו כל מה שיכולתי לראות זה את עיניו הכחולות של מייקל שנראו שסערה שלימה מתחוללת בתוכן. הוא נראה מרוחק מתמיד..יכול להיות שהוא..הוא מקנא? זה מגוחך הוא הבהיר בעצמו שאנחנו רק אחים ,אמנם חורגים אבל אחים וז...