אני יודעת שדפוק מצידי לצאת עם ג'ייק רק כי קשה לי להתגבר על מייקל אבל אני באמת מתחילה לחבב אותו (כבן אדם) ובנוסף הוא מתנהג אלי יותר טוב משמייקל אי פעם התנהג אלי .
מייקל. מייקל .מייקל
פאק תשכחי ממנו כבר .
באותו ערב של החתונה לגמרי השתכרתי והבכתי את עצמי מולו אחרי הנשיקה עם ג'ייק ולכן לגמרי נמנעתי מלראות את מייקל אפילו בבית ספר התחמקתי ממנו.פאק כמה אני מתגעגעת אל האידיוט הזה.
***אני וג'ייק הלכנו אל בית הספר ויכולתי להרגיש את מייקל נועץ בנו מבטים כשהתיישבנו לאכול ביחד .דיי נמאס לי שהוא בוהה בנו ככה הוא זה שגמר את זה .
גמר את מה ? לא קרה בנינו משהו מעולם מבחינתו.
אני סתם מטומטמת שציפיתי למשהו מהאידיוט הזה ."ג'ייק אני חייבת ללכת להוציא ספרים מהלוקר למתמטיקה" אמרתי והוא קם לחבק אותי. כשחיבקתי את ג'ייק לפני שנפרדנו כל מה שיכולתי לראות זה את עיניו הכחולות של מייקל שנראו שסערה שלימה מתחוללת בתוכן.
הוא נראה מרוחק מתמיד..יכול להיות שהוא..הוא מקנא?
זה מגוחך הוא הבהיר בעצמו שאנחנו רק אחים ,אמנם חורגים אבל אחים וזה סתם מוזר.אני לא מבינה למה הוא גמר את זה אז? או שאני סתם חיה בסרט שהוא מקנא.הלכתי לכיוון הלוקרים מחפשת את המחשבון שלי ואת הספרים שלי."אני לא אוהב אותו" מייקל הסתכל עליי באותה אדישות שאופיינית לו ואני קפצתי מבהלה.
סגרתי את הלוקר וגילגלתי את עיניי."מזל שאף אחד לא שאל מה אתה חושב" גיכחתי.
הוא הצמיד אותי אל הלוקר שלי והרגשתי את הנשימות החמות שלו על המצח שלי."דווקא נראה לי שזה מאוד מעניין אותך" הסתכלתי על מייקל במבט הכי אדיש שיכולתי לגייס .לא דיברנו מאז החתונה וכל פעם שאני רואה אותו הלב שלי דופק כל כך מהר.
דחפתי את מייקל ממני כי פחדתי שמישהו יעבור ויראה והתחלתי ללכת לכיוון הכיתה .מייקל תפס את ידי והחזיר אותי להתייצב מולו .
"תחזרי הביתה" אמר.ראיתי בעיניו שזאת לא הייתה בקשה אלא דרישה.
"ל-לא" אמרתי.
''עד כדי כך רע לך בבית?'' שאל .
הוא באמת אידיוט,אם עד עכשיו לא הייתי בטוחה בזה עכשיו אין לי ספק.''מייקל תשחרר" אמרתי בעצבנות.
"ג'ס ההורים שלנו רוצים להודיע משהו היום , אני מחכה לך אחרי הבית ספר בשער" אמר והלך.
נאנחתי בעצבים והלכתי לכיתה .
התיישבתי ליד ג'ייק ואחרי שעתיים שלמדנו מתמטיקה התקדמנו לכיוון השער.
בדרך כלל ג'ייק לא טורח לשאול אם אני באה אליו כי זה דיי ברור שאני אצלו .
הגענו אל השער ויכולתי לראות את מייקל נשען עליו.
החלטתי להתעלם ממנו אבל מייקל משך אותי אחורה לידו ברגע שעברתי אותו.
"מה אתה עושה?" ג'ייק הסתכל עליו עצבני.''היא חוזרת איתי" מייקל אפילו לא טרח להסתכל עליו עיניו היו נעוצות בי.
"לא נראה לי" ג'ייק גיחך וכשבא לתפוס לי את היד מייקל העיף אותה ממנו.
מה עובר עליו.
"ג'ייק זה בסדר אני צריכה לחזור הביתה , נדבר אחר כך?" התערבתי לבסוף כי ידעתי שלמייקל אין עצבים ועוד מילה אחת של ג'ייק הוא יאבד את הסבלנות וילך איתו מכות.ג'ייק היה נראה ממש לא מרוצה אבל בכל זאת הנהן וכשבא לחבק אותי לשלום מייקל עצר אותו שוב והסתכל עליו במבט רצחני .
"ביי'' נופפתי לגייק וחייכתי . תפסתי מהר את ידו של מייקל ומשכתי אותו לכיוון החניה לפני שג'יייק ידבר שוב ויעצבן את מייקל.ברגע שהגענו לחניה הבנתי מה עשיתי ושיחררתי מהר את ידי מידו ומייקל חייך חצי חיוך מרוצה וגיחך.
למזלי הוא בא עם הרכב ולא עם האופנוע כי ממש לא התחשק לי לחבק אותו עכשיו כל הנסיעה לבית .ירדנו מהרכב לאחר כמה דקות של נסיעה שקטה וכשהגענו הביתה ההורים שלנו היו בסלון ונראו שמחים .
"יופי ואז ביום השלישי אפשר ללכת לגשר שדיברת עליו" שמעתי את אמא שלי אומרת בהתרגשות לאית'ן."ביום השלישי של מה?" שאלתי מסוקרנת.
"אנחנו נוסעים לטיול'' אימי אמרה בהתרגשות.
"תהנו לכם" מילמלתי והלכתי לכיוון המדרגות.
"מה זאת אומרת תהנו לכם, שניכם באים איתנו."
YOU ARE READING
step brother-עברית
Romance#1 בעולם התחתן 21/4/23 כשחיבקתי את ג'ייק לפני שנפרדנו כל מה שיכולתי לראות זה את עיניו הכחולות של מייקל שנראו שסערה שלימה מתחוללת בתוכן. הוא נראה מרוחק מתמיד..יכול להיות שהוא..הוא מקנא? זה מגוחך הוא הבהיר בעצמו שאנחנו רק אחים ,אמנם חורגים אבל אחים וז...