34

1.2K 51 4
                                    

שבוע טוב לכולןןן❤️

עברו כמה שניות טובות עד ששמנו לב שדלת החדר נפתחה ומישהו צופה בנו דרכה.
***

״פאק אבא כמה זמן אתה כבר עומד שם!?״ קייל התנשף בעצבים.
זה מה שמטריד אותו? אבא שלו פאקינג גילה ששכבנו.פאק אמא שלי הולכת לרצוח אותי.פיזית לרצוח אותי.

מייקל מהר לקח שמיכה וכיסה את כל גופי בה ואז את גופו כי הייתי המומה מכדי להגיב.

אית׳ן הסתכל עלינו במבט רצחני .
״אתם מפגרים על כל השכל ,ואת ג׳סיקה.אמא שלך תרצח אותך״ אמר מצביע עליי .

״יש לכם שתי דקות להתלבש ולרדת לסלון״ אמר וטרק את הדלת אחריו.
״פאק פאק פאק אני עומדת למות״ אמרתי בהיסטריה מחזיקה את ראשי.
״תרגעי ג׳ס,גם ככה היינו צריכים לספר להם מתי שהוא״ אמר מייקל ברוגע. איך המטומטם הזה יכול להיות פאקינג רגוע?כן,היינו מספרים להם אבל הם לא היו צריכים ממש לתפוס אותנו באקט.

״את כנראה לא מבין מייקל א-״ התחלתי והוא קטע אותי והדביק נשיקה לראשי. ״אני לא אתן ששום דבר יקרה לך״ הבטיח.

״אתה לא פוחד מאבא שלך?״ שאלתי המומה.
״תשמעי ג׳ס, אני תכף בן 19 נשאר לי זמן קצר לסיים את הלימודים ולגור פה. איך שאני מסיים ללמוד אני עובר לבית אחר״ אמר . נראה היה שכבר ידע איפה יגור ומה יעשה.

למה הוא חיכה עד עכשיו כדי לספר לי.מה אם תכנן לגור רחוק?
״ומה איתי? תכננת להשאיר אותי פה לבד?״ שאלתי פגועה.

״ג׳ס כדאי שנרד ותתלבשי״ אמר מתחיל לקום מהמיטה .צפיתי בו בשקט כשהתלבש ולא העזתי לזוז מהמיטה.

״מה קרה?״ שאל מייקל מתקרב אליי בעדינות ומזיז את השמיכה.
״אל תגע בי״ אמרתי בעצבים מהדקת את השמיכה לגופי.
״תצא מהחדר אני רוצה להתלבש״ אמרתי בשקט.

״ואת לא יכולה לעשות את זה כשאני פה?״ שאל משועשע.
״לפני רגע התחננת אלי שאזיין אותך ופתאום את לא מוכנה שאראה את חברה שלי עירומה?״ המשיך.

״ח-חברה שלך?״ שאלתי המומה והוא חייך חיוך קטן.
״טוב עכשיו שההורים שלנו כבר יודעים, אז מה הבעיה?״ שאל.

״כדאי שנרד״ אמרתי וקמתי מהמיטה מתחילה להתארגן.
״וג׳ס, לא תכננתי לעבור לבית אחר בלעדייך״ אמר לי מייקל לפני שירדנו למטה.

מה זאת אומרת ? הוא חשב שאני אעבור לגור איתו? כבר?

ירדנו למטה וראיתי גם את אימי שהייתי נראת כאילו קמה משינה וגם את אית׳ן. ידעתי שאית׳ן צריך להזהר במה שהוא אומר למייקל בגלל הסוד המלוכלך שלו.הסוד שמייקל שמר במשך תקופה ארוכה,למה אית׳ן התעניין באימי מלכתחילה .

היה נראה שאית׳ן מנסה להרגיע את אימי שהייתה נראת נסערת וברגע שראתה אותי הסתובבה אליי בעצבים .
״את״ אמרה והצביעה עליי.
״פאקינג זונה קטנה, תמיד ידעתי שזה מה שאת מחפשת״ התחילה לצעוק בעצבים. אית׳ן נראה מופתע לא היה נראה שאי פעם ראה אותה מדברת ככה.

״אל תדברי אליה ככה״ אמר מייקל מנסה להשאר מאופק.
״אני רציתי אותה, אני רדפתי אחריה במשך כל השנה ואת האמת שאני אוהב אותה״ אמר מייקל ברצינות. רדף אחריי במשך שנה? ממש.

״הבן שלי? התאהב במישהי? זה מגוחך שנינו יודעים שאתה רק מזיין,אל תשחק בה ככה היא עלולה להאמין לשטויות שלך״ אמר אית׳ן בגועל.
״תתפלא״ אמר מייקל מנסה להשאר אדיש.כאילו הוא כאן רק בשבילי,כאילן השיחה הזאת בכלל לא נוגעת אליו.
״יש לך בת מדהימה וחבל שאת פאקינג לא רואה את זה״ אמר מייקל לאימי.

״מייקל תרגע״ הזהיר אותו אית׳ן.
״אני מאוהב בג׳ס,ואני מתכוון להמשיך לצאת איתה עם או בלי האישור שלכם ״ אמר מייקל.במהלך כל השיחה פשוט שתקתי לא רציתי ליפול בפח.לא רציתי להאמין במה שמייקל אומר .שעכשיו זה רק אני והוא .שלא אצטרך יותר לראות אותו עם זונות בבית הספר.
פאק.שכחתי מבית הספר ,כולם הולכים פאקינג להגעל ממני.
״מייקל אתה מבין כמה מגוחך זה נשמע למען ה׳ אתם אחים חורגים!״ אימי התערבה ואית׳ן הסכים איתה. ״פאקינג משפחה״ אמרה בגועל .

״נכון זה הזוי, אבל אין בנינו קשר דם אמא,לא נמשיך לגור פה כולם כמשפחה לעוד הרבה זמן ״ דיברתי לראשונה מאז שהשיחה התחילה.לא היה לי נעים שהשארתי את מייקל להתמודד עם הכל לבד.שאני הסתגרתי בתוך עצמי ושתקתי.

״בסדר בן,יש לך את האישור שלי״ אית׳ן נאנח בתסכול נראה היה שרצה רק שהשיחה תגמר.אימי נעלמה בעצבים ושמענו את טריקת דלת חדרה כמה שניות לאחר מכן.

״תתנו לה קצת זמן זה הרבה לעכל״ אמר לנו אית׳ן.
״ותשתדלו לא להיות דוחים לידנו״ אית׳ן אמר בגועל ונעלם גם הוא.

״טוב זה הלך טוב״ מלמלתי בציניות . ידעתי למה אימי כועסת כל כך .ידעתי אבל התביישתי להגיד. אימי האחרונה שיהיה לה אכפת ממני או ממי שאני יוצאת איתו.היא פשוט לא חושבת שאני ראויה לאהבה אחרי שכביכול אני זו שהברחתי את אבא. האהבה שלה . היא תמשיך לשנוא אותי על זה לנצח.

step brother-עבריתWhere stories live. Discover now