44

1K 55 14
                                    

היו לי כל כך הרבה שאלות.
כמו איפה לעזזאל מייקל,האם אמא מודעת לגביי מה שקורה?והאם אית׳ן יחזור הביתה בקרוב .

התעוררתי בבוקר ולא יכולתי שלא להתגעגע למייקל.
העברתי את רוב היום בחדר למדתי למבחנים וקראתי ספר,אפילו הספקתי לראות סרט.יצאתי מדעתי מרוב דאגה למייקל.הוא לא היה זמין בטלפון ולא יכולתי שלא לתהות מה קןרה איתו.
היום חלף מהר והשעה כבר הייתה כבר חמש בערב.

כל היום הייתי נעולה בחדר למעט הרגעים בהם הייתי צריכה לרדת לקחת אוכל .
התיישבתי על המיטה הנוחה שלי ולקחתי את הטלפון שלי מהשידה ליד.הצצתי בטלפון וראיתי שמייקל שלח לי הודעה.
תודה לאל לגמריי השתגעתי .

מייקל:היי נסיכה שלי,סליחה על איך שעזבתי אתמול.איך את מרגישה ?
חייכתי לטלפון.אני שמחה שלא רק אני מרגישה שיש מתח בנינו.פאק אני צריכה אותו.
אני:זה בסדר.מתי אראה אותך? אני מתגעגעת
לא עברו כמה רגעים ושמעתי שוב צפצוף מהטלפון.
מייקל:אגיע בקרוב,גם אני התגעגעתי אליך .
נשפתי בהקלה.שמחתי שמייקל מרגיש טוב ולא יכולתי לחכות לראות אותו.

נכנסתי למקלחת לבינתיים מנסה שהמים החמים ירגיעו אותי לפני שמייקל מגיע.
כשיצאתי מהמקלחת עם מגבת ראיתי שמייקל כבר שוכב על מיטתי ידיו שלובות מאחוריי ראשו והוא בחן כל חלק בי.

״התגעגעתי אליך״ הודתי.
זה היה טיפשי,בסך הכל לא ראיתי אותו יום וכבר הרגשתי שאני איבדתי לגמריי את השפיות שלי.אני לא מסוגלת לחשוב על חיים ללא מייקל.זה רעיל מידי.
״בואי הנה,אני רוצה להראות לגוף היפה שלך בדיוק כמה התגעגעתי אליו״ אמר לא מוריד את מבטו ממני.

פאק הייתי צריכה אותו כל כך.
התקרבתי אליו ושמטתי את המגבת.הוא הוריד את מבטו חוקר את גופי ללא בושה ומסתכל עליי ברעב .
הוא השכיב אותי על המיטה ועלה מעליי יורד ומפשק את יריכיי.
״פאקינג נוטפת״ אמר והעביר אצבע בכוס שלי.
פאק הפה המלוכלך שלו כזה עושה לי את זה.

הוא  קירב את לשונו לאיברי והרגשתי שאני מתפוצצת. הוא חקר את כולי והכניס את לשונו בתוכי .לאחר מכן מצץ את הדגדגן שלי והרגשתי שאני עומדת לגמור.

״אני נשבע שאין דבר יותר טעים מהכוס המתוק שלך״ אמר.
ידיי תפסו בשיערו ‏והצמדתי אותו אליי יותר.
״אני עומדת לגמור״ צעקתי ומיד לאחר מכן גמרתי .
הוא ליקק אותי שוב מנקה את כולי וכשסיים נשכב לידי.
שיערו היה פרוע ושפתיו אדומות ונפוחות. יכולתי לגמור שוב רק מלראות אותו ככה לידי נראה כמו פאקינג אליל.

״דאגתי כל כך,לא כתבת לי כל היום״ אמרתי לו .
הנחתי את ראשי על חזו והוא כיסה אותנו בשמיכה.
הוא נישק את ראשי ועצם את עיניו בעייפות.
״מי התקשר אליך אתמול?מה קרה?לאן הלכת?״ התקפתי ‏אותו בשאלות.

‏ ‏מייקל פקח את עיניו באיטיות. פאק ‏אני כזאת ‏אגואיסטית הוא הלך אתמול לוודא שאני בטוחה ולשמור עליי ואני רק משגעת אותו ונותנת לו סיבות לדאוג.אני נוראית .

״אבא שלי התקשר , ‏הוא רצה לדבר איתי.תפסנו את שאר האנשים שהצליחו לחמוק״ ראיתי שהתאמץ להשאר ער בשבילי.בשביל שלא נחזור על הריב של אתמול.

״זה מעולה,אז זהו זה?זה הסוף״ שאלתי בהקלה.
״עוד לא,רק עוד קצת.אנחנו צריכים לתחקר את אבא שלך״ אמר.
״אמא שלי תדע מזה?מה תעשו לו?״ שאלתי. אמא בהחלט לא התגברה על אבא,היא אהבה אותו כל כך אם תדע שאית׳ן אי פעם נגע בו היא תמות.

״אני מבטיח שברגע שאדע יותר אשתף אותך,בסדר?״ שאל והנהנתי .

״אז מחר אלך לעבודה״ אמרתי .ידעתי שזה לא הזמן המתאים אבל הייתי חייבת להכין אותו כי לעזזאל אני לא יכולה לחיות בלי שקל.
״דיברתי עם הבוס שלך את לא הולכת לשום מקום״ אמר בעייפות.

״אתה צוחק עליי״ אמרתי לא מאמינה ומנסה לבחון את פניו לראות אם הוא צוחק.הוא היה רציני לגמרי.

״אתה עשית מה?״ צעקתי.פאקינג פסיכופט.
״אני חושב ששמעת טוב בפעם הראשונה אין צורך שאחזור על עצמי״ משך בכתפו.

״תגיד לי שאתה צוחק״ התחננתי .
״אני לגמריי רציני״
״אתה פסיכופט״
״ואת יפייפיה״ אמר.

פאקינג רעיל .הוא הלך מאחוריי הגב שלי?

step brother-עבריתWhere stories live. Discover now